JULEKALENDER

Hei skjønninger
*Det er første desember – idag!
Idag er det første desember!
Alle nissunger må opp og stå – ut og gå,
det er første desember idag!*

Jeg synes dere er fantastiske!
Hver eneste kommentar og hyggelige tilbakemelding, betyr veldig mye for meg. Jeg sitter ofte å smiler bredt for meg selv mens jeg leser ordene deres.
Det beste jeg vet er å gi noe tilbake til de som gleder meg. Jeg kommer derfor til å ha en sporadisk julekalender frem til jul hvor en av dere stikker av med en gave.

I dag gir jeg bort en lekker bikini fra ToDieForSwimwear.
Deres bikinier er laget for å forme rumpestumpen og gir en liten push-ups effekt.
Alt du trenger å gjøre er å like ToDieForSwimwear på Facebook her, legge igjen en kommentar i dette innlegget og fortelle meg hvilken bikini du ønsker deg.
Vinneren trekkes på tirsdag.

Vinneren er trukket, gratulerer Marie.
Du har fått mail.

Ha en riktig god første desember og en riktig god første advent :grin:
Det er jul dere, og det er helt herlig!

Kristine

105 kommentarer

Siste innlegg