MYO PAKKE

Noe som er enda mer moro enn å få pakke fra iHerb, er å få pakke fra min sponsor MyRevolution.


Straps
Å, jadda! Nå skal jeg bli sterk!
Løftestraps gjør det mye å løfte tyngre vekter. Jeg har allerede stjålet PØ sine et par ganger og jeg klarer å løfte tyngre vekter med straps enn uten.
Her finner du flere varianter.
BCAA
Aminosyrer er med på å stimulere proteinsyntesen.
Fast følgesvenn både før og etter trening.
Jordbærproteinpulver
Dere vet jo at jeg elsker mocca-protein. Det har jeg brukt hver dag i mange år, lenge før jeg hadde en sponsoravtale med MyRevolution! Mocca-protein er fortsatt min soleklare favoritt, men jordbærprotein passer bedre til enkelte ting, som for eksempel smoothie.
Better Bodies sportstopp
God og fin treningsbh for de som ikke har de største puppene, meg inkludert.
BetterBodies singlett
Hvem har sagt at man ikke kan være fin på trening?!


Ja, jeg liker rosa!

Ha en super tirsdag videre.
Nå er det yoga-tid for meg – glede :grin:

Kristine

27 kommentarer

Siste innlegg