TORSDAGENS

Hei dere!
Denne uken har gått fort. Jeg følte meg nesten sjokkert da jeg så på kalenderen i morges og den viste tirsdag 5 desember!
Det betyr at helgen er rett rundt hjørnet og at juleferien nærmer seg med stormskritt :grin:

I går ble det treningsfri på meg.
I dag kjørte jeg styrketrening på skuldre og rygg.
Noen runder hos kiropraktoren har gjort ryggen min mye bedre, etter at jeg falt ned fra trappen. Jeg trener fortsatt ikke med tunge vekter, men jeg kan i hvert fall trene uten å få ordentlig vondt.
Dagens økt så slik ut
– Roing med stang
4 sett * 8 -9 repetisjoner
– Skulderpress med manualer
4 sett * 9 -10 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Sidehev
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Sittende roing
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Face pull
2 sett * 15 repetisjoner


Til middag laget jeg fisketaco.
Jeg blir aldri lei taco og har ikke vært flink til å spise fisk i det siste. Da smalt jeg de to sammen!
Kjempe godt, sunt og ferdig på noen få minutter! 
Jeg serverte fisketacoen med salat, taco chips, kesam, revet ost og sukkerfri hot taco saus.


Bruk ønsket fisk, jeg brukte sei.
Ha litt olje i en panne. Tilsett rødløk i biter, finhakket chili og hvitløk, sopp, fisk og tacokrydder.
Jeg lager mitt eget tacokrydder av cumin, paprika, hvitløk, chili, oregano, pepper, sukrin og salt. Du kan gjerne bruke ferdigkjøpt.
Stek fisketacoen i fire til fem minutter, til fisken er ferdig stekt og løken er myk.
Server med ønsket tilbehør.


Nå sitter jeg og nyter desserten.
Sjokoladeproteinfluff.
Jeg er i fluff-humør for tiden og spiser det nesten hver dag!
På toppen har jeg peanøttsmør med kakaosmak og biter av en questbar.


Fluff lager du enkelt av å blande frosne bær i en bolle sammen med eggehvite og proteinpulver.
Her brukte jeg 250 g frosne jordnær, 1 eggehvite, 20 g mocca-protein og 2 ss kakaopulver.
Ta frem en kjøkkenmaskin eller elektrisk håndvisp og pisk i fire til seks minutter. Da blir det en deilig og luftig fluff.
Jeg ønsker deg en strålende kveld videre :grin:

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg