NOK EN

…..pakke  :grin:
Juhu!
Ja, jeg er nok en smule iHerb avhengig, men det er helt greit. Det kunne vært verre, kunne det ikke?


Dagens fangst:
Puffet hirse
Omtrent som puffet ris, bare med hirse. Denne er super som en frokostblanding sammen med for eksempel litt nøtter og frø.
Økologisk kaffepulver
Jeg velger stadig mer og mer økologisk. Denne har en fyldig aromatisk smak.
Knekkebrød
Disse er laget med quinoa og er glutenfrie. En av de bedre glutenfrie knekkebrødene jeg har smakt.
Mr. Dash
Fiesta lime, offesielt mitt nye favorittkrydder! Nam!
Quinoa
Flerfarget økologisk quinoa. Prøv quinoa isteden for ris, pasta eller potet!
Riskaker
Økologisk riskaker av brun ris med sesame tamari smak.

Bruk gjerne min kode OKE701 når du bestiller på iHerb.
Da får både du og jeg rabatter.

Nå skal jeg avgårde på veninne lunsj.
Ha en herlig lørdag :grin:

Kristine

13 kommentarer
    1. Thanks for your reaction!I think i will try to use the 40P30C30F since i prefer less carbs and more fats…and its probably the best for the intensity of my workouts…i can even go lower in carbs..but im afraid of losing muscles. and i love some of my carbs too of course:))

    2. Wow, spennende med quinoaknekkebrød! Holder på å legge inn en bestilling nå så de må nok med i handlekurven, hihi

    3. kaya:
      Hi Kaya.
      That depends. There is no right or wrong, but the answer varies from person to person. Some people prefer more fat and less carbs, other prefer more carbs and less fat, and some prefer all at a moderate level.

    4. Alltid kjekt med iherb-tips 😉 Eg laga pizzabunnen din på fredag, den var berre heilt amazing!!
      Tusen takk for ei super oppskrift 😉 (eg toppa med pizzasaus, karbonadedeig, løk og ost)

    5. Hi kristine first of all thanks for answering a question i posted a some time ago, i couldnt find under which post it was so i could thank you for it!:) furthermore i have a question: how do you think macros should be divided? do you think it should be based on percentages of total intake (like 20/40/40 or 30/30/40 etc) or should it be based on grams/lbs bodyweight? previously i wanted to gain some lean weight and did the 20/40/40 which was perfect back then. But then a period of unstructured training (wrong balance between cardio and weights) and unproportioned eating came…now i want to cut some fat…what do you think is best? thanks in advance! By the way, your a great inspiration, thank you for that!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg