TIRSDAGSTRENING


I dag trente jeg meg min kjære samboer ♥  
For tiden er jeg faktisk litt redd for å trene alene. Som dere vet, sliter jeg med blodtrykket og svimmelhet. Det har skjedd at jeg svimer av når jeg trener og noen ganger slår jeg meg skikkelig når jeg detter. Da er det godt å vite at det er noen der hvis det skulle gå galt. 
Heldigvis gikk overraskende bra å trene :grin:
Ja, jeg måtte ta et par pauser underveis. Ellers gikk det ganske bra!

Økten på ben så slik ut:
– Benpress
4 sett *8 repetisjoner
– Strak markløft
4 sett * 10 repetisjoner
– Leg extrension
3 sett * 12 repetisjoner
– Revers hyper
2 sett * 12 repetisjoner


Akkurat nå er jeg i proteinbar-heaven.
En av alle de forskjellige smakene av GoodLife barene.
Jeg har et ekstremt søtsug i dag! Det skyldes nok sukkersjokket kroppen fikk av alle selskapene i helgen.
Det er utrolig irriterende når man konstant har lyst på sjokolade og is, og bare vil trykke innpå!
Jeg forsøker å stille suget med noen litt bedre alternativer.
Fingrende er krysset for at det fungerer!
Ha en god kveld videre :grin:

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg