NULL

I dag var jeg hos tannlegen.
Det er i grunn ganske flaut. Vi fant ut at jeg ikke hadde vært der på seks år!!
Jeg har rett og slett glemt det!
God tannhelse er en viktig del av en helhetlig helse. Nå skal jeg ta meg sammen på dette området. Tannlegen burde besøkes en gang i året!


Jeg gruet meg på forhånd og var redd for at tennene mine var ille.
Svaret var heldigvis positivt!
Null hull på denne jenta :grin: Jeg kunne trygt fortsette med den tannpleien jeg gjør.  
Derimot må jeg inn å operere bort en tann som har vokst inn i kjeven. Det blir riktig nok først i slutten av sommeren.

Ps. Jeg har ikke på meg solbriller for å være “kul”, men fordi jeg har klart å pådra meg en infeksjon i øyet.
Jeg får ikke lov å utsette øyet for lys de neste dagene!
 


Det ble en grilling til middag i dag…igjen.
Jeg og grillen er bestevenner for tiden!
Grilling gir meg en ordentlig god sommerfølelse og ikke minst en veldig god smak. 


Jeg grillet tomat, paprika og squash i skiver på grillen i 3 -4 minutter på hver side.
Biffen smøres med olje, jeg bruker en utrolig god chili og hvitløkolje. Del 1 chili i to på langs og 4 hvitløksfedd i to, og ha i en flaske sammen med extra virgin olivenolje, eventuelt annen olje. Etter 4 -5 dager får oljen en deilig smak av chili og hvitløk. Grill biffen i 2 -3 minutter på hver side.
Jeg serverte også fetaost og fylt sopp til grillmaten.
Fylt sopp lager du enkelt ved å fylle store sopp som for eksempel portobello eller champinjong med hakket løk, chorizo i biter, hakkede tomater fra boks og finhakket hvitløk. Topp soppene med ost og stek i ovnen på 200 grader i 20 minutter.
Nydelig! 


Jeg fikk forresten en pakke fra iHerb i dag med Apple Pai Questbar.
Det er første gangen jeg har smakt denne typen.
Den var seig og god.
Jeg kommer til å kjøpe den igjen, men Double Chocolate Chunk forblir favoritten!

Ha en fortsatt god lillelørdag!

Kristine

14 kommentarer
    1. Ragnhild:
      Smaken er som baken.
      Jeg synes ikke rasberry white chocolate var så god. Hihi. Godt vi er forskjellige 🙂

    2. Fikk faktisk den proteinbaren i posten i dag jeg også. Den var grei den 🙂
      Kommer ikke til å kjøpe igjen, men spise opp, ja takk 🙂
      Min favoritt er Rasberry white chocolate, Cookie Doug og Chocolate Chunk fortsatt 🙂 Oreo’en like bak.

    3. Ah, tannlege er no dritt!:p
      Når du bestiller questbar på iherb, må du ikke betale toll siden det er over 200,-?

    4. Erica:
      Nei, det var jo nesten akkurat som meg. Hihi… Så moro å se, selv om jeg selvfølgelig ikke ønsker deg den operasjonen. Det går nok bra skal du se.
      God klem 🙂

    5. lovelyliller.com sunne oppskri:
      Det har nok mye å si hva slags tann-gener man har. Noen tåler mer enn enda, så det kan godt hende at det går supert. Lykke til 🙂

    6. theresekristina:
      Tennene må ikke glemmes, nei. Det er bedre å få sjekket de jevnlig enn at det går lang tid og det er ille når man først går 🙂

    7. Se der ja, jeg var også hos tannlegen i dag! Tre år siden jeg var der sist, så ikke noe å skryte av det heller :p Men som i likhet med deg, ble det ingen borring, men vel og merke operasjon av tann som ikke har plass til å komme fram, til høsten! Tvi tvi 😉

    8. Så bra du ikke hadde hull! Var faktisk hos tannlegen idag jeg også 🙂 null hull! Så da får vi bare fortsette som vi har gjort 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg