OVERRASKELSE

Hei og hopp!
Håper dere kom helskinnet gjennom gårsdagen og fredag den trettende.
Jeg glemte helt at det var en såkalt ulykkesdag og hadde en herlig dag med jobb, møter, juleshopping og middagsbesøk. Absolutt ingen uheldigheter!


Jeg var så heldig at jeg fikk en førjulsgave i dag! :grin:
Da jeg fikk en hentelapp fra posten, var jeg veldig usikker på hva denne inneholdt. Jeg kunne ikke huske å ha bestilt noe nå. 
Jeg har tydeligvis vært snill pike i år – Gymgrossisten har sendt med en overraskelsespakke!


Pakken inneholdt:
– CLA advanced kapsler
– Diet noodles,
har dere noen tips til oppskrifter med disse?
– Fitness choco crisp
– Goodlife proteinbar i smaken chocolate fantasy, coconut dream og crispy gingerbread cookie
– Rosa shaker
– Omega-3
– Gymgrossisten t-skjorte
– Only One Regular multivitamin
– Gourmet Pro proteinpulver i smaken double chocolate


Dere vet jo at jeg elsker proteinbarer.
Tålmodighet eier jeg heller ikke! Jeg måtte teste proteinbaren med en gang!
Nå sitter jeg og spiser denne crispy gingerbread cookie.
Den var overaskende god! Tidligere har jeg spist Swebar med pepperkakesmak rundt juletider, Goodlife baren var mye bedre.
I følge BODY magazine er disse barene kanskje markedets beste!


Ellers kan jeg meddele at treningsmotivasjonen min har forsvunnet helt!
Siden mandag har jeg rett og slett strittet imot å sette foten min innenfor døren på treningssenteret.
Jeg tar meg nok fri hele helgen og håper på at treningslysten snart kommer tilbake.
Motivasjon er noe som går opp og ned.
Jeg er ikke fan av å presse meg til noe jeg absolutt ikke vil. For min del vet jeg at det da vil ta enda lengre tid før lysten kommer tilbake. Trening skal jo være gøy! 
Forhåpentligvis er treningsmotivasjonen tilbake i løpet av noen dager. I mellomtiden gjør jeg noe helt annet!

Jeg ønsker deg en riktig herlig lørdag :grin:
Ha en fantastisk helg. Gjør noe som bringer glede!

Kristine

27 kommentarer
    1. Hej Kristine,
      Først en stor ros til din blog, som jeg elsker at følge! Du er en virkelig inspirerende person både i forhold til livstil og positiv indstilling!
      Hvad tænker du om det høje indhold fructose-glukose-sirup i goodlife-barene? Lyder umiddelbart super usundt.
      God jul:-)

    2. Hege:
      Jeg tror jeg er på alle proteinbarer-kjøret 😉 Hehe…
      Superenergi, ja! Da gjorde det seg virkelig med noen dager fri. Jeg krysser fingrende for at det samme gjelder meg. Ha en god kveld Hege 🙂

    3. marieboe:
      Jeg er enig. Motivasjon er noe som går i berg og dalbane. Den kommer tidsnok tilbake 🙂
      Du kommer helt klart sterkere tilbake Marie. Ha en god kveld 🙂

    4. jernhelse:
      Som jeg skrev over var dette en ren overraskelsespakke som jeg har fått. Jeg hadde aldri bestilt diet noodles selv. Jeg vil mye heller spise ordentlig pasta….tror det både smaker og gjør bedre 😉

    5. Masse spennende! Og proteinbar med pepperkakesmak høres spennende ut 😉 Skal ikke ersatte the real thing, men kanskje en grei hverdags-greie? Må nesten vurdere å teste!
      Men du? hvorfor diet noodles!? De inneholder jo ingen verdifull næring eller kalorier og heller ikke sælrig med smak (etter det jeg har lest/hørt) – så da lurer jeg veldig på hvorfor du bestiller dette?! Du har jo overhode ikke behov for, eller som mål (?) å ta av i vekt. trodde du jobbet for å heller øke vekten litt? Da er vel slike nuddler det siste du trenger? (virkelig ikke frekt ment?jeg ble bare fryktelig nysgjerrig på hvorfor..!)

    6. Spennende med pakker. Dog, Diet noodles smaker dritt, og egner seg, etter min mening, bare i søppelkassa. Mulig de kan reddes om man dynker de i ost og krydder, men personlig syns jeg de er ubrukelige 😉

    7. Jeg tenker det bare er gull for kroppen med treningsfri noen perioder, det vil vel bare gjøre den godt. Vet jo at den motivasjonen garantert kommer tilbake innen kort tid, så godt å bare nyte tiden da 🙂 Selv har jeg gått 2 og en halv måned uten trening nå (til tross for høy motivasjon, blææh med treningsforbud), men velger å tenke at da får kroppen den hvilen den trenger, så kommer jeg sterkere tilbake etterhvert! 🙂 Ha en nydelig kveld Kristine!

    8. Ååh, nå må enda en bar kjøpes inn, hahaha – er fullstendig på Questbar kjøret! *nomnomnom*
      Rart med denne treningslysten. Jeg trener mye året rundt, og det går sjelden mer enn én, toppen to, dager i strekk uten en eller annen form for aktivitet. I forrige uke var lysten fullstendig fraværende. De første dagene kjente jeg litt på det mentale stresset ved ikke å skulle trene, og tok på med treningsklærne – den ene dagen dro jeg til og med til Elixia, men snudde i døren. Da dag fire og fem kom med samme ikke-lyst annerkjente jeg bare følelsen, og koste meg med all tiden jeg fikk til over. På mandag var jeg fortsatt usikker, men tenkte jeg kunne ta en kort økt før jobb. Bam, superenergi!! Hele uken i gjennom har jeg følt meg sterk, rask og inspirert. Så deilig. Kropp og hodet trenger hvile og det gjelder å lytte når batteriene trenger å lades. Håper du får samme effekt av noen dagers pause. Glad lørdag, h:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg