DINE ØNSKER

God morgen  :grin:
I dag har jeg et spørsmål til dere.
Jeg skriver jo bloggen mye for min egen skyld, men også for deres.
Jeg lurer rett og slett på hva som er dine ønsker?
Hva ønsker dere å lese mer og / eller mindre om?

Alle innspill settes utrolig pris på.
Ha en fantastisk tirsdag.

Kristine

19 kommentarer
    1. Tusen takk for mange gode tips dere.
      Jeg skal ta dette med meg videre og forsøke å gjøre bloggen enda bedre for dere 🙂

    2. Sunne oppskrifter, tips til trening, fakta om kosthold, helse og trening, informasjon om spiseforstyrrelser, dine tanker og refleksjoner 🙂 du er en stor inspirasjon og gledespreder, så håper du fortsetter å blogge 🙂 men alle forstår selvfølgelig hvis du trenger en pause 🙂 ta vare på deg selv! Sender deg en stoooor klem <3

    3. Jeg er en stor fan av oppskriftene dine, spesiellt nå som jeg har gått fra veganer til vegetarianer og faktisk kan lage dem som de står uten å bytte ut masse ingredienser 😀 Ellers har jeg også vært vewldig glad i kostholdsinformasjonen eller hva man skal kalle det, som for eksempel det innlegget du skrev om mettet fett og det om protein. Også er jo mer utdypende innlegg om trening også gøy å lese om 🙂 det viktisgste tror jeg er at du skriver det du har lyst til, for da blir det interresant uansett 🙂

    4. Fint og høre mer om dine tanker og meninger rundt temaer.. Stort og smått. Treningsrelatert. Så man kan tenke + lære litt av det. 🙂
      også motivasjon, mål og slike ting er fint. Konkrete tips.
      men nå ta vare på deg selv og skriv når du føler for det 🙂

    5. Jeg liker bloggen din godt med både deilig og sunn mat, trening og personlig tanker. Jeg synes det er spennende at du prøver ut mye forskjellig mat og ønsker meg gjerne flere “produktbeskrivelser”. Med det mener jeg f.eks å skrive om hva som er bra med ulike typer nøtter, frukt, frø, bær osv,
      men også proteinbarer o.l. Du har skrevet om dette tidligere, men jeg synes det er veldig interessant å lese om hvilke vitaminer, mineraler, proteiner, fettsyrer osv matvarer inneholder og hvorfor det er bra for kroppen 😊👍 synes også det er veldig spennende med fakta om kroppen osv.
      Gleder meg til å fortsette å lese bloggen din! Synes alltid du inspirerer med et smil, positive tanker, freshe farger på mat og trenigsklær! Og takk for at du delte forrige innlegg med oss, så forstår vi litt bedre hvordan i har det akkurat nå.. Håper vi kan være med å oppmuntre deg i hverdagen! Har vært fast leser av bloggen din siden du startet og synes alltid det er like koselig å komme innom.

    6. Har du noen tips når det gjelder kondisjonstrening? Tar en del spinning pga har slitt med beinhinnebetennelse. Er lei spinning nå og har tenkt å begynne å jogge igjen. Jogga mye før, men joggeformen er ikke der den var en gang. Hvordan bør jeg legge opp jogginga for eksempel?

    7. Liker å lese oppskriftene dine. Du er så flink til å finne på gode og sunne retter!
      Synes også det er veldig fint å lese om din historie. Det hjelper meg!

    8. For det første; du er den beste bloggeren. Ikke på grunn av bloggdesign, designervesker eller syke giveaways. På grunn av at du er en helt utrolig person. Skulle ønske du var storesøsteren min liksom, haha <3
      Kan du ikke ha en questbar-guide? Hihi.
      Ha en super dag, sender deg masse kjærlighet!
      Hilsen en som beundrer deg og ditt gode hjerte

    9. jeg liker bloggen din veldig godt som den er. synes det er spesielt spennende når du forklarer noe, feks om proteiner eller om en styrkeøvelser. digger vanlige innlegg og oppskrifter også =)

    10. Liker bloggen veldig godt. Er innom nesten hver dag. Kunne tenkt at du skrev litt mer treningstips styrkeøvelser o.l. ellers supert med sunne og gode matoppskrifter:-)

    11. Flinke Kristine! Alltid inspirerende å lese bloggen din:)
      Jeg kunne egentlig tenkt meg å lese mer om teknikken rundt øvelsene du gjør, hva de enkelte øvelsene er bra for osv. Og mattips til et studentbudsjett hadde også vært herlig;)
      Ha en fin dag!

    12. Synes bloggen din – og du – er fantastisk! Får masse inspirasjon til både trening og sunn matlaging hos deg. Synes du skal fortsette med det! Er forresten stor fan av de sunne, søte oppskriftene dine 😀 Og så er det veldig moro å lese om treningsøktene dine – hva du trener, hvordan osv. 🙂

    13. Jeg liker bloggen din ganske godt slik den er nå, men hvis du skal endre på noe så ville det vært ganske fint om du kunne ha en ukentlig middagsplan. Altså en oversikt over ulike måltider man kan ha i løpet av uka. Trenger litt inspirasjon på den delen, i og med at det går mye av det samme her hjemme.

    14. Hei Solstråle 😀 liker veldig godt de innleggene om ernæring, som det om protein. Du er så flink til å få det frem på en så forståelig måte. Ellers ulike typer treningsøvelser du anbefaler, løpetips o.l
      Må virkelig takke deg for denne bloggen, har hjulpet meg mer en du aner, da min kamp i mot kiloene utviklet seg til et overdrevet fokus på mat og trening. Vanskelig for hode å følge me etter mine 20 kg. Ønsker deg en fantastisk dag, håper dagen blir fylt med håp og varme!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg