TRENING OG SMOOTHIE

Strålende sol.
Mandag og ny uke.
Rett og slett helt herlig, eller hva? :grin:


I dag har det vært, og fortsatt er, mye jobbing, men jeg fikk lurt inn en treningsøkt. 
Et lite avbrekk i jobbingen, gjør konsentrasjonen mye bedre i etterkant.  
Det ble en super økt på rygg og skuldre!
– Markløft
– Stående roing
– Skulderpress
– Sidehev
– Nedtrekk

Rygg er en av mine favoritt muskelgrupper.
Det er både gøy og krevende!
Har du fått trent i dag?



Etter trening laget jeg en fantastisk super smoothie.
Jeg elsker smoothie!
Det er godt, en super måte å få i seg mer frukt og grønt, raskt og enkelt.

RESTITUSJONS SMOOTHIE

30 g mocca-protein
1 banan, gjerne frossen
1 ss acai-pulver
1 egg
1 ts kaffepulver, kan sløyfes
1 dl kokosmelk, eventuelt melk
1,5 dl vann

Ha alle ingrediensene i en blender.
Kjør til en jevn smoothie.
Nyt – gjerne i solen!


Jeg liker å tilsette diverse supermat i smoothien min.
Dette gjør den mer mettende og næringsrik.

Acai er et bær som inngår i supermat-familien.
Det er spekket med masse næringsstoffer, deriblant kostfiber, en høy dose antioksidanter, omega fettsyrer og mineraler. Det at acai inneholder fett gjør at en rekke av vitaminene og mineralene tas lettere opp i kroppen.
Noen mener også at acai er slankende, men det har jeg ikke sett noen studier på.
Acai pulveret kan brukes i alt fra smoothie til grøt og bakst. Det har en sursøt og god smak.
Jeg bruker dette fra iHerb.

Jeg ønsker deg en super duper uke! :grin:
Start hver morgen med et bredt smil, da jeg sikker på at du får noen fine dager.
God mandagskveld!

Kristine

11 kommentarer
    1. Linda:
      Om energien ikke er på topp kan hvile noen ganger være det beste.
      Håper du føler deg bedre i dag.
      Ha en super uke videre 🙂

    2. Så herlig start på uken! 😀
      Satser på at jeg får energien min tilbake til i morgen, og får kjørt en skikkelig hardt økt på overkroppen. Dagens trening ble spinning, som også ble ok, men kjenner på kroppen at den trenger energi!!
      Ha en suuper uke, spreke Kristine 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg