ETTER TRENING


Jeg kom nettopp hjem fra en fantastisk treningsøkt!
I dag følte jeg med ustoppelig :grin: 
En herlig følelse!
Det ble en benøkt med knebøy, markløft, leg extension og bulgarsk utfall. 
Nå sitter jeg med etter treningsmåltidet.
Frossen sjokoladefluff ala sjokoladeis og sjokoladelapper – en ren sjokoladefest!
Utrolig godt. Jeg sitter og mmmm’er for meg selv!


Sjokoladefluff / Sjokoladeis

1 frossen banan i biter, 20 g mocca-protein, 2 ss kakao og 0,3 dl væske
Bland alt sammen og visp med en kjøkkenmaskin eller elektrisk håndvisp.
Sett massen i fryseren minimum en halv time. Gjerne lenger, for eksempel mens du er på trening.

Sjokoladelapper
1 banan, 2 ss mandelmel, 1 egg, 2 ss kakao, 1 ts sukrin og 4 dråper stevia sjokolade
Mos bananen og bland i de resterende ingrediensene. 
Stek som lapper eller pannekaker i en panne på middels varme i 2 minutter på hver side.


Jeg ønsker deg en super duper helg.
Måtte den bringe mange gode stunder :grin: husk å åpne øynene å se dem!

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg