SISTE KALENDERLUKE

Da er det lillejuleaften! I morgen kommer nissefar :grin:
Jeg håper dere har funnet julefreden, nyter tiden med nære og kjære, og at dere er friske og raske.

I dag er det tid for årets siste kalenderluke her på bloggen.
Denne gangen gir jeg ut en pakke med alle bakemiks-produktene til FunksjonellMat:
– Sunnere brødmix med form
– Sunnere sjokoladekakemix
– Sunnere kakemix
– Sunnere matmuffins

Som dere vet bruker jeg selv alle produktene til FunksjonellMat.
Dette er en pakke jeg gir bort med stor iver, fordi jeg vet at den som får gaven vil få masse matglede :grin: Det har i hvert fall jeg fått av alle disse bakemiksene.

I og med at det nærmer seg nyttår, lurer jeg på om du har et nyttårsforsett og i så fall hva det er?
Legg igjen en kommentar under (husk e-posten din i mail-feltet) og fortell meg. Da er du med i trekningen.
Jeg trekker en vinner i morgen kveld på selveste julaften.
Ha en riktig fantastisk lillejulaften.

Vinneren er trukket med true random number generator.
Gratulerer Camilla Lund, jeg har sendt deg mail.

Kristine  

195 kommentarer
    1. God jul Kristine! Kan hende jeg er for sent ute, men jeg kan jo fortelle likevel. Mine nyttårsforsett er å fullføre bachelorgraden min etter lang tids alvorlig sykdom, bli helt frisk, og få tilbake livet mitt 🙂 I tillegg skal jeg få opp kondisjonen min, og være flinkere til å trene støtteøvelser for min opererte skulder slik at jeg beholder bevegelighet og stabilitet. Jeg skal også bli flinkere til å si N-E-I når det er det jeg egentlig mener. Samt å bli bedre på mindfulness 🙂

    2. Mitt nyttårsfortsett er å stresse litt mindre, og være litt mer i nuet! Jeg har nå innsett at jeg har “gått glipp av” året som gikk, og har derfor bestemt meg for å sørge for å få med meg 2014!
      “I dag er morgendagen du drømte om i går.”

    3. Pleier vanligvis ikke å ha nyttårsforsetter, da jeg synes at hver dag er en ny mulighet til å endre ting man vil endre på – men jeg har et mål om å tørre å bevege meg ut i frivektsavdelingen på treningssenteret og forhåpentligvis få enda mer nytte og glede av styrketreningen 🙂 God jul til deg og dine!

    4. Mitt nyttårsforsett er å få mer kontroll på forholdet mitt til mat, nyte livet, le og leve i nuet 🙂

    5. God jul og godt nyttår:D
      Mitt nyttårsforsetter er hovedsakelig å bli flinkere til å trene regelmessig, er veldig sånn at jeg kan trenger dag en uke mens neste blir det bare 2-3!

    6. God jul til deg! For en lekker julekjole du har :))
      Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere til å være spontan!

    7. Ønsker deg en riktig god jul, og håper du får en fin feiring med familien.
      Jeg har vel ikke et helt spesielt nyttårsforsett, jeg ønsker vel heller å sette mer pris på det jeg allerede har. Tilbringe mer tid med familie og venner, og å leve i nuet. Det er så lett å glemme å sette pris på det en har og å glede seg over det <3

    8. Mitt nyttårsforsetter er å spise oftere, sunnere og MER.
      Ønsker deg en gledelig jul:)
      Klem

    9. Hei! Jeg har ikke noe nyttårsforsetter og har heller aldri hatt et:) men jeg har veldig lyst til å vinne de bakemiksene! Har testet sjokoladekaken og likte den veldig godt og har lyst til å teste ut de andre også. Ha en riktig god julaften:) her har dagen så vidt startet med julemorgen på tv’en:)

    10. Jeg har egentlig ikke brukt å ha noen spesielle nyttårsforsett, men tror det er å prøve å være så positiv som mulig og gjøre det beste ut av hver dag, og å bli flinkere med mat, trening, og også å prøve og komme meg ut av komfortsonen min litt mer! 🙂
      God jul Kristine, og godt nytt år!

    11. Mitt nyttårsforsett blir nok å ta bedre vare på meg selv. Det har vært en tung høst etter at jeg flyttet for meg selv for å studere, og jeg har slitt veldig med depresjon og angst. Men jeg prøver å se positivt på det, og tenker at ting kommer til å ordne seg! Jeg har lyst til å begynne å trene skikkelig igjen, være flink på skolen og spise godt!
      God jul, håper du får en super dag! 🙂

    12. Jeg skal leve mer i nuet og tenke over/registrere de små gleder i hverdagen <3

    13. Hei, mitt forsett er som mange andre også har skrevet å bli litt snillere med meg selv. Tåle at det tar tid å bli frisk fra spiseforstyrrelsen,, og huske på alt som er viktig i lovet mitt. Være mer med de jeg er glad i og gjøre mer av det som gjør meg glad.
      Du er veldig inspirerende, og jeg ønsker deg GOD JUL og GODT NYTTÅR !!!
      Kos deg masse, og nyyyyt. 😉
      Kristine

    14. mitt nyttårsforsett er å bli frisk og glad igjen, få tilbake lysten på livet etter to år med spiseforstyrelse. Begynne å trene igjen fordi jeg liker det, ikke pga tvang for å forbrenne kalorier.
      God jul 🙂

    15. skal bli snillere mot meg selv. Gi meg selv nok søvn, nok og riktig mat, og mer rom for å feile.
      God jul Kristine 🙂

    16. Solveig Rudaa
      [email protected]
      Å akseptere meg selv og sette enda mer pris på er mitt nyttårsforsett. Jeg skal bli flinkere til å sette pris på ting jeg har i hverdagen min som jeg ellers ikke tenker over. Jeg er heldig og har en familie og venner som bryr seg om meg, jeg har en sunn kropp som kan løpe og gå, jeg har mat, jeg har et sted å bo og at jeg bor i et verdens mest unike og rikeste (og kaldeste) land. Jeg vil også bli flinkere til å godta meg selv som jeg er og sette pris på at jeg i det hele tatt er til
      ha ei fin jul

    17. Bli sterkere, men lytte til kroppen
      Følge hjertet, men også fornuften
      Si mer ja, men ha vett til å si nei
      Elske mer, men tolerere mindre
      Det skal jeg! 🙂

    18. Mitt nyttårsfortsett er å eksperimentere mer med funksjonell mat. Det er også derfor jeg har blitt fast leser av bloggen din, for her er det mye inspirasjon å hente 🙂
      Takk for gode oppskrifter, og god jul 🙂

    19. Jeg vil for alvor forsøge at slippe min anoreksi efter 5 år og prøve at give slip på de mange dårlige tanker om mig selv og forkæle mig selv – det kunne være jeg skulle prøve at forløse mig selv med kage :O

    20. Jeg skal starte opp igjen med daglig trening, slik som tidligere. Stramme opp litt, får mer energi i hverdagen, bedre kosthold og generelt føle meg bedre.

    21. Kjære Kristine 😀
      Her er mine nyttårsforsett for i år:
      1. Jeg har startet opp i ny jobb som nyutdannet sykepleier på en avdeling med helt nye diagnoser og sykepleieprosedyrer. Det har vært mye nytt å sette seg inn i, noe som er utrolig slitsomt både fysisk og psykisk. Det har blitt lite tid til venner, da jeg er en liten “treningsnarkoman” og har prioritert trening foran å være sosial. Da har dagene gått til jobb-sove-middag-trening-sove. Etter mange uker gående sånn som det, har hverdagen blitt ganske grå og kjedelig, men samtidig klarer jeg ikke å ta meg en “fridag” fra trening for å være med venner. En dag uten trening gjør meg gal, fordi trening har blitt noe jeg føler jeg MÅ. Så mitt første nyttårsforsett er å finne en god balanse mellom det sosiale liv og trening, så treningen ikke blir en belastning, men fortsetter å være noe jeg gleder meg til, og noe som jeg elsker. I tillegg være mere med venner, fordi det gjør meg glad og lykkelig! 🙂
      2. Det andre nyttårsforsettet mitt er å tøye ut etter trening, få bedre fleksibilitet da jeg sliter mye med bekken/korsryggplager og går jevnlig til osteopat og homeopat.
      3. Det tredje målet mitt er å ha godtestopp til sommeren (med unntak i påska), og bli mye flinkere til å bake! Jeg har alle ingrediensene, men på grunn av mye jobb, trening er jeg ofte så sliten at jeg ikke orker. Så dette skal det bli forandring på nå!
      4. Bli flinkere til å ta kontakt med vennene mine som bor i andre byer, vi er bestevenner og jeg elsker dem, men jeg skal bli flinkere til å ta jevnlig kontakt!
      Så da ønsker jeg deg en god jul og et godt nyttår, og håper på fortsatt like mye gode oppskrifter og treningsmotivasjon! 😀

    22. Vil ikke sette for store krav til nyttårsforsettene da jeg har som erfaring at hvis de blir for store er det lett å gi opp :p men mine er at jeg skal trene mer rygg og begynne å tøye ut etter trening 🙂
      Ha en god jul! 🙂

    23. God jul til deg og dine Kristine 🙂
      Mitt nyttårsforsett er å hjelpe kjæresten til en litt sunnere livsstil (hans eget ønske) og bruke mer tid ute i skogen. For meg er naturen en plass for frihet og jeg skal være mye flinkere utover våren til å gå søndagsturer i skog og mark.

    24. Mitt nyttårsforsett er at jeg vil klare å løpe en mil til slutten av 2014. Jeg har et lite stykke å gå, men håper på å ta det sakte og ha en rekke delmål. Har store planer om å fullføre målet mitt! 😀
      Ønsker alle en riktig god jul!

    25. Skal reise rundt i Asia i fem måneder fra januar, og nyttårsforsettet mitt er derfor å trene masse yoga og bli fleksibel og myk 🙂 det er så deilig å strekke og tøye i varmen, gleder meg! GOOOD JUL KRISTINE, en juleklem fra meg 🙂

    26. Mitt nyttårfortsett er å få et godt selvbilde og den trente kroppen jeg vil ha. Kunne ta pull-ups uten hjelpevekt og få gode resultater generellt når det kommer til trening 🙂 God jul!!
      [email protected]

    27. Mitt nyttårsforsett er å rose meg selv mere! Jeg er bevisst på at dette er svært viktig for selvfølelsen, men er allikevel ikke flink nok. Er kommet godt på vei og kan ikke vente med å se utvikling 🙂 du er en stor inspirasjon når du har gjennomgått mye av det samme som meg.
      God jul Kristine
      [email protected]

    28. Hei Kristine!
      Et av mine nyttårsforsetter er å få et avslappet forhold til kosthold og trening, samt bli en sterkere person som ikke lar seg påvirke i like stor grad av andre. Skal rett og slett jobbe med meg selv, og være takknemlig for det jeg har! Dessuten trener jeg mot sixpack, som forhåpentligvis kommer etter nyttår.
      PS: takk for at du tar deg tid til å blogge, du er en stor inspirasjon og jeg elsker smilet ditt!

    29. Jeg har egentlig aldri hatt helt troa på nyttårsforsetter, men i år har jeg faktisk valgt meg ett. Mitt eneste nyttårsforsett er å bli flinkere på å gi andre komplimenter! det er jo så utrolig enkelt, men allikevel er jeg altfor dårlig på det dessverre…. Så istendenfor å tenke “oi, hun så veldig bra ut i den kjolen” for meg selv, skal jeg heller SI det til personen!
      Jeg ønsker deg en fantastisk flott jul med masse deilig mat og mye kjærlighet!
      Stor klem

    30. heei Kristine!
      Mitt nyttårsforsett for 2014 er å leve hver dag til det fulleste! Altså være lykkelig, gi glede til de rundt meg og bare nyte hvert eneste sekund! 🙂 Jeg er så heldig og takknemlig for alt jeg har at jeg egentlig ikke kunne ønske meg noe annet.
      Takk for et herlig år Kristine, og god jul og et riktig godt nyttår til deg!
      Klem fra Eline

    31. Mitt nyttårsforsett er være litt snillere, og mindre streng mot meg selv i 2014, spesielt på kostholdsfronten. Rett og slett slippe skuldrene litt mer ned på akkurat dette. Det skal jeg klare! 🙂 Håper du får en magisk, fin jul Kristine og ønsker deg også et fantastisk 2014.
      Klem fra Kristin

    32. Mitt nyttårsforsett er å lytte til kroppen og bli innenfrastyrt. Klokka skal ikke bestemme måltidene, men magen. Når kroppen trenger hvile, skal jeg hvile, ikke pushe. Ytre ting skal ikke lenger styre meg, men jeg skal gjøre det beste for meg, og lære meg å bli glad i meg selv. Det krever øvelse, men jeg har alleede begynt- og det skal jeg fortsette med! 🙂 God jul, skjønne!

    33. Mitt mål for det nye året er å ta et godt valg til våren ift. skole til høsten. Dessuten skal jeg legge inn en god innsats på å finne drømmeprinsen. En gang må jeg møte han, håper det skjer i 2014 🙂
      Ønsker deg en god jul og et strålende godt nyttår:)
      Klem Maria

    34. For en fantastisk dæilig kalender luke.
      Mitt forsett er og nyte live med min lille famillie og sette mer pris på
      De fine jeg har rundt meg. Jeg vet skikkelig klisje,men så utrolig viktig.
      Noe jeg har merket spesielt i år da vi har mistet 4 famillie medlemmer😔
      Også skal jeg komme i enda bedre form og bli flinkere til å planlegge maten!
      Håper du har en flot jul med dem som betyr mest for deg ❤️
      Nyyyyt!!!
      Stor klem fra Silje

    35. Mine nyttårsforsett er å;
      – Leve mer i nuet, ikke alltid tenke på og planlegge hva som kommer, men å faktisk nyte livet her og nå.
      – Bli bedre til å finne balansen mellom trening og sunn livvsstil og det å unne seg “usunnheter” med god samvittighet. Alt med måte, både når det gjelder usunnheter og trening.
      – Bli flinkere til å holde kontakt med gode venner som bor langt unna. Det skal så lite til 🙂

    36. Egentlig er jeg ingen tilhenger av nyttårforsett, da jeg mener hvert minutt er en sjanse til å gjøre de endringene man vil, og jeg synes det er dumt å legge alle kort på den ene dager i året, men jeg har noen mål for neste år:
      1. å smile mer, og å godta at ikke alt trenger å være perfekt alltid. Mitt beste er faktisk godt nok, og ikke alle oppgaver behøver å bli utført perfekt.
      2. å gå opp noen kilo og å bli sterkere
      3. bruke mer tid og energi på det som virkelig betyr noe: nuet, venner, opplevelser og min vakre hund. Skole, jobb og trening er viktig, men av og til er andre ting viktigere!

    37. Mitt nyttårsforsett er å bli modigere. Jeg skal prøve å bli flinkere å si min mening, tørre å ha egne meninger selv når folk jeg verdsetter er uenige. jeg vil også prøve å ta mer hennsyn til meg selv. Selvsagt er det fint å være hjelpsom og hyggelig slik at de rundt meg har det bra, men jeg vil forsøke å få til dette uten at jeg må kompromisse med meg selv, slik jeg har gjort mye av tidligere.
      Jeg prøver og å bli modigere i matveien. Å spise sammen med andre, eller annen mat enn jeg hadde planlagt, er skremmende og slitsomt. Dette er områder jeg også vil utfordre meg selv på, fremover.

    38. Mine nyttårsfortsett er å stresse mindre og fokusere mer
      på det positive ved mennesker og situasjoner. Du er en
      inspirasjonskilde! God jul til deg og dine 🙂

    39. Hei!
      Du har troen på at 2014 er mitt år. Jeg er så glad for at folk har tro på meg, og dermed ønsker jeg å tro det selv også. Mitt nyttårsforsett er å bli flink til å tenke positivt og ikke snakke stygt til meg selv.
      Ønsker deg en og dine en riktig fin jul! Du er fantastisk, Kristine! Du er så flink til å ta vare på de rundt deg, men ikke glem å ta vare på deg selv også 🙂 GOD JUL!

    40. Mitt nyttårsforsett er å prøve å ikke flykte unna egne bekymringer ved å feks jobb/trene, men heller ta litt mer sjanser i dagliglivet 🙂

    41. Nyttårssforsett er som regel ikke noe jeg pleier å sette meg, men et ønske for det kommende året vil være å sette pris på hverdagslige momenter som sammen utgjør store deler av livet.

    42. Mitt nyttårsforsett sammen med min samboer er å bli flinkere til å spise bedre mat laget fra bunnen av. Nytt treningsopplegg er bestilt, og jeg satser på å bli kvitt kiloene jeg la på meg under graviditeten før sommeren er her 🙂

    43. Hei Kristine!
      Mitt nyttårsforsett er kanskje litt rart, men etter tre år med anoreksi og bulimi, er jeg gått fryktelig lei av å ikke få bestemme over min egen kropp. Så mitt nyttårsforsett blir først og fremst å få tilbake menstruasjon, få meg til å føle meg “sexy” når jeg ser i speilet, og jobbe hardt for å få sixpack før sommeren. Ønsker deg en veldig god jul og godt nytt år! Du er et stort forbilde! Varme hilsener

    44. Solveig Fjellsjø
      [email protected]
      Det høres kanskje litt teit ut, men mitt nyttårsforsett i år faktisk å gi mer blaffen i hva andre mener om meg. Jeg bruker altfor mye tid på hva andre syns og jeg tenker mye på “hva skjer hvis jeg gjør sånn, hva vil de andre tenke om meg da?”, “om jeg åpner munnen min og sier min mening, hva vil de da tenke?” Veit det høres sprøtt ut, men i 2014 skal jeg rett og slett drite i hva anre syns og tenker om meg. Jeg er lei av å følge klestrender og gjøre slik som alle gjør for at jeg skal vite at de liker meg. Jeg er lei av å ikke være meg selv. I 2014 skal jeg tørre å stå for den jeg er uansett hva andre skal tenke om meg. Det er jo tross alt nå jeg lever, og det er jo faktisk mitt liv og.
      God jul

    45. Mitt nyttårsforsett er å bli snillere med meg selv 🙂 Jeg må senke kravene, slappe av og være glad i meg selv for den jeg er.
      Håper jeg vinner.
      [email protected]
      Lina Holm Hansen

    46. Begynte nyttårsforsettet for to måneder siden da jeg ble utfordret til å trene 55 ganger de siste 65 dagene før jul – målet nådd i dag! Nyttårsforsettet blir å fortsette den gode vanen med kombo av styrke og cardio 🙂

    47. Mitt nyttårsforsett er å fortsette og bli helt frisk fra anoreksi, smile mer og vise vennene mine enda mer hvor mye de betyr for meg!

    48. Mitt nyttårsforsett er at jeg skal bli flinkere til å fortelle at jeg setter pris på små ting folk gjør mot meg og minne dem på at de betyr mye for meg!

    49. Så moro en luke!=) har bare prøvd den ene av de, og den smakte fortreffelig!
      Jeg synes ofte forsetter handler om at man skal slutte med, begynne med, ikke gjøre ditt
      og gjøre datt. Har i grunn ikke noe skikkelig forsett, men vil gjerne bli flinkere til å
      være mer sammen med og ha det hyggelig med gode venner. Kan være vanskelig i en travel hverdag, men det er så koselig når man først gjør det!
      Ha en kjempefin lille julaften og en strålende jul videre <3

    50. Mitt nyttårsforsett er å tenke mindre. Rett og slett! Og kanskje skrive meir enn eit innlegg på bloggen pr år 😜

    51. Mitt nyttårsforsett er vel å bruke mindre energi på ting jeg ikke få gjort noe med.
      Og bry meg mindre om de som ikke gir noe tilbake.
      God jul 🙂

    52. Mitt nyttårsforsett i år er kanskje mer et nyttårsønske: å bli frisk fra spiseforstyrrelsene slik at jeg ikke skal gå glipp av flere påske-, bursdags- og julefeiringer, men heller klare å nyte det slik jeg gjorde da jeg var liten. Så forsettet blir vel å søke profesjonell hjelp. Riktig god jul, Kristine. Jeg håper du får en fantastisk tid 🙂

    53. Jeg er 17 år og flyttet hjemmefra i høst. Det har blitt litt for mye trist og kjedelig ferdigmat, så mitt nyttårsforsett er å begynne å kokkelere litt mer – med sunnere bakevarer!
      GOD JUL!

    54. Heihei 🙂 Mitt nyttårsforsett er å si ja til alt. Å være med på så mye som mulig,
      å oppleve som mye som mulig Jeg liker å farte rundt å oppleve nye ting,
      det blir fort for lite av det i travle hverdager 😀

    55. Mine nyttårs forsetter er å ha et sunnere kosthold å trene bedre å utfordre meg selv, men igjen lytte på kroppen når den sier stopp ! Det er også og nyte mer tid med
      Familien og de som betyr noe 🙂

    56. Jeg har ingen nyttårsforsetter. Har ikke helt troa på det. Er det noe man vil forandre/gjøre annerledes, så syns jeg man skal starte i dag, og ikke utsette det. Har dessverre lett for å bli at folk setter seg nyttårsforsetter, og etter par måneder er de glemt alle sammen.

    57. Hei! 😀
      Mitt nyttårsforsett er å prøve noe du skrev på bloggen din for en stund tilbake 🙂 nemlig å gi meg selv komplimenter i speilet hver dag når jeg har stått opp 😀 er som regel litt skeptisk til slike ting da det føles rart å snakke slik til seg selv 😉 men håper det kan gjøre at jeg kan få dagene til å bli litt mer positiv hele veien 😀
      God jul og godt nytt år!

    58. Mitt nyttårsforsett, er leve mer i nuet. Være mer tilstede. Det er nå vi lever, ikke i morgen og ikke neste sommer. Husk å nyt øyeblikket!
      Legger ved et lite nyttårsdikt:
      I dag vil mange spå,
      hva det neste året gir,
      men tenk du ikke på,
      hvordan livet ditt blir.
      Bruk tiden til å minnes,
      på venner du har fått,
      på gledene som finnes
      i tiden som er gått.
      For i stedet for en spådom
      som ikke er så lett,
      skal du bruke av din lærdom
      som alltid gir deg rett!
      – Per Kvalvik
      God jul og godt nyttår 🙂

    59. MITT NYTTÅRSFORSETT ER Å VÆRE EN BEDRE PERSON, BÅDE MOT MEG SELBV OG ALLE RUNDT MEG:) GOD JUL!

    60. Mitt nyttårsforsett i år er faktisk noe jeg endelig ser for meg at jeg kan klare å gjennomføre. Tidligere har det vært slike standard-forsett som jeg vet jeg kommer til å bryte før jeg en gang har startet, typ “ikke spise godteri.” Hvor urealistisk og deprimerende er ikke et slikt forsett, liksom? Dette har vært et ekstremt tøft år hvor jeg etter hvert karret meg inn på kontoret til en kognitiv terapeut som virkelig har åpnet øynene mine i forhold til hvordan tankevirksomheten vår fungerer i ulike situasjoner (eksempelvis overspising-situasjoner), og mitt forsett i år er å bruke de teknikkene han lærer meg så ofte som mulig. Målet er til slutt å kunne stå helt trygt i meg selv og ta de valgene JEG selv ønsker, ikke de mine tidligere tankemønstre vil, eller det andre vil, uansett hvor klisjé det høres ut. Jeg ser virkelig fram til den dagen jeg kjenner den mentale friheten.

    61. Mitt lille nyttårsforsett er å ta bedre vare på meg selv. Sette meg selv i første rekke innimellom, lytte til kroppen og gi den det den behøver av både næring, hvile, utfordringer både fysisk og psykisk, samt lære meg å si nei når jeg alikevell ikke strekker til på alle områder til en hver tid 🙂 For å være god mot andre, må man være god med seg selv også!
      God jul til deg og dine, Kristine 🙂

    62. 1: Trene mer og spise sunt slik at jeg endelig kan få sommerkroppen jeg drømmer om.
      2: Ta bil lappen!!
      3: Få jobb slik at jeg etter hvert kan kaste pillen og prøve å få barn <3
      4: Nyte livet med mann og to reservebarn enda mer <3

    63. Jeg pleier vel egentlig ikke å ha nyttårsforsetter, men det er vel å fortsette å være glad og å spre glede. Bør også bli flinkere å jobbe med skolearbeid 🙂

    64. Mitt nyttårsfortsett vil være å fortsette med styrketreningen jeg startet opp med for et par måneder siden for å komme meg ut av en skulderskade.
      Hittil har det gått ganske bra, men hjemme hvor jeg har vokst opp er det dårlig med tilgang på treningssenter og hjemmetreningsmuligheter hvor jeg nå tilbringer julen.

    65. Mitt nyttårforsett er å ta flere bilder både til hverdags og under mer høytidelige begivenheter med et bra kamera:) Tiden går jo så inmari fort og vil bli flinkere til å forevige gode minner som jeg kan se på senere. Håper du får en god jul og et godt nyttår Kristine:)

    66. Mitt nyttårsforsett må være å få en bedre døgnrytme og dermed sikre at jeg får nok søvn:) Man får jo så mye mer ut av dagen når man kan våkne uthvilt:) God jul og godt nyttår:) Kos deg masse:)

    67. God jul, flotte Kristine!
      Mitt nyttårsforsett er bare å lære og bli glad i meg selv..håper jeg finner ut hvordan jeg gjør det.

    68. Nyttårsfortsett? Starte og avslutte hver dag med å smile til meg selv, å være mer takknemlig for livet…

    69. Fortsette å være flink til å trene og spise riktig, og fortsette ferden mot å slutte å være fanatisk når det gjelder kosthold. Innføre helgekos og være stolt hvis jeg klarer det uten dårlig samvittighet.

    70. Vil veldig gjerne vinne 😀
      Mine nyttårsforsetter er som følger: er nyoperert i begge bein, så blir en rolig jul – målene mine framover er derfor å gi 110% hos fysioterapeut, og virkelig gi alt når det gjelder egentreningen. Vil bli raskest mulig frisk igjen!

    71. Mitt nyttårsforsett er å holde på de gode vanene når det kommer til trening og kosthold 🙂 kroppen blir så glad av det:)

    72. har ganske mange nyttårsforsett egentlig;
      gå ut med over 5 i snitt på skolen.
      trene masse
      gå ned 5 kg
      bli fornøyd med egen kropp
      huske å ta meg tid til å pleie meg selv av og til 🙂
      masse god jul til deg og snart godt nyttår<3

    73. Mitt nyttårsforsett er å se mer positivt på ting og å strukturere hverdagen min bedre 🙂

    74. Mitt nyttårsforsett er å jobbe like bra med lekser og skole relaterte ting, slik at snittet mitt blir like bra, om ikke bedre, når jeg går ut av tiende til sommeren. Fikk 5,3 dette halvåret, så det er bare å jobbe! Burde vel også ha et nyttårsforsett om å lære meg å slappe av i ny og ne og ikke stresse så mye.

    75. [email protected]
      Nyttårsforsette mitt er å utfordre min komfortsone og lære 1ny ting hver dag. Dvs 365 nye ting skal bli lært og husket innen 1.januar 2015
      Jeg skal ha minst en bake dag i måned som er sunt for kropp og sjel, og dele dette med både naboer og venner.

    76. Mitt nyttårsfortsetelse er og forsette og være flink på skolen og ikke skli ut slik jeg har gjort før. Dette vil jeg klare og vet jeg klarer

    77. Mitt nyttårsforsette er å bli en sunnere og bedre utgave av meg selv, jeg vil også bruke mer tid til hjelpe familien min, etter at bestemor døde nå i jul, far fikk diabetes og onkel hjertesvikt,
      Har vi alle valgt å få en sunnere livsstil.
      Utrolig gavmilde av deg å dele og inspirere oss alle med din hverdagsglede her på bloggen Kristine.
      Tusen takk.
      Dette blir og har vert en gavmild jul.
      Gledelig god jul til deg og alle dine.
      Julehilsen fra Eva
      [email protected]

    78. Jeg skal gjøre litt mer av det som gjør meg glad og litt mindre av det jeg bør 🙂
      God jul, Kristine. Du utgjør en forskjell.

    79. Mine nyttårsforsetter er å fortsette med en sunn livsstil og regelmessig trening, jeg vil også jobbe mot en litt bedre selvfølelese og har mer tro på meg selv og mine prestasjoner 🙂
      God jul 🙂

    80. Mitt nyttårsforsett dette året er å slutte med alt av tobakk, og ellers fortsette med trening og et sunt kosthold:)

    81. Jeg synes det med nyttårsforsett er så vanskelig, men i år har jeg lyst til å prøve alt jeg kan for å bli frisk fra spiseforstyrrelsen! Det har tatt meg 11 år for å komme hit. Jeg er livredd, men samtidig motivert. Denne gangen vil jeg så gjerne få det til! Jeg vet det er grusomt vanskelig og jeg vil nok felle mange tårer på veien, men det skal gå! God jul og godt nyttår, Kristine <3

    82. Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere til å spise mer variert mat og prøve ut flere ulike matretter istedenfor å bare steke en kylling med litt salat. Dine oppskrifter ser utrolig gode ut, så kommer definitift til å prøve mange av de i 2014 🙂

    83. Målene mine er å få et bedre forhold til mat og ikke være redd for å spise nok.
      Et annet mål er å være sceneklar til høsten og forhåpentligvis stå på scenen for første gang!
      videre er det å ta meg mer tid til familie, venner og ting jeg er interessert i.
      Håper du får en fantastisk jul og en flott start på det nye året! Takk for all inspirasjon og herlige oppskifter!
      Du er virkelig et forbilde for mange!

    84. Mitt nyttårsforsett er å stresse mindre, senke kravene til meg selv og godta at ting ikke alltid kan være 100% perfekt! Noe du inspirerer meg til 🙂 Jeg har alt for høye krav til meg selv og må lære meg å roe ned på flere områder!

    85. mitt nyttårsforsett er å ikke ha noe nyttårsforsett, men bare ta ting som de kommer 🙂
      God jul til deg kristine, du er så inspirerende! <3

    86. Nyttårsforsettet mitt er å prøve å kun holde meg til goddis og kaker i helgene (lør-søn) 😀
      God jul!

    87. flotte deg, Krisitne! Ville bare ønske deg også en god jul, og nok en gang takke for flott og inspirerende blogg. =) Jeg liker ikke ordet “forsett” men jeg har heller litt “planer”
      1.Trening: mindre mengde, og heller fokusere på kvalitet (ikke kvantitet)
      2. Mat: bli flinkere til å variere. Har 10 år med anoreksi bak meg, og selv om jeg er så og si “frisk” nå så har jeg en lei tendens til kun spise faste matvarer.
      3. Sosial: være med på mer.. bli flinkere til å si ja

    88. God kveld Kristine 🙂
      Mitt nyttårsforsett er å fortsette trening og kosthold på samme måte som jeg har gjort de siste månedene, og med det nå mine mål!
      Ha en riktig god jul 😀 Kos deg supermasse:))

    89. Mitt nyttårsforsett denne gangen blir helt motsatt av det folk flest setter seg som mål for det nye året. 2013 har vært et tungt år preget av kraftig tilbakefall med anoreksi for min del. Blant annet flyttet jeg til Spania for å studere et semester ved en norsk høgskole der, men endte med å måtte avbryte studiet og flytte hjem til foreldrene mine her i Norge fordi jeg var veldig nær å sulte ihjel.. Jeg har mistet kontakt med venner, mistet muligheten til å trene og blitt deprimert. Mitt nyttårsforsett blir derfor å bli frisk og få livet mitt tilbake! Jeg vil bli en livsglad og blid jente igjen! Få kontakt med familie og venner, og kunne trene og gjøre andre ting. Jeg vil kunne bli i stand til å flytte for meg selv igjen og studere. For å få til det, kan jeg ikke ha et standard “sunnhets-forsett”. I 2014 skal jeg legge på meg og lære å akseptere min egen kropp, også når jeg får mer fett på den. Jeg skal lære at det er ok å spise sukker og usunn mat innimellom, og trene bare når jeg faktisk VIL, ikke fordi jeg må. 🙂
      God jul, Kristine! 😀

    90. Mitt nyttårsforsett er at jeg skal nyte hvert minutt på reisen min som varer halve året og starte å ta ting som det kommer. Senke skuldrene og bli en bedre versjon av meg, en bedre kjæreste og gladere tante,søster og datter 😉 klisje, men skal jobbe med å smile myyye mer 🙂

    91. Har som nyttårsforsett at jeg skal kose meg og ta vare på alle rundt meg 🙂

    92. mitt nyttårsforsett i forhold til trening er å ta min første pullup før sommerferien. ellers skal jeg jobbe med å senke kravene jeg har til meg selv og andre, og heller nyte den siste tiden på vgs med russefeiring og alt <3

    93. Hei og god lille julaften!
      Fantastisk flott pakkekalender – sier ikke akkurat nei takk!
      Mine nyttårsforsetter er å løpe halvmaraton til sommeren, sette av mer tid til venner og familie, og å gjøre mitt beste på siste året på videregående 🙂
      God jul!

    94. Mitt nyttårsforsett er å ikke være for streng med meg selv når det kommer til mat! Det har jeg nemlig brukt alt for mye av 2013 på, og det har desverre ødelagt mye for meg. Derfor håper jeg at jeg skal få til å leve 2014 litt mer avslappet! 🙂

    95. Hei Kristine- tenk at lille julaften er her alt.. 🙂
      Mitt nyttårsforsett er å senke skuldrene, samt bruke mer tid med de som betyr mest.
      Ønsker deg en hyggelig lille julaften, og en julaften med masse kos og glede.
      Juleklem herfra 🙂

    96. Nyttårsforsettene er å fortsette å spise sunt og fortsette å trene slik jeg har gjort iår! 🙂

    97. Mine mål for det nye året er å gjøre det bra på valhalla open, som er i juni (min første store konkurranse), og så gjøre det bra i NM i høst. 😀

    98. Mitt nyttårsforsett er det samme som i fjor og forfjor og det er det beste nyttårsforsettet jeg noengang har hatt! Nemlig å lære meg å si “Nei” og å klare å gi mer faen<3 😉 Å bare la det ligge, puste , nyte, yte og være. Anbefaler det til alle jeg kjenner i disse "gjør ditt/gjør ikke datt" tider. <3
      Ha en kjempefin jul kristine - tusen takk for inspirasjon og mange smil.

    99. Mitt nyttårsforsett er ikke stresse så mye, lære meg å ta ting litt som de kommer 🙂
      God jul!

    100. Mitt nyttårsforsett er rett og slett å bli en bedre versjon av meg selv. Jeg skal løfte tyngre og løpe raskere, samtidig som jeg skal smile mer og si ja til mer 😀 gleder meg!

    101. Jeg har som nyttårsforsett å finne en god balanse mellom trening og kosthold 🙂

    102. Mitt nyttårsforsett er å slutte å henge meg opp i småting! Jeg må innse at 0,2 kg + på vekta ikke har noe å si, og hvis jeg forsover meg til jobb en dag så ødelegger det ingenting. Også skal jeg fortsette å nyte livet, smile hver dag, gjøre livet bedre for andre og bare leve i nuet.

    103. Mitt nyttårsforsett er å le en god latter hver dag, sette pris på de små øyeblikkene i hverdagen og være sammen med de du er glad i, venner og familie 🙂

    104. Mitt nyttårsforsett er å fortsette med et god lesestruktur gjennom det kommende skoleåret og fortsette trene opp ryggen. Det viktigste er kanskje å slutte la humørsvingningene mine gå utover mine kjære, og finne en måte som ikke lar de gå utover andre eller meg selv.

    105. Hei 🙂 Mitt nyttårsforsett ifjor var å starte med styrketrening og sunnere kosthold, det har jeg og har fått utrolige resultater(til å være meg da), fastere kropp og antydninger til litt muskler. De er då jeg oppdaget bloggen din med masse inspirasjon som også har hjulpet meg på veien- Så et forsett er å fortsette med dette, la det bli en livsstil(som deg), og så hadde det vert kult å klare å stå på henda 😀

    106. Mitt nyttårsforsetter er å fortsette å bruke penger på Pt timer en gang hver uke 🙂

    107. Hei Kristine 🙂
      Mitt nyttårsforsett er å være mer spontan, smile mer og fortsette med en sunn og god livsstil. Håper du får en super julefeiring og et godt nyttår!
      Klem

    108. Mitt nyttårsforsett er å fortsette med å trene for å holde kroppen frisk (pluss å lære meg å sy) 🙂 ønsker deg en riktig god jul!

    109. Jeg har et nyttårsforsett om å sette mer pris på de små gledene i livet. Ønsker deg og dine en gledelig jul 🙂

    110. Heihei! Liker bloggen din veldig godt, gøy å se hvordan andre håndterer kosthold og trening og sånt 🙂
      Mitt nyttårsforsett er enkelt, mer dedikasjon tkl hverdagen. Litt “renere” kosthold i forhold til trening og litt mer fokusert trening! Jeg skal gi mer til den situasjonen jeg er i, være tilstede der jeg er og gi 110 %

    111. Mitt Nyttårsforsett må bli å (fortsette) å være en god kone og en god mor for min kommende datter med termin i april. I tillegg til å fortsette treningen utover svangerskapet så langt det lar seg gjøre 🙂 RIKTIG GOD JUL TIL DEG OG DINE!

    112. Hei Kristine! Mitt nyttårsforsett er å fortsette å følge drømmene mine! Enkelt og greit (: God jul til deg!

    113. Mitt nyttårsforsett er å bli flinkere til å begrense lørdagskosen litt. Jeg er kjempe flink og spiser sunt i ukedagene men når lørdagen kommer så er det som om det er en bryter i hodet som skrur seg av, og jeg bare spiser og spiser. Og så har egentlig alt det harde arbeidet i uken vært litt bortkastet. Derfor skal jeg bli enda flinkere tiø å bake sunne alternativer sånn at jeg har noe gidt og Sundt til lørdagskvelden, og da hadde jo dette kommet veldig godt med !

    114. Mine nytårsforsett er å ikke “procastinate” så mye /aka sløse bort tida, finne den gyldne middelvei mellom trening, kosthold og kos, og bli sterk nok til å gjøre handstand 🙂

    115. Åh for en herlig pakke:-D
      Mitt nyttårsforsett er rett å slett å bli frisk så jeg kan komme tilbake på jobb og starte utdanningen på nytt til høsten:)
      Ønsker deg ei fantastisk jul Kristine 😀

    116. Mitt nyttårsforsett i år er å begynne å løpe igjen. Skal sette meg et mål om å løpe to ganger i uka.:D

    117. Mine nyttårsforsett er å sette meir pris på dei eg har rundt meg, og ellers fortsette så bra med trening som eg har gjort dette året, eller enda bedre 🙂 skal og bli flinkere til å ta vare på meg sjøl 🙂

    118. Så kjekk kalendergave! Vet det vil bli mye baking på meg om jeg vinner:D Er egentlig ikke så stor fan av nyttårsforsett, for jeg mener man ikke trenger et nytt år for å bli en bedre utgave av seg selv 🙂 Men iår har faktisk jeg og en venninne inngått en avtale som skal starte på nyåret, kan vell kalle det mitt nyttårsforsett. Vi skal hvertfall holde oss unna godis frem til sommeren, og brusdrikking bare i helgene 🙂 Dette er noe både eg og kroppen min har gått av😉 vi hadde nylig en slik avtale som ble avsluttet 15des, og det var en stor suksess! Det gikk overraskende bra, og sukkersuget er ikke så stort som det var før :):) God jul til deg og dine! Nyt juletiden:)

    119. Mit nytårsforsæt er at blive stærkere og bekymre mig mindre om tallet på vægten.
      Glædelig jul 🙂

    120. Mine nyttårsfortsetter er å bli flinkere til å gjøre lekser, fortsette med gode treningsvaner og hjelpe til mer hjemme❤️ Ønsker deg en god jul og et godt nytt år!

    121. Hei Kristine!
      Mitt nyttårsforsett er å begynne å ha det bedre med meg selv,
      og gjøre mer av de tingene som gjør meg glad. Dette året har jeg stresset alt for
      mye for å bare tilfredsstille alle andre enn meg. Det skal jeg prøve å
      forandre på nyåret.
      God jul og godt nytt år!

    122. Mitt nyttårsforsett er å gjøre mer av de tingene som gjør meg glad, smile mer og nyte livet 🙂

    123. Oh, har kun prøvd kakemix’en, men har veldig lyst å prøve de andre også 😉
      Jeg startet å studere høsten i år, men gikk så mye ned i vekt og ble så syk av spiseforstyrrelsene mine at jeg måtte sykemelde meg. Har når gått hjemme et halvt år, uten noen fremtidsplaner eller livsgnist. Har rett og slett at et helt grusomt halvår med masse krangling, tårer og bekymringer. Jeg har vært utrolig egoistisk mot mine nærmeste og har ikke før nå innsett hvor mye dette problemet har tynget, ikke bare meg, men også de rundt meg. Jeg har skjøvet alle fra meg og står igjen alene. Men jeg er evig takknemlig ovenfor familien som har prøvd så godt de kan å støtte en sta og uhamslig liten meg. Nå er jeg så lei av å være så sliten, ikke ha energi til noen ting, ingen livsgnist og bare gå rundt i en endeløs tåke eller tunnel og bare vente på noe. Et lys av noe slag, som skal slippe meg ut av dette anoreksihelvete.
      Jeg har gruet meg ufattelig mye til jul, enormt. Rett og slett på grunn av alle utfordringene den bringer med seg. For jeg har så lyst jeg også, til å kunne slappe av, spise hva jeg vil og nyte det uten å tenke på hver minste kalori! Hvorfor kan jeg ikke bare slippe taket og spise og være lykkelig? Så det er mitt nyttårsforsett! Jeg skal slippe taket, spise, bli frisk og nyte livet igjen. Jeg skal bli sterk og komme tilbake til mitt gamle, friske jeg! Men mitt nyttårsforsette starter nok ikke etter nyttår, men nå! For det er det eneste jeg vil, det eneste jeg ønsker meg til jul og det eneste jeg kjemper for: å bli frisk! NÅ!
      Så riktig god jul og godt nytt år til deg, Kristine 🙂

    124. For første gang på mange år har jeg et nyttårsforsett: Invitere til jentekveld en gang i måneden hele 2014!

    125. Mitt nyttårsforsett tror jeg må bli å etablere den treninga jeg kom igang med i høst som en rutine…en aktivitet som liksom skal bli en selvfølge mere enn et tiltak. Og så ønsker jeg å kutte ned på cola zero-inntaket mitt *sukk*
      God jul og godt nyttår til deg og dine:)

    126. Elsker kakemiksene!
      Mitt nyttårsforsett er å leve mer i øyeblikket, og høre mer på kroppen min (ikke stappe den full når den egentlig er mett, spise sunn mat som den trenger).
      God jul 😀

    127. Så flott gave! Mitt nyttårsforsett er og spise mer variert til våren. Flyttet ut og begynte og studere denne høsten og jeg er veldig opptatt av og spise sunt, men selv om jeg klarer det blir det veldig lite variasjon i maten, spesielt på middagene. Jeg skal derfor bli flinkere til og variere 😀

    128. God lillejulaften og julaften!:-)
      Nyttårsforsett er å fokusere på det positive i hverdagen:-)

    129. Jeg flytter til København i februar, så nyttårsforsettet mitt må vel bli å lære mest mulig, være mindre sjenert og å gjøre det beste jeg kan på fysioterapistudiet!
      [email protected]

    130. jeg vil slutte å tenke negative tanker om meg selv, og begynne å rose meg selv for det jeg greier 🙂

    131. Mitt nyttårs/livsforsett er å la magen få bestemme litt mer! Ikke bare tenke på hva som er fornuftig til enhver tid, men også kjenne ordentlig godt på magefølelsen til hverdags og når jeg foretar med beslutninger 🙂 ønsker deg en riktig god jul og et magisk nyttår!

    132. Mitt nyttårsforsett rett og slett å leve mer her og nå. Kose meg med de jeg er glad i, fokusere på alt som er bra, nyte øyenlikket. I stede for å hele tiden fokusere på fremtiden, og ikke nyte fult ut alle øyeblikkene.
      nsker deg en nydelig jul, og ett fantastisk nyttår <3

    133. For en fin kalendergave! De ulike miksene fra Funksjonell Mat er jo så fine 🙂
      Jeg har ikke så god erfaring med nyttårsforsetter så det er ikke ofte jeg har det, men jeg skal faktisk ha et par stykker i år. Det ene er å kutte ned på saltinntaket mitt. Jeg har sakte men sikkert gått fra å være sukkeravhengig til å være saltavhengig. Putter aaalt for mye salt på alt. Så det må vekk. Ikke bra 😉
      Ellers har jeg et litt større forsett og det er å fokusere mer på å finne roen og å leve mer i nuet. Ikke hele tiden være på vei mot neste avtale, jobb, treningsøkt osv.
      Nå lurer jeg på hva dine forsetter for 2014 er? Har du noen?
      God Jul 😀

    134. Nyttårsforsettet mitt er å få mer rutiner i hverdagen. Har lyst til å begynne med ukeplaner som jeg skriver søndag kveld og følger hele uka. Den skal inneholde treningsplan, studieplan og sosialt (selv om det er rom for spontanitet!). Tror jeg får mer balanse og overskudd i livet hvis jeg klarer det!

    135. Mitt nyttårsforsett blir å leve mer i nuet.
      Sette pris på øyeblikket som er her og nå, i stedet for å kaste
      bort masse tid på å bekymre seg for fortid og fremtid.
      Ønsker deg en riktig god jul! 🙂

    136. Kjære Kristine!
      Mitt nyttårsforsett i år er å nyte mer. Nyte livet, maten, tiden, selskap og bare være! Håper julen blir fin for deg og PØ, for det unner jeg dere så veldig!

    137. Jeg skal prøve å tenke mer positivt og smile! 😀 Skal være glad for at jeg har det så bra som jeg har det!
      God jul til deg! <3

    138. mitt nyttårsforsett i år er å sette større pris på de små hverdagsøyeblikkene

    139. Mitt nyttårsforsett er å stresse mindre og bli flinkere til å sette pris på ting 🙂

    140. Mitt viktigste nyttårsforsett er å klare å miste kontrollen litt, og ikke måtte ha kontroll på alt som skal skje, lære meg å ta ting litt på sparket, uten å tenke igjennom ting tusen ganger. Krysser fingrene for at eg klarer det iløpet av det neste året..
      GOD JUL 🙂

    141. Jeg vil fortsette å bruke mer tid med personer som er viktige for meg, jeg vil/skal få meg jobb og mulig bestemme/begynne på en utdannelse. Ellers så tror jeg jeg skal fortsette å kutte skjerm-tid, og fortsette å jobbe med å få en skadefri kropp!
      God jul!

    142. Mitt nyttårsforsett er å trene mindre! Har blitt en del for mye dette året, som har resultert i flere belastningsskader. Håper å kunne få til minst en totalt treningsfri dag i uka framover. Ligger nå på sofaen med en kraftig senebetennelse i forfoten, så klarer ikke å gå.. Derfor hadde det vært supert å vinne litt bakeprodukter 😀

    143. Mitt nyttårsforsett er å investere i mer tid på meg selv, såkalt “me-time”. Mange er altfor opptatt av å glede andre, og det er viktig, men det et enda viktigere å ikke glemme seg selv. Jeg ser for meg at baking vil være en fin måte å kose seg alene på nyåret, og derfor er bakemiksene perfekte!

    144. Mitt nyttårsforsett er faktisk å bli bedre fra anoreksien min (å skulle gi meg kun et år på å bli 100% frisk er litt naivt dessverre, men jeg vil bli bedre!) og frisk nok til at jeg kan trene igjen. Det hadde betydd så utrolig mye for meg, og jeg jobber mot dette målet hver dag.

    145. Mitt nyttårsforsett er å sette av mer tid til skolearbeid og egentid. Ha en riktig god jul; håper den blir like fin som du ønsker at den skal bli!

    146. Mitt nyttårsforsett er å nyte øyeblikket og dagene bedre og stresse mindre.
      Håper du får ei fin lillejulaften Kristine 😉

    147. Mitt nyttårsforesette er å tørre å bruke utdannelsen min som journalist, og dermed søke meg jobb hos P3. Og ellers er mottoet; live, laugh, love passende for hva jeg vil få ut av 2014.

    148. Å trene så og så mye, og kutte ut så og så mye sukker, være så flink på skolen osv. er typiske nyttårsforsett jeg har hatt som alltid har blitt brutt. Derfor har jeg bestemt meg for at i år skal jeg ha et nyttårsforsett det skal være mulig å holde. Og noe jeg BØR klare å holde.
      Nyttårsforsettet mitt er derfor å huske å nyte livet hver dag og bli flinkere til å sette pris på de små ting i hverdagen som gjør meg glad og lykkelig 🙂
      GOD JUL!

    149. 6 januar er det slutt på julekosen! Og da skal jeg fortsette med livsstilen jeg “vanligvis” har😄

    150. Jeg har mange nyttårsforsetter, hvert år. Det eneste problemet er at jeg som regel ikke tar det serriøst når vi paserer Januar måneden. Dette året skal jeg derfor gjennomføre mine forsetter lengre enn måneden Januar:) Jeg skal være flinkere på skolen, snillere mot meg selv iforhold til trening og kosthold, og til sist og ikke minst fortsette med å sette pris på stunden jeg har med mine kjære:)
      Ha en kjempe fin julekveld!

    151. Jeg pleier ikke å ha så mange nyttårsforsetter i og med at jeg synes det er teit at man må vente på et nytt år for at man kan gjøre forandringer, hvorfor ikke starte i morgen liksom? Men ihvertfall. I løpet av 2014 skal jeg ta tatoveringen jeg har drømt om i evigheter, og så vil jeg kutte ned bruken av mac/tv/iphone – det tar jo opp så utrolig mye tid og energi. Jeg får mer positivt ut av å lese en bok eller gjøre noe fysisk 🙂
      God jul og godt nytt år Kristine! <3

    152. Mitt nyttårsforsett er å se gleden jeg har i livet hver eneste dag! Leve i nuet og ikke bare tenke fremover og dagen i morgen:) god jul Kristine!

    153. Hei Kristine!
      Jeg håper roen har senket seg og at du nyter juletiden og julematen sammen med familien din!
      Jeg har to nyttårsforsetter. Det første er å bli flinkere til å sette pris på ting jeg har i hverdagen min som jeg ellers ikke tenker over. Dette er eksempelvis at jeg har en familie og gode venner som bryr seg om meg, at jeg har en sunn kropp, og at jeg bor i et fantastisk land! Mitt andre nyttårsforsett er å bli flinkere til å svare på SMS med en gang jeg får de! Dette har jeg hatt som forsett før, men aldri helt klart å bli flinkere på det!
      Varm julehilsen fra Caroline!

    154. mitt forsett er å slutte å banne. det er så stygt, og er bare en veldig dårlig uvane, så den skal bort! dette var en virkelig fin avslutning på pakkekalenderen, seier absolutt ikkje neitakk til å få den i posten, hihi:) ha en kjempefin lille julaften, Kristine!:)

    155. Nyttårsforsett er jeg egentlig ikke så stor fan av, da jeg mener man ikke trenger ett nytt år for å bli en bedre utgave av seg selv. Så i stedet for å kalle det nyttårsforsett, holder jeg meg til årsforsett 😉 For meg er det å slappe av mer og ta ting som det kommer. Livet kan ikke alltid pålanlegges, og det er viktig å kose seg og slappe av selv om alt ikke alltid blir akkuratt som en hadde tenkt. Jorda går jo ikke under selv om jeg velger sofaen en kveld framfor trening eller husarbeid!
      Så jeg skal rett og slett gi litt mer F i mindre viktige ting og heller prioritere egen helse, familie og venner 🙂
      Ønsker deg en riktig god jul og måtte du få ett flott nytt år! Gleder meg til å følge deg videre i 2014:)

    156. Mitt nyttårsforsett er å slutte å stresse så mye med gjøremål, mat, trening og studiet. Jeg er allerede godt i gang, så dette går bare én vei 🙂
      God jul og godt nytt år 🙂

    157. Jeg har ikke noe nyttårsforsett i åt. Kanskje jeg finner noe før nytt år.
      Er gjerne med på kalenderen.
      God Jul og Godt Nytt År:)

    158. Hei Kristine!
      Mine nyttårsforsetter er å ta livet mer med ro, slutte å stresse over ting man ikke kan gjøre noe med og slutte å være utålmodig. Jeg har i likhet med deg samme fortid med mat og trening, noe som har gjort meg til en person som ikke takler stress og det å ta det med ro så bra. Dette vil jeg gjøre noe med! Jeg vil også prøve å bli mindre utålmodig når det kommer til trening og framgang. Jeg elsker å løpe, men sliter med mye skader noe som gjør at jeg mister motivasjonen og gleden av å kunne løpe. Jeg blir lett utålmodig og derfor blusser skadene opp igjen, surt!
      Jeg håper å kunne forbedre dette i løpet av 2014 🙂

    159. Alle har ulike nyttårsforsett, men kanskje det viktigiste nyttårsforsette jeg har i år, er å sette mer pris på de gode stundene med de jeg er glad i.
      God jul til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg