MATERIALISTISK MORGENGLEDE

Det er alltid en sann glede når det kommer pakker fra iHerb!
Jeg rakk ikke hente denne pakken i går. Dermed var det noe av det første jeg gjorde når jeg stod opp :grin: Jeg kommer akkurat fra postkontoret nå!
Hvem sier at glede ikke kan kjøpes? Jeg får i hvert fall et ekstra smil om munnen hver gang det kommer en pakke fra iHerb.
Materialistisk morgenglede!


Dagens pakke inneholdt:
Hemp frø
Små søte frø som inneholder en god dose omega3. Disse er supre over alt fra salat til frokostblanding, eller som snacks.
Bee pollen
Dette er små søte korn som smaker omtrent som honning, og kan brukes over grøt, kesam, salat eller lignende, eller i desserter. De inneholder utrolig mye næring som B-vitaminer, A-vitamin, kalsium, jern og en rekke andre viktige næringsstoffer.
Bottle
En liten shaker som har en blendeball inni. Denne blir det aldri klumper i!
Eple cider eddik
Dette er en rå og økologisk variant.
Maca  pulver
Dette er et superfood produkt som har vært brukt som mat og medisinplante i flere tusen år. Denne, som er den røde varianten, sies og gi mest energi og utholdenhet.
Bakepulver
Økologisk og / eller glutenfritt bakepulver er forferdelig dyrt i Norge! Derimot koster det en slikk og ingenting på iHerb!

Bruk gjerne koden min OKE701 på iHerb.
Da får du 5 -10 $
i rabatt på din første bestilling.

Ha en herlig onsdag!
Det er lillelørdag :grin:

Kristine

17 kommentarer
    1. hei, hvordan fikk du “inn” macapulver? bestilte det en gang, og da ble det sendt tilbake av tollvesenet, da det er ulovlig i norge eller noe…

    2. Linda:
      Jeg bestilte med DHL. Kjøpte en stor pakke med masse vekt og da var det rundt 10 $ for DHL levering. Pluss at jeg fikk varene to dager etterpå 😉

    3. Hei! Har prøvd å bestille den eplecidereddiken før, men fant at den overstiger tollfri vekt, så lot vær. Fikk du ekstra tollgebyr eller gikk det fint?

    4. Lene:
      Jeg har ikke hørt noe om at det kan ha negativ effekt, kun at det kan ha positiv effekt på hormonnivåene. Forskningen jeg har lest har ikke vist noen negativ effekt.
      Eventuelt kan du jo prøve det en kort periode og måle hormonnivåene dine før og etter. Du får ikke gjort noen skade på for eksempel 30 dager 🙂

    5. Hei!
      For noen år siden slet jeg med spiseforstyrrelser og jeg hadde kjempe lavt blodtrykk, null jern, og magnesium mangel som gjorde at jeg slet skikkelig med hjerterytmeforstyrelser, jeg var fra meg ettersom jeg trodde jeg skulle omkomme flere ganger. Var kjempe deprimert, og fra å gå fra å trene 12 timer i uken, klarte jeg ikke gå fort engang, fordi jeg var så nedkjørt, jeg var så redd i tilegg at jeg knapt tørte å få høy puls, trodde det var “game over” for kroppen min og hodet mitt…
      Men, så endret alt seg. Jeg var på et kurs om herbalife og syntes først det var idioti og pulver, og trodde VIRKELIG ikke på NOE av det… Jeg fortsatte slik jeg alltid hadde gjort og klarte ikke forstå hvorfor ingenting endret seg. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve shaken, siden jeg var så nedkjørt å ikke så noen annen løsning etter utallige mange legebesøk. Jeg startet på shake 3 ganger om dagen, og merket fort en forandring. Jeg startet å føle at kroppen min klarte å slappe av igjen, jeg hadde så problemer med hjerterytmen at jeg ALDRI klarte å puste ordentlig å slappe av. Følte meg som et nervevrak og gråt veldig mye.
      Jeg fortsatte på shaken, og startet på urteteen for energi, og fiber og urtetabletter senere for fordøyelsen og magen, også multivitamin, etter dette startet jeg på sterk magnesium for hjertet mitt, og tror du søren meg ikke jeg er BACK ON TRACK 100%?! Hjertet mitt hopper ALDRI som før, og kjenner jeg litt ubalanse/stresshopp så tar jeg en sterk magnesium. Hjerte er en muskel og akkurat derfor kan faktisk magnesium bidra til å hjelpe om du som meg sleit/sliter med at tarmen er ødelagt slik at kroppen ikke klarer å ta opp noe som helst næring. Det var derfor kroppen min var elendig og jeg var kjempe dårlig. Den tok ikke opp maten jeg spiste. Herbalife tas opp med en gang, og jeg HÅPER du følger noen av rådene. Om du tror jeg reklamerer/selger så la meg si at jeg er IKKE noe jeg ikke er en distrubutør eller noe som helst. Men jeg vil ikke se andre lide slik jeg har hatt det og ikke si fra når jeg VET OM, og HAR LEVD under samme tilstand, og ordnet opp i det..
      Lykke til!
      Mvh N. C 21

    6. Fint med morgenglede 🙂 Venter selv på to pakker iherb når som helst.
      Bruker også det bakepulveret, men kan ikke si jeg syns at glutenfritt bakepulver er dyrt her i norge. Freia sin er glutenfri og koster vel rundt 10`eren tror jeg? Men den økologiske derimot, den koster “litt” 😉
      Ønsker deg en finfin onsdag <3

    7. Jeg har også lurt litt på å kjøpe macapulver, men har hørt noe om at det kan ha en negativ effekt på hormonell prevensjon siden maca kan ha en effekt på hormonene. Vet du noe om dette? Forferdelig irriterende når en vil prøve maca!

    8. Helt enig med deg, glede kan kjøpes 🙂 Fylt opp både klesskap, badeskap og kjøkkenskap med masse luksus, og det er så deilig! Ha en fin dag Kristine, håper du har det litt bedre nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg