OVERRASKELSE

Til min store overraskelse, kom det en pakke fra Gymgrossisten i dag. 
Det er ekstra gøy med pakker når du ikke har noen anelse om at de er på vei eller hva som er i dem!
Jeg var sikker på at en pakke fra iHerb ventet meg på postkontoret og fikk en gledelig overraskelse da jeg skjønte at Gymgrossisten hadde sendt meg en test-pakke.



Pakken inneholdt:
– Goodlife proteinbarer i smakene blueberry delight, caramell coco, coconut dream, mint temtation og chocolate fantasy
– Femme snack bar med gojibær
– Rose shaker
– Diet nudler
– Intensity pre-workout
– Omega 3
– Only One Advanced, vitamin, mineral og antioksidant kompleks
– Ripped hardcore
– Fit proteinpulver

Har du prøvd noen av disse?
Jeg har kun vært borti goodlife barene – coconut dream er veldig god, resten av produktene er helt nye i min verden.
I kveld blir det kansking av proteinbarer….og baking til morgendagens valentinsdag.


For de av dere som ikke har meg på instagram, @dedicationkristine, vil jeg tipse om at jeg har en give away hvor jeg gir bort to gavekort à 50 $ hos iHerb.
Jeg trekker vinnerne i kveld.

MyRevolution har også en instagram-konkurranse gående, hvor du kan vinne mitt favorittproteinpulver – myo-protein.
Du finner konkurransen her.

Nå er helgen snart rundt hjørnet. Jeg gleder meg!
Ha en super torsdagskveld :grin:

Kristine

24 kommentarer
    1. Har prøvd Ripped Hardcore, og ble veldig dårlig av den! Så den gikk rett i søpla her:/

    2. Prøvd Ripped hardcore.. noen dager funker den kjempebra, andre dager blir jeg
      direkte dårlig av den(svettetokter, oppkast, svimmel osv.)vet mange sier at dersom
      magen er relativt tom kan man få disse bivirkningene..
      Ser du har fått sååå mange gode barer!:D Kos deg!

    3. Proteinpulveret i sjokolade er kjempe godt! en av mine favoritter 😀 Ellers har jeg prøvd ut ripped hardcore, jeg synest de er helt fantastiske!

    4. SÅ gøy! 🙂 Heldig du er! 😀
      Har desverre ikke prøvd ut noe av det, men venter på en pakke derfra nå, en del produkter fra Fit & Smart. Har hørt veldig mye positivt om både proteinpulveret og barene! 🙂

    5. Cecilie Lykke:
      Jeg drikker ikke engang kaffe med koffein, så jeg kommer til å avstå både pre-workouten og pillene. Ingen koffein på meg. Spørs om jeg ikke får ha en give away isteden 😉
      Testet Femmebarene og de var overraskende gode til tross for at jeg er en sjokoladeperson.
      Ha en god kveld Cecilie 🙂

    6. Nina:
      Sats har egne personlige trenere og jeg vil tro at de da ikke slipper til selvstendige pt’er.
      Jeg driver hovedsakelig med online coaching, altså trenings- og kostholdsveiledning over nett og har bare en håndfull klienter på treningssenteret.

    7. Helt ut av det blå, du er jo personlig trener…men hvordan blir det dersom man ønsker å trene med deg/ pt og det ikke er samme treningssenter. Feks trener jeg jo på sats, hvordan blir det da?

    8. Heldiggris! 🙂 Vist det er Fit proteinpulver med vaniljesmak du har fått, må jeg bare si at det er et must å prøve det i havregrøten. Helt fantastisk!
      Kos deg!

    9. Har testet alle produktene. Vær forsiktig med koffeinpillene og prøv proteinpulveret i havregrøten 🙂 Overraksende godt og ikke mindt billig! Femme snack-barene er også veldig gode syns jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg