DEN FØLELSEN

Som dere vet har jeg hatt tre behandlinger med trykkbølge mot benhinnebetennelsen min, hos Klinikk for Alle.
Denne behandlingen er jeg så heldig å få gratis. 
Nå har jeg fått lov til å begynne å løpe litt igjen.
I dag løp jeg 5 kilometer helt uten noen form for smerte!
Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det var. Jeg fløt avgårde i nuet, sang og smilte om hverandre. Herlig!
Jeg er spent på hvordan det blir når jeg etterhvert prøver meg på lengre distanser. Det er som oftest når jeg kommer over 5 kilometer at smertene virkelig begynner å melde sin ankomst. Jeg krysser alle fingre og tær for at fortsettelsen er like positiv!


Hva gjør ikke en god treningsøkt med humøret?
Det er helt fantastisk når endorfinene strømmer og du føler deg på topp:grin:
Jeg er fortsatt i ekstase!!


Akkurat nå fyller jeg på med en snack tallerken.
En coconut dream proteinbar fra GoodLife og kanelstekt søtpotet toppet med mandelsmør og kakaonibs.


Har du prøvd å steke søtpotet i pannen? Det er fantastisk godt!
Skjær søtpoteten i biter og stek i en panne på middels varme sammen med litt kokosolje til bitene er møre. Det tar omtrent 5 -6 minutter. Det siste minuttet drysser du over kanel og sukringold som lager en deilig karamellskorpe på søtpotetbitene.
Må prøves!

Jeg ønsker deg en super duper helg!
Nyt den til det fulle :grin:

Kristine

25 kommentarer

Siste innlegg