TIRSDAGSTIPS

God morgen mine kjære.
Jeg titter bare innom for å ønske dere en super dag og gi dere et lite tips.
I dag har GetInspired- 20 % på hele nettbutikken!

Som dere vet, handler jeg ofte her.
Stay In Place Power sports bhen og Röhnisch Shape Lydia thightsen er to av mine favoritter.
Det er disse jeg har på meg på bildet. 
Til min store glede har GetInspired også tatt inn Nike. Jeg elsker Nike!
Her er noen av mine ønsker:


1: Röhnisch Shape Willa // 2: Nike Pro V-neck // 3: ASICS Gel-Noosa // 4: Röhnisch Shape Anti-Shake Tights // 5: Nike Pro Tank // 6:  Stay In Place Bra Hvit // 7: Nike I-Beam Swoosh Tank // 8: Casall Beamline Running Short // 9: Kari Traa Butterfly Cool Capri // 10: Casall Compression Longsleeve // 11: Nike Free 5.0 Print // 12: Nike Printed Nylon Epic Run Tights // 13: Nike Loose Tank-Free-Ker // 14: Casall Unit Print 7/8 Tights // 15: Kari Traa Lydvo Hoodie

Ha en herlig tirsdag dere :grin:
Solen skinner!

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg