SOLSKINNSMANDAG


For en herlig mandag! Nydelig solskinn og blå himmel.
Nå er det fire dager siden jeg trente sist. Til min store glede var kroppen endelig klar for aktivitet igjen :grin: 
Dagen ble startet med en god gåtur i finværet.
Det ble omtrent en mil på rett under en og en halv time.
Jeg trasket rundt i skogen og langs fjorden.
Så fantastisk deilig!


Med denne deilige solskinnsmandagen måtte jeg nyte en herlig fruktsalat.
Fersk, søt og forfriskende frukt er noe av det beste jeg vet i varmen.
Vannmelon, dragefrukt og kiwi.
Så enkelt og så godt!
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes dragefrukten smaker rart eller godt. Den minner litt om en tam kiwi. Sammen med annen frukt er den i hvert fall super god!


Nå skal det bakes.
Minstebror har bursdag i morgen og han har gitt klar beskjed om at han vil ha sin favoritt sjokoladekake.
Da stiller selvfølgelig storesøster opp. Bake, og matlaging generelt, er jo noe av det morsomste jeg vet! Hakk i hel er trening og å være sammen med de jeg er glad i.

Jeg ønsker deg en herlig uke.
Smil, le og nyt hver dag :grin: 

Kristine

20 kommentarer
    1. Lena Ludvigsen:
      Jeg er nok bakenerden i familien og får ofte “ønsker” (jeg mener det mer er bestillinger. Hehe) om hva andre vil ha 🙂
      Ha en herlig uke du også Lena 🙂

    2. Lisa:
      Å, det var koselig sakt. Jeg liker å stille opp for de jeg er glad i. Det gir glede å kunne gjøre andre glad 🙂
      Ha en super tirsdag Lisa.

    3. Linn Beate:
      Hmm, jeg skal ta det i betraktning.
      Men om du blir svimmel på trening og druesukker hjelper, vil jeg anbefale deg å sjekke blodsukkeret ditt. Druesukker har en påvirkning på blodsukkeret ikke på blodtrykket 🙂

    4. Ida:
      Som du kan se på bloggen er jeg en søtmoms. I helgene spiser jeg alltid smågodt og is. Om jeg har veldig lyst på i ukedagene tar jeg meg også et par biter. I bursdager og ved høytider spiser jeg akkurat det jeg har lyst på.
      Stort sett tenker jeg at så lenge jeg spiser sunt rundt 80 % av tiden, skeier jeg ut med god samvittighet de resterende 20 %. Livet skal nytes, også mat 🙂

    5. Du virker så snill og god! Ha en fin kveld videre og kos dere i morgen med feiring av lillebror 🙂

    6. Ønsker deg en god uke! Håper formen din tillater flere treningsøkter 🙂
      Har hatt litt problemer i perioder selv med å bli svimmel og uvell på trening – for meg har det hjulpet å ha med druesukkertabletter. Men blodtrykket mitt er ikke så lavt som ditt, bare i nedre grensen av det normale, og vet ikke om det er årsaken til at jeg har blitt svimmel. Men om du ikke har prøvd kan det kanskje hjelpe bittelitt 🙂 Kjøpes på helsekost – veldig billig i Sverige 🙂

    7. Ida, Kristine har skrevet om det flere ganger på bloggen. Hun spiser jo godis, kaker og slik akkurat når hun ønsker. Så lenge det ikke blir for mye er sånne ting ikke farlig 🙂

    8. Så deilig med solskinnstur! 🙂
      hvordan forholder du deg og hvordan er følelsene dine rundt til ekte smør, sukker, hvetemel osv? Både i eget kosthold og i forhold til sosiale happenings. hadde vært veldig interessant å høre litt om dette fra deg!!

    9. Siri C:
      Ta med deg bacheloren ut en times tid og nyt solen også!
      Lykke til Siri. Du er dyktig 🙂
      Stor klem tilbake

    10. Så flink du er, Kristine! 🙂 Fruktsalaten så helt fantastisk ut! 🙂 Ønsker deg en herlig ukesstart og masse lykke til med bakingen! 😀

    11. Så herlig fruktene så ut! Fantastisk med så herlig vær, bare så kjedelig at jeg må sitte inne å skrive bacheloroppgave! Er heldigvis bare 1 1/2 uke igjen 😀
      Så snill du er som ordner kake til lillebroren din! Kos dere på feiringen i morgen da 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg