NYDELIG ISKAFFE


Jeg er, som dere vet, proteinkaffe-avhengig.
I denne varmen frister det mye mer med noe kaldt og deilig.
Nå blir det iskaffe fremover.
En hjemmelaget variant uten sukker og full av proteiner. 
Mmmmm…

Iced Coffee

Proteinpulver, 
jeg bruker 20 g mocca-protein
Melk eller vann, 
jeg bruker 0,5 dl melk
Stevia
jeg bruker 4 dråper stevia sjokolade
Kaffe
jeg tar 1 ss instant coffee
Isbiter
i min verden; jo flere, jo bedre

Lag kaffe ved å blande litt varmt vann med kaffepulveret. Rør rundt og ha over kaldt vann.
Eventuelt kan du bruke kald kaffe.
Rør sammen proteinpulveret med steiva og melk i et glass.
Ha i isbiter i glasset og hell over kaffen.
Server…aller helst i skjønne og grønne omgivelser.

Everybody should believe in something.
I believe I’ll have another coffee,
iced coffee off course :grin:

Kristine 

10 kommentarer

Siste innlegg