NYHETER

Er dere som meg?
Når det kommer til nye ting, spesielt nye matvarer, er jeg som et lite barn.
Alt nytt er spennende. Det må prøves med en gang!

Da jeg så denne nye brunosten på butikken i dag, tok det ikke mange sekundene før den lå i handlekurven.
Smørmyk brunost, det må være godt!


Speltlomper med smørmyk brunost.
Ja, jeg kan konstatere at det var godt, men jeg ble faktisk litt skuffet!
Smaken er ganske lik prim og noe av den dype brunostsmaken mangler.
Er du en prim fan, vil denne bli en favoritt.
Jeg kommer nok likevel til å holde meg til original brunosten. Ingenting slår god gammeldags G35!

Nok en nyhet som kom i dag var denne pakken fra FitnessGuru.
Jeg føler meg i grunn bortskjemt. Jeg har fått mange overraskelsespakker i det siste!
Pakken inneholdt:
cookie dough protein
smartshaker
– porsjonspakker på raspberry white chocolate og vanilla white chocolate
treningsdagbok

Jeg måtte teste vanilla white chocolate med en gang, jeg elsker hvit sjokolade!
Mine smaksløker synes at denne var litt vel søt, men absolutt god.

Nå skal jeg ut å spise med mine brødre. Koselig!
Ha en fortsatt god tirsdagskveld :grin:

Kristine

21 kommentarer
    1. helle og janne:
      Jeg har sjekket ut dette for å være sikker på at jeg får det riktig.
      Mailen jeg fikk tilbake sa at om jeg har fått et produkt, kan jeg skrive at jeg har fått det uten å måtte ha “sponset” på innlegget. Tjener jeg derimot penger på innlegget eller salg av produktet, må innlegget merkes.

      Det jeg synes er dumt når innlegget merkes er at hele innlegget ikke er sponset, derfor skriver jeg at jeg har fått produktet jeg har fått. De andre tingene er kjøpt selv. Da blir innlegget mer ryddig og jeg føler loven.

    2. vilblifrisk:
      Ja, speltlompe toast med brunost er knallgodt. Nå har jeg ikke vaffeljern, så jeg tar den som regel litt i mikroen. Nydelig!

    3. Åh, brunost. Er for avhengig. Velger det fremfor alt. Til og med godis. Så jeg skal ikke kjøpe den tuben, i risk for at jeg sluker den. Vet du om proteinet inneholder nøtter? lyst til å prøve den 🙂

    4. Jeg er akkurat sånn også!! Den dagen det skulle komme nye produkter i butikkene dro jeg faktisk til en stor matbutikk og tok med meg alt nytt og spennende jeg kunne finne.
      Blant annet denne brunosten. Ble ganske skuffa jeg og.. Den smaker jo nesten ingenting :/ Blir nok først og siste gang jeg kjøper den …

    5. Hvor mange sider er det i treningsdagboken? 🙂 Synes mange sånne treningslogger har så få sider 🙂 denne har jeg ikke vært borti før, så derfor lurer jeg veldig på hvor mange økter det er plass til 🙂

    6. Synes selv det er spennende med nye produkter! Har satt igang en slags produkt test på bloggen min der jeg skal teste ulike nyheter i butikken og diverse andre varer som måtte dukke opp som er nye for meg. Alt må jo testes. Kan ikke gå glipp av noe XD
      Denne brunosten må jeg altså også få prøvd. Du konkluderer slik mine forventninger til produktet er, men jeg må jo få smakt selv før jeg dømmer produktet =D Har du prøvd å lage speltlompe-vaffel med brunost? Dvs. legg et par lomer i veffeljernet meg brunostskiver imellom. Gjerne litt smør på toppen for ekstra crisp og for å unngå at det brenner seg. Det blir fantastisk godt!
      Klem fra meg =D

    7. i følge regelverket skal ALL sponsing stå øverst innlegg for at det ikke skal misforståes, og for at
      en skal slippe å lete i teksten etter om det er sponset.

    8. helle.
      når hun har skrevet at det er noe hun har fått er det ikke nødvendig å skrive sponset i følge regelverket.

    9. Så igrunn for meg at det måtte jo bli det samme som prim 😛 Ungene her er iallefall fan av prim, så kanskje den skal testes for morro skyld! 😛

    10. Den skal absolutt prøves når jeg er ferdig med konk.dietten! Jeg bryr meg ikke om at folk sier at det er så usunt – alt med måte mener jeg 🙂

    11. One casein i cookie dough-smaken er ikke noe særlig god som shaker, syntes jeg. Men derimot som proteinpannekaker, er den fantastisk! Bare et lite tips.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg