ME TIME

Først og fremst, hjertelig tusen takk for mange gode tips angående lavt blodtrykk
Det varmer.
Et ordtak sier at det alltid ordner seg for snille piker. Jeg velger å tro på det!


Nå sitter jeg godt plantet i sofaen og skal koble helt ut.
Det er Kristine-tid.
Gode bøker, god snacks og den perfekte kopp proteinkaffe.
Har du testet kokosolje i kaffen? Det er fantastisk godt!
Jeg har fått en ny kaffefavoritt! 

Den perfekte kopp proteinkaffe

20 g mocca-protein
0,3 dl vann
1 ss kokosolje
Kaffe, eller 1 ss kaffepulver og 2,5 dl varmt vann

Ha proteinpulver i et glasset og bland med kaldt eller lunkent vann til en tykk shake.
Ha i kaffe eller kaffepulver og varmt vann.
Rør rundt og ha i kokosolje. Ha gjerne i et par dråper stevia sjokolade for en ekstra søt versjon.
Topp med en klatt pisket fløte. Da blir koppen helt himmelsk!
Mmmm, nyt.


For tiden er det disse to bøkene jeg leser.
Frisk Hud av Rolah Lønning og The Fourth Treatment For Medical Refugees, Thermotherapy In The New Century av Nobuhiro Yoshimizu.
Frisk Hud anbefaler jeg dere alle. Jeg har akkurat kommet meg igjennom hele boken. En fantastisk bok som har lært meg masse. Den gir mange tips og triks til hvordan du kan ta vare på akkurat din hud.
The Fourth Treatment For Medical Refugees er jeg ikke helt ferdig med enda. Det er en nok så tung bok, med masse spennende ny informasjon og forskning. Jeg kan anbefale denne til alle som er spesielt interesserte i kreft og har en nær person som lider av denne forferdelige sykdommen.
 

Ha en riktig så fantastisk lørdag!
Det er helg :grin:

Kristine

11 kommentarer
    1. Erica:
      Det blir masse lakris fremover altså. Lakris og salt. Hehe…
      Tusen takk for tips.
      Håper helgen din har vært super duper. God klem til deg Erica 🙂

    2. Vikki:
      Jeg føler egentlig ikke at det er så mye mer å si om disse tok bøkene enn det jeg allerede har skrevet over.
      Håper helgen din har vært bra 🙂

    3. Hei, Kristine! Kunne ikke du har skrevet et innlegg der du oppsummererer litt fra de to bøkene? Som en bokanbefaling -eller anmeldelse?
      Good helg!! 🙂

    4. åh, fikk så lyst å løpe ut å kjøpe meg yoghurtgodteri nå, men har ikke tid. Takk for boktips, kanskje noe å ta fatt på nå når eksamen straks er unnagjort!:)

    5. Har også lavt blodtrykk, men har hatt det i årevis og er visstnok normalt for meg..Prøvd å lage te av lakrisrotpulver? Kjempegodt, og kan i følge litteraturen øke blodtrykket. Men lurt å lese om effektene lakrisrot har først, for det er ikke alle det er gunstig for 🙂 Så glad jeg ble for at du har fått settet av tid til deg selv 😀 Ønsker deg en strålende lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg