OPPOVER

Tusen hjertelig takk for alle fantastiske kommentarer og mailer ♥ 
Dere har ingen anelse om hvor mye det betyr. Jeg setter utrolig pris på at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord.

God selvfølelse er grunnleggende for å ha det bra. Jeg vet at svært mange har negative tanker som drar dem selv lenger ned. Ofte munner det ut til at man ikke føler seg god nok.
I min jobb som online coach og personlig trener ender det ofte med at jeg hjelper mine kunder med mer enn kun kosthold og trening. Jeg er på langt nær ingen ekspert eller psykolog. For de som har store begrensninger krever jeg at de oppsøker en profesjonell terapeut. Jeg har en turbulent fortid med blant annet spiseforstyrrelse, depresjon og selvskading i bagasjen. Jeg har lært mye og sitter inne med en del erfaringer jeg kan dele.  
Jeg elsker virkelig å se hvordan enkelte mennesker blomstrer opp kun fordi de blir trodd på, sett og får positive tilbakemeldinger! Dette er hovedårsaken til at jeg elsker min jobb. For meg er dette min oppgave i livet; å hjelpe andre med små og store endringer slik at de kan bli en bedre utgave av seg selv og finne HelseGlede.
Om jeg kan gjøre dagen til et annet menneske en smule bedre, ja da føler jeg meg virkelig nyttig!
Livet er for kort til å kaste bort tiden på negative tanker og energi!
Vi skal oppover :mrgreen:
Da må man ta et oppgjør med de konstruktive følelsene og negative tankene som drar en nedover.
Det handler ikke om å være perfekt, men å akseptere den man er. Vi har alle feil og mangler, fokuser heller på å bygge opp og styrke dine gode sider.
Det er virkelig mulig å oppnå dette. Ved å bli din egen beste venn, leve en bevist og balansert livsstil, og å snakke pent til deg selv. Kun da vil du ha det bra med den du er og ha det bra med livet.


I dag hadde jeg en liten og lett styrkeøkt. Det føles så fantastisk!
Nå som jeg ikke kan trene så mye, setter jeg virkelig pris på hver minste lille økt jeg får gjennomført.
Jeg tok knebøy i smith-maskinen, leg extension, benkpress, flyes og skulderpress.
Etter trening fylte jeg på med dette herlige måltidet; brunris-pasta (jeg bruker denne) med tomatsaus og kyllinglår.


Krydre kyllinglårene med paprika, chili, hvitløk, salt og pepper. Her kan du også bruke kyllingfilet om du ønsker det. Stek i ovnen på 180 grader i cirka 30 minutter.
I mellomtiden koker du pasta etter anvisning på pakken.
Lag tomatsaus av å ha hakkede tomater, finhakket hvitløk, løk i terninger og tomatpure i en kjele. Kok opp og la putre til pastaen er ferdig. Vend så inn pastaen i tomatsausen.
Server gjerne med fersk revet parmesan.
Utrolig godt!
Lag dobbel porsjon, så har du til matpakken i morgen

Ha respekt for deg selv og styrk din egen selvtillit.
Dyrk deg selv

Kristine ♥ 

24 kommentarer
    1. maren sørum:
      Som jeg har sakt til deg før, få en god samtalepartner / dyktig psykolog som kan hjelpe deg på veien. Du fortjener å ha deg godt Maren <3

    2. Mia:
      Det er vanskelig å si. Det kommer ann på vekt, intensitetsnivå på treningen, hvordan aktivitetsnivået ditt ellers er, osv.

    3. Hanna:
      Jeg tar Spirulina fra VitaLife som er helt økologisk og ren. Har tidligere prøvd PurePlanet men var ikke helt fornøyd.
      Bruker du koden LFDK5 får du dessuten 50 % rabatt på den første spirulina boksen hos http://www.Vitalife.no

    4. Hei! Jeg lurer på om du inntar hvetegress eller spirulina i kosten din?
      Isåfall, er du fornøyd – hvilket liker du best?
      Tenker å investere i én av delene, men ikke bestemt meg for hvilket enda.
      Har du noen anbefalinger takker jeg for det! 😀
      Stå på, du er flott <3

    5. Jeg skal lage sjokolademuffins, og lurte på hva du ville valgt av stevidråper med smak av english toffe eller sjokolade i oppskriften? Smaker toffe sterk sjokolade liksom? Hvilken er best? 🙂

    6. “Det handler ikke om å være perfekt, men å akseptere den man er.” Det ER så sant, eg kan ikkje få sagt det nok ganga.
      Middagen såg utruuulig god ut 🙂

    7. åå, herlige deg! Vet ikke hva annet jeg skal si enn: <3 <3
      ..og sende deg en god klem 🙂

    8. Du er så positiv og sprudlende!!!! ønsker deg alt godt
      SÅ et spørsmål – 2000 kalorier daglig for en 18 år gammel jente ( trener 5 ganger i uken, 3 kondisjonsøkter på 2mil-ca og 2 styrkeøkter i uken). Er dette for mye/for lite ? Ønsker gjerne å bli kvitt 1-2 kilo

    9. sklle ønske je var like sterk som deg. jeg er I en periode nå hvor livet er tungt og trist. jeg grater vær dag. orker nesten ikke mer:-( men jeg prøver å holde motet oppe, så det går jo.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg