DITT ÅR

Jeg titter innom for å ønske dere en riktig fantastisk nyttårsfeiring.
Er du klar for et nytt år?
2013 har vært et år fylt med mye sykdom, motgang og usikkerheter. Likevel har jeg vokst enormt mye og lært masse i løpet av disse tolv månedene. Ikke minst, jeg har fulgt hjertet, startet mitt eget firma og turt å satse på mine drømmer.
Jeg vet og kjenner på meg at 2014 blir et fenomenalt år med lykkelige stunder, lærdom og glede:mrgreen:
Bestem deg for at dette året skal du gjøre ditt beste!
Du skal gjøre ditt beste hver dag for deg selv og for verden. 
2014 er ditt år!


Nå er jeg klar for en fest!

Takk til alle dere som leser og en ekstra stor klem til de av dere som gir av dere selv og legger igjen hyggelige hilsener til meg.
Jeg gleder meg til et nytt år fylt med trening, helse, sunne og deilige retter, positivitet og fremgang.
Den kommende uken vil jeg skrive mer om hvordan du kan sette deg gode mål og ikke minst; hvordan du kan nå dem, sukkerdetox og annet spennende.
Håper du får et fantastisk og sprekt 2014.
Ha en aldeles strålende feiring!

Kristine 

32 kommentarer

Siste innlegg