TAKKNEMLIG

Riktig god lørdag skjønninger!
Jeg er helt i himmelen akkurat nå – juhu! :grin:
Ruset på endorfiner og ren treningslykke!
Jeg hadde så mye energi i morges at jeg måtte ta meg en tur på trening.
Der ble det 20 minutters lett jogging og litt styrke. Om jeg hadde ønsket, kunne jeg fortsatt lenger, men jeg vil heller være føre var enn å presse meg selv for langt og muligens bli dårligere igjen.
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor ufattelig deilig det var å løpe og å føle at energien er bra! Alle fingre og tær er krysset for at det betyr at kroppen kommer seg.

Økten så slik ut:
20 minutter jogging, hastighet 10 km / t
– Leg extension
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 10 repetisjoner
– Nedtrekk
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 10 -12 repetisjoner

Jeg føler meg fortsatt helt fantastisk!
Jeg er evig takknemlig for at kroppen sakte men sikkert bekjemper infeksjonen og at jeg blir bedre. Ære være at den klarer å helbrede seg selv!
Kroppen vår er et utrolig maskineri som vi ikke må ta for gitt.
Din kropp er ditt tempel. Behandle den pent og ta godt vare på deg selv


Etter trening ble fylte jeg på med rask og enkel mat.
Cottage cheese med bringebær, blåbær, mandler og pistasjnøtter.
I tillegg ble det et par knekkebrød med tomatpure, ost og ketchup.
Jeg gratinerte knekkebrødene i ovnen på 225 grader i 5 minutter. Da ble de krispy og gode.

Ha en aldeles strålende lørdag.
Nyt helgen til det fulle:grin:

Kristine

20 kommentarer
    1. Så hærlig å høre at du føler deg fantastisk! Måtte hver dag holde fram med å bli like himmelsk <3

    2. Linda Marie Stuhaug:
      Man blir litt smågal av uvisshet, fordi man tenker så mange rare tanker. Hehe…
      Takk for klemmen og ha en herlig søndag du <3

    3. hva slags knekkebrød spiser du? 🙂 svart idee, det må jeg prøve også!<3<3

    4. Så godt med en god dag! Det unner jeg deg virkelig 🙂 Jeg krysser fingrene for at viruset skal forsvinne til h****** dit det kom fra, og gi deg fred, slik at du kan få mange slike gode dager videre!

    5. Linda Marie Stuhaug:
      Jeg sitter med mange av de samme spørsmålene Linda.
      Jeg begynte å føle meg dårlig i november, men fikk ingen konkrete svar fra legen da. Nå har de funnet at jeg har et virus i blodet og antistoffer, men de er usikre på hva det skyldes, hvordan det fungerer og hva jeg kan gjøre. Trolig er det denne infeksjonen jeg da har hatt siden november.
      Det som har vært mest skremmende er at hjertefeilen min har blitt forverret når infeksjonen annkom.
      Jeg skal ærlig innrømme at det har vært og fortsatt til tider er psykisk vanskelig. Jeg har så mange spørsmål (uindentifisert virus?) og usikkerheten irriterer meg. Meg jeg prøver å gjøre det beste av situasjonen og håper det snart går min vei.
      Tusen takk kjære deg og ha en strålende helg 🙂

    6. jeg har bihulebetennelse, og mistet smaken. Vet du hvordan jeg kan få den tilbake? jeg er desperat!

    7. Hvor mye cottage cheese er passelig for en lunsj? Spiser du en hel boks? Jeg er redd for å spise for mye når jeg lunsjer ettersom jeg synes det er så utrolig godt!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg