FAVORITTER

Det er en del produkter som jeg omtrent er avhengig av på kjøkkenet.
Nå som jeg er i Hole for å hjelpe til, måtte jeg gjøre en bestilling hos MyRevolution slik at jeg kan ha mine favoritter her også :grin:
Dette er produkter som jeg bruker nesten daglig og som er et must i mitt kjøkken.


MyoProtein i mocca-chocolate
Dette proteinpulveret har vært min favoritt i mange, mange år, selv lenge før jeg inngikk et samarbeid med MyRevolution. Det er absolutt det beste proteinpulveret på smak, innhold og konsistens.
Jeg bruker det daglig i min kjære proteinkaffe og også til bakst.

Nanox Bcaa
Bcaa er de tre forgrenede aminosyrer leucin, isoleucin og valin. Jeg tar Bcaa før trening.
Denne varianten har jeg ikke prøvd før, men jeg kommer desidert til å bestille den igjen. Smaken var knall god, selv mamma likte den (!) og pulveret er enkelt å blande ut.

Sukrin+
En blanding av sukrin og stevia. Sukrin+ har mindre av den kalde smaken fra originalvarianten.

Kokosmel
Jeg bruker kokosmel i bakst, alt fra kaker til mikrobrød.

Cocosa
Kokosolje har jeg i kaffen, i bakst og når jeg steker mat i stekepannen.

Stevia dråper
Vaniljedråpene har en god smak og kan brukes i omtrent all matlaging.
Et par dråper i kaffen er nydelig.

Økologisk vaniljepulver
Vaniljepulveret har en nydelig vaniljesmak som gir en god smak til all bakst.

Cake in a cup
Disse er veldig gode og utrolig enkle. Du kan se resultatet av kaken her.

– Fiberhusk
Fiberhusk er et bindemiddel som også gjør baksten mer saftig.

Nutri-crunch
Denne har jeg ikke prøvd før.
Glutenfri kjeksbar som er søtet med stevia. Gleder meg til å smake!

Ha en riktig så god lillelørdag!
Vi er allerede halvveis til helg :grin:

Kristine

10 kommentarer
    1. Fikk nutrichrunch hjem i posten på tirsdag. Overrasket over hvor god den var 🙂 God torsdag Kristine 🙂

    2. Tusen takk for at du deler tips. 🙂 Tror jeg må få fingeren ut av ræva og bestille steviadråper. Hører mange sier at f.eks kesam med vaniljestevia smaker nesten det samme som vaniljekesam. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg