JULERO

Etter min mening er det aller beste med julen, at familien er samlet ♥
Jeg har vært på besøk hos mine foreldre frem til nå. I dag er jeg tilbake hjemme hos meg selv.
Julen er en hellig høytid for meg – den beste tiden på året!
Rosen senker seg i hele sjelen, familien er samlet, alle slapper av og er glade. Jeg nyter disse dagene til det fulle!
Jeg har riktignok ikke tatt helt ferie fra jobben. Fordel (og ulempen?) med å være online coach, personlig trener og kostholdsrådgiver, er at du stort sett kan jobbe uansett hvor du er i verden. Selv om jeg har vært bortreist jobber jeg med, støtter opp og hjelper nåværende kunder, men jeg har ikke tatt imot nye kunder. Det har blitt et par timer arbeid hver dag. Likevel er dette timer som gir meg masse glede og energi. Jeg elsker jobben min! Det å kunne hjelpe andre til å bli en sunnere og bedre versjon av seg selv, er i mine øyne helt fantastisk!


De siste dagene med julero skal nytes her hjemme sammen med PØ og kattepusene.
PØ er ikke tilbake før senere i kveld.
Akkurat nå nyter jeg tilværelsen for meg selv. Det er ikke ofte jeg er helt alene, men åå så deilig det er!
Julefilmer på TV, fleecegenser, hotpants og ullsokker som antrekk, proteinkaffe, pepperkaker, yoghurtnøtter, Questbar og appelsin som snaks. Helt herlig!


Jeg er i grunn stappmett og føler jeg har fått mer enn nok julemat. Det tipper jeg at det er flere som er?
Pepperkakene og juleroen er jeg derimot ikke lei enda.
Jeg begynner likevel å kjenne at det skal bli godt å komme tilbake til rutiner på nyåret. Det er mulig jeg må slå til med en sukkerdetox for å bli kvitt uvanen.

Et helt nytt år står hver øyeblikk foran oss – full av nye muligheter!
Nyt siste del av romjulen. Lad opp batteriene og kos deg.
Ha en herlig mandag :grin:

Kristine

21 kommentarer

Siste innlegg