BIKINIKROPP

Det er skremmende hvor mye det snakkes om bikinikropp, slanking og dietter for tiden.
Jeg blir oppriktig trist av alle mailene jeg får angående tips og råd til hurtig vektnedgang.

Kjære mine venner, stopp opp.
Det er ekstremt mye kroppspress ute å går. Vi glemmer det faktumet at alle kvinner, og også menn for den saks skyld, alle former, alle farger og alle fasonger er vakre.
Du må vel ikke være sylslank og veltrent for å kunne ha en bikinikropp?

Den vakreste kvinnen på stranden er alltid den mest selvsikre.
Uavhengig av kroppsfasong – du har en biknikropp.
En flott en!
Bær bikinien din med stolthet!

Kristine

21 kommentarer
    1. Ingrid:
      Men vi glemmer det.
      Vi er enten for tynne, for store, for små pupper, eller for skjev nese. Uansett, så er det alltid noe galt. Vi er veldig flinke til å snakke nedlatende til oss selv. Å se seg selv gjennom en annens øyne, en god venninne eller en kjæreste, har hjulpet meg mye. Da begynner man å snakke pent til seg selv og selvtilliten vokser 🙂

    2. Nin:
      Det var en helt fantastisk kommentar.
      Tusen hjertelig takk Nin.
      Noen ganger føler jeg at det er forgjeves å blogge. Jeg er jo ikke akkurat en stor blogger. Det er slike kommentarer som gjør det verdt tiden.
      God klem <3

    3. Anonym:
      Jeg er veldig glad i Pepsi max og drikker det litt for ofte 😉 Hehe… I hvert fall annen hver dag.
      Du kan gjerne drikke det på diett, men ikke glem at du må drikke vann også 🙂

    4. Marte og Kristin:
      Forklar gjerne hva dere mener.
      Jeg er åpen for at dere er uenig med meg eller mener noe negativt, men når dere ikke sier hvorfor tar jeg ikke kommentaren deres særlig seriøst?
      God mandag 🙂

    5. Lol du over. Missunelse er en fin ting. Håper du får glede av å være tøff på nettet og skrive slike kommentarer, må være et fint liv. Nei, Kristine. Jeg håper du tar til deg majoriteten som synes du er inspirerende 🙂

    6. Hei! 🙂 Har du sluttet å drikke Pepsi Max? Eller drikker du det av og til? Vet du hvordan det er å drikke dette mens man er på diett?

    7. Åååå❤️ får lyst til å vise dette innlegget til hele verden!
      Det er så viktig det du sier og så riktig at du gjør det!
      Takk for at du skriver nettopp dette! Håper det når ut til alle!!! Det er bloggere som deg Som gjør dagen min enormt mye bedre!!!
      Tusen takk for all glede og kunnskap du gir hver eneste dag!
      Ha en fin dag flotte Kristine❤️

    8. Amen!:D For en herlig blogg du har. Så positiv og fylt med flotte oppskrifter og tekster. Flink er du!

    9. Det er helt rett så du skriver! Kroppspresset idag er så enormt og overveldende. Ikke rart folk blir syke av det.. Vi burde alle stoppe opp og tenke over at vi faktisk har en velfungerende kropp som er unik, og den er verdt å ta vare på! Og som du sier: den selvsikre er alltid den flotteste! 🙂 Dette var kloke ord å ta med seg videre inn i kvelden – tusen takk for påminnelse, Kristine <3 Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg