DU ER DU

God søndag alle vakre kvinner 
Jeg har noen tanker denne kvinnedagen.
I og med at du har klikket deg inn her i dag, regner jeg med at du er en bloggleser.

De aller fleste blogger maler hverdagen rosenrødt.
De trener hver dag – noen ganger flere ganger om dagen, spiser omtrent bare sunt – ingen sukker og veldig proteinrikt, de takler hverdagen og lever det perfekte liv.
Jeg vet det er mange der ute som ser opp til disse personene som virker så vellykkede. Selv blir du kanskje sittende igjen med en følelse av å være mislykket?
Hvorfor kan ikke jeg strekke til på denne måten? Jeg vet ihvertfall at jeg har hatt denne følelsen!

Det de aller fleste glemmer er at livet har flere sider enn som så.
Vi har alle grå dager. Det er lov! Det er normalt!
Ingen mennesker er perfekte.
Du trenger ikke være perfekt for å være lykkelig eller ha det bra.

Jeg får daglig mail fra jenter som føler at de ikke duger eller er gode nok.
Mitt første og beste tips er:
Slutt å sammenlign deg med andre.

De “fitspo” bildene du ser på instagram er ofte redigert , fått filter og har en god vinkel slik at personen ser best mulig ut.
De bloggerene som alltid lever på en svevende sky, har det ikke alltid så bra. De bare forteller det ikke.
Keep it real!

Du er du uavhengig av andre.
Glem alle andre.
Ikke jobb for å bli som henne (ditt forbilde).

Du er du!
Fokuser på dine gode sider.
Dyrk det som er bra ved deg, behandle deg selv pent og gjør ting du blir glad av.
Vær deg beste deg!


Ta frem smilet.
Se deg selv i speilet. 
Du er unik!
Du er fantastisk!
Du er du. Og det er mer enn godt nok.

Kristine 

22 kommentarer

Siste innlegg