SKIN FOOD

De siste ukene har det faktisk gått lenge mellom hver iHerb-pakke.
Tidligere har jeg gjort minimum en bestilling i uken!
I dag fikk jeg endelig en pakke igjen. Da er gleden ekstra stor. Det er så gøy med pakker!


Dagens pakke inneholdt:
Skin Food
En herlig ansiktskrem.
Trail mix
En av mine store favoritter. En blanding av superbærene gojibær, morbær og inkabær.
Macadamianøtter
Elsker disse nøttene!
Pekannøtter
En favoritt over salaten.

Jeg vil skryte ekstra av Skin Food.
Generelt er jeg veldig glad i Weledas produkter. De er helt uten syntetiske konserveringsmidler, farge, parfyme og parabener, og inneholder kun naturlige ingredienser. Deres produkter er heller ikke testet på dyr. 
Skin Food har vunnet flere utmerkelser, blant annet ‘UK Beauty Award Best Classic Product’. Det hevdes også at flere kjendiser bruker kremen, som Helena Christensen, Demi Moore og Rhianna.
Skin food er veldig næringsrik. Første gang jeg prøvde den synes jeg den virket svært fet, men den trekker fort inn i huden og jeg følte meg myk og fresh etterpå. Det er grunnen til at jeg har kjøpt den igjen og igjen og igjen!
Du får 5 -10 $ i rabatt om du bruker koden OKE701 hos iHerb.

Nå skal det grilles med gode venner og god stemning.
Ha en herlig aften :grin:

Kristine 

8 kommentarer

Siste innlegg