GIVE AWAY, JULEKALENDER

Da er det på tide å åpne en ny luke i min sporadisk julekalender :grin:
Dette er igjen en gave fra meg, altså ikke sponset.
Dere  gir meg fantastisk mye og jeg setter utrolig pris på deres herlige tilbakemeldinger. 
Julekalenderen er min måte å gi noe tilbake til dere og si tusen hjertelig takk.

I dag dagens luke skjuler det seg en boks med FortiFX proteinbarer i smaken peanut butter cup.
Dette er min absolutte favoritt proteinbar, og som jeg har fortalt om mange ganger her på bloggen. 
Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Jeg trekker en vinner på lørdag.


Vinneren er trukket med random number generator.
Den heldige ble Karolline – gratulerer!
Jeg har sendt deg mail. 


Nå skal jeg komme meg på trening.
I dag blir det styrketrening på rygg – gøy :grin:
Ha en riktig god tirsdagskveld!

Kristine

420 kommentarer

Siste innlegg