FØRSTE JULEDAG

Jeg har i grunn ikke noe fornuft å komme meg i dag….
Jeg hatt en ordentlig juledag med den tøffeste dama jeg vet om, nemlig min kjære mamma.
Vi har hørt på julemusikk, bakt pepperkaker, sett på julefilm og drukket kakao med krem og pepperkaker.
Med andre ord, jeg har ikke gjort noe av den nyttige sorten i dag. Kun kost meg!


Latteren ligger alltid løs i nærheten av denne dama.
Den sterkeste personen jeg vet om og mitt største forbilde. Er det noen som kan flytte fjell og utføre mirakler, så er det deg mamma  


Pepperkakene vi bakte er forøvrig verdens beste pepperkaker.
Oppskriften har jeg lagt ut tidligere, her.
Jeg har fått mange gode tilbakemeldinger fra venner, bekjente og blogglesere som har forelsket seg helt i denne oppskriften.
Er det en julekake jeg må ha for at det skal være jul, så er det disse pepperkakene.


Jeg har dessverre ingen gode mattips i dag.
Dagens middag blir dette sushibrettet som står foran meg nå.
Sushi er noe av det beste jeg vet!
Resten av kvelden skal tilbringes i sofaen med PØ og pusene.
I morgen regner jeg med at jeg er rene energibomben og klar for å komme meg på trening. Jeg håper virkelig at ryggen føles bedre. *krysse fingrende*
Håper du har hatt en fantastisk juledag :grin:
Nyt kvelden videre og lad opp til en ny uke.

Kristine

23 kommentarer
    1. janne:
      Tusen takk for kjempe koselige ord.
      Hyggelig å høre at pepperkakene har falt i smak hos deg. Jeg knasker på en akkurat nå faktisk 🙂

    2. For en fin første søndag i advent!! så utrolig viktig med kvalitetstid med familien <3
      god klem til deg <3 og ha en fortsatt fin førjulstid!

    3. Synes du brukte første søndag i advent på den aller beste og mest fornuftige måten, jeg – sammen med en du er glad i <3 Det er absolutt ikke slik at et innlegg om intervalløkter eller høyproteinbakst er mer nyttig for oss lesere enn et om pepperkakebaking sammen med en mamma som kjemper en tøff sykdomskamp! Det vet jeg at du også vet. Ha en fin mandag <3

    4. For et nydelig bilde av dere 🙂
      Høres ut som du har hatt en utrolig koselig dag – det unner jeg både deg og moren din msse etter alt so har pågått i det siste.
      Kos dere masse med film ikveld:)

    5. forresten. siden jeg har lest bloggen din i flere år så har jeg prøvd pepperkakene dine. og etter det har jeg laget de hvert år. det er verdenst beste. takk for at du deler =)

    6. jeg synes både du og mammaen din er utrolig tøffe. makan til jenter som går igjennom sykdom og hard behandling, og likevel smiler og ler. det er inspirasjon!

    7. Så koselig Kristine 🙂
      Har hatt en bakedag med mamma selv i dag – ingenting er så koselig og trygt og godt som hjemme hos mamma 🙂
      Håper du har en fin kveld med PØ og pusene – her blir det også sofakos med kjæreste og pus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg