SUSHITIME


Hei og god fredagskveld dere!
Jeg kom nylig hjem fra en styrkeøkt på ben.
Etter en lang arbeidsdag ble det ikke fult trykk på trening. Jeg fikk gjennomført knebøy – denne var tung i dag, sumo markløft, leg extension og leg curl. Kort og godt!
Nå venter et deilig sushimåltid på meg.


Ferdigtrent, nydusjet og ganske fornøyd.
Ikke mitt mest flatterende bilde, men slik ser jeg altså ut en lat fredagskveld.
Små gleder….eller, dette er i grunn en stor glede!

Da tar jeg helg!
Nyt dagene og ha en fabelaktig fredag :grin:

Kristine 

14 kommentarer
    1. Oi, hvor har du kjøpt denne sushien hen?! Jeg eeelsker det, men synes alltid det blir for lite av det (hihi), men det der så akkurat passe ut til to ^^

    2. Hege:
      Sushi er aldri feil, det er jo så godt! Også slipper man å grise på kjøkkenet 😉
      I går tror jeg rett og slett det var en lang arbeidsdag som gjorde at treningen ble optimal. Jeg har heldigvis lært å kjenne kroppen min såpass godt at jeg vet hva sliter i kropp er og hva sliten i hodet er. Er kroppen sliten, MÅ man hvile.
      Ha en herlig lørdag 🙂

    3. Oh, hello mr Sushi, will you have a date with my mouth? 🙂 Herrefred så godt det så ut! Treningstrykk og -energi er en merkelig greie, ikke alltid lett å vite hvorfor noen dager blir superpower-dager mens andre forblir tunge fra start til slutt. I dag vil jeg dog holde en knapp på det faktum at dette var din fjerde styrkeøkt på rad på fire dager, restitusjon og variasjon er alfa og omega, men det vet jeg at du vet!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg