HELE HISTORIEN

Flere av dere har fått med dere at jeg ikke er i mitt ess for tiden.
Senest i går fikk jeg en mail hvor en leser lurte på hvordan det gikk med meg, ettersom jeg virket rar på bloggen. Jeg blir utrolig rørt av slike mailer. Det at enkelte av dere bryr dere så mye, fikk meg til å slippe noen tårer. 
Jeg ønsker i grunn at dette skal være en positivt ladet blogg. Jeg hadde derfor håpet at jeg klarte å la situasjonen gå over uten å ta den opp her, men jeg skjønner at jeg ikke klarer det.
Humøret mitt er ikke like bra som før, jeg har omtrent null motivasjon for trening, jeg spiser usunt, sover lite, gråter mye og er generelt dårlig til å ta vare på meg selv. 
Derfor vil jeg dele hele historien med dere og fortelle hva som skjer.


Verdens beste mamma og meg.
Her er jeg fem dager gammel.

Flere av dere er muligens klar over at min mamma er syk.
Hun har multippel sklerose (MS) og har også sloss mot en hjernesvulst de siste tre årene.
For omtrent en måned siden kom dommen jeg har vært utrolig redd for.
Cellegiften hun har gått på nå har ikke fungert og svulsten har vokst betydelig.
Tidligere har hun forsøkt å operere bort svulsten, stråling og en annen type cellegift. Alle uten hell!
Hun har nå to valg; 1) å gå tilbake til den forrige cellegiften. Denne hindret svulsten i å vokse når hun var under behandling, men deretter vokste den så fort hun var ferdig. Samtidig blir hun veldig dårlig og redusert av behandlingen. Eller 2) å gi opp. Da lever hun ikke lenge.
Som dere skjønner er ingen av alternativene særlig gode og hun er døende. .

Jeg har alltid vært ekstremt nær min mor. Så nært at det er sykelig.
Da hun ble diagnostisert med multippel sklerose (MS) var jeg elleve år. Da utviklet jeg spiseforstyrrelse som senere utviklet seg til depresjon og selvskading. I mitt hodet hadde jeg en tanke om at bare jeg var flink nok, hjalp til nok og gav nok av meg selv, så ville hun bli frisk.
En del av denne tankegangen har ikke sluppet taket.
Den dag i dag skulle jeg mer enn gjerne tatt all hennes sykdom og smerte over på meg om det var mulig. Den logiske delen av meg vet selvfølgelig at jeg ikke kan gjøre henne frisk, men likevel vil jeg gi livet mitt til henne.


Mamma og meg på min første hyttetur.

Jeg bekymrer meg alt for mye.
Jeg lurer på hva hun velger, hvordan de neste månedene vil se ut, om hun vil lide, hva jeg kan gjøre, og lignende.
Nå har jeg gitt all min energi videre slik at jeg ikke har klart å ta vare på meg selv.
Den siste måneden har jeg forfalt betraktelig og jeg føler meg ikke bra.
Jeg innser at jeg har et problem og at jeg ikke takler situasjonen på egen hånd. Jeg har derfor bestemt meg for å begynne med samtaleterapi.  

I dag er jeg voksen.
Likevel har jeg en liten jente innvendig som febrilsk vil gjøre mammaen sin frisk og se at hun har det bra.
Livet mitt kretser rundt mamma og hennes sykdom. Det er dette som står i hodet mitt tjuefire timer i døgnet.
Jeg klarer ikke levet litt mitt og ta vare på meg selv når jeg gir alt til min mor. Dette er noe jeg må jobbe med.


Igjen, mamma og meg. Her er det første gang jeg bader.
Kjærlighet.

Jeg må beklage at jeg virker fraværende.
At jeg ikke er like sprudlende, sporty og flink til å oppdatere som før.
Jeg vil komme tilbake. Det skal jeg love dere!
Først må jeg bare arbeide meg igjennom situasjonen og finne tilbake til meg selv igjen.
I mellomtiden skal jeg forsøke så godt som mulig å holde bloggen så positiv som mulig.

Kunsten å leve er ikke å unngå problemer, men å arbeide seg gjennom problemene og vokse på dem.

Kristine

131 kommentarer
    1. No fekk ej tåre i auene! Klare ikkje å forestille mej korleis du he det å ej ønske dej og dine det aller beste, håpe me heile mitt hjerte att mammaen din fe bli frisk igjen, for ej trur ..hadde ej vært mora di hadde ej vår stolt.

    2. Uff, så trist! ønsker deg og dine alt godt, mine tanker går til dere, god bedring <3

    3. Sender masse varme tanker!
      Jeg er i en liknende situasjon, har en mamma som har alvorlig spredende hjernesvulst
      og vet at det er kjempe vanskelig. Tilbring tid med familien og ta vare på deg selv.
      Du virker som en sterk og god jente! Sender mine beste tanker til deg og din familie!
      Klem <3

    4. Varme tanker sendes til deg og din mamma. Dette var forferdelig tris å lese.
      Hold ut og ikke gi opp. Jeg krysser fingrene mine for dere<3
      Klem fra meg.

    5. Så utrolig leit å lese. Livet kan være så urettferdig noen ganger. Jeg ønsker dere alt godt framover, og håper med hele meg at alt går bra. Mange klemmer til dere. <3

    6. Lykke til, Kristine:) Dere er begge veldig sterke! Gjør det beste ut av hver dag<3

    7. Ord blir fattig i slike stunder, og vanskelig å vite hva man skal si. Men jeg håper av hele mitt hjerte at du får ha moren din så lenge som mulig, at hun ikke lider, og at du får levd litt <3
      Jeg sender deg i kveld og tiden fremover noen ekstra tanker og lykkeønskninger. Og jeg håper virkelig på det beste av det som er mulig nå ~~@

    8. Du er så utrolig sterk, Kristine. Fortsett å vær sterk, og ta vare på deg selv. Ikke føl at du må opprettholde bloggen på samme nivå som før nå i denne perioden. Vi lesere er her uansett 🙂
      <3

    9. Hjertelig tusen tusen takk <3
      Jeg har ingen ord for hvor takknemlig jeg er for deres kommentarer. Når ting virker trist og mørkt slik det har gjort de siste dagene, har det virkelig hjulpet å lese deres oppmuntrende ord.
      Jeg setter enormt pris på det og er evig takknemlig.
      Jeg skal forsøke så godt som mulig å være sterk. Gi opp gjør vi i hvert fall ikke med det første!
      God og varm klem fra meg <3

    10. Tenker på deg <3
      Vondt å høre om alt du har gått igjennom, og hva du og familien går gjennom nå.
      Verden føles veldig urettferdig. Ikke stress med bloggen, vi lesere vil at du skal ha det best mulig.
      Du er en tøff jente og et godt forbilde. Takk, for at du delte noe så personlig og sårt.

    11. Alt godt ønskes deg og din meir 💜 Jeg har selv kreft då vet hvordan det spiser opp kroppen 🙁 Jeg føler virkelig med dere begge 💜
      Ta vare på dagene og lag minner som varer 🌹🌹🌹
      Stor klem

    12. Kjære deg.
      Ta vare på deg selv og bruk tiden med familien <3 Har selv hatt kreft i familien, og det er vanskelig og tungt. Du er tøff som tør å dele det på bloggen din.
      Sender gode klemmer <3

    13. Å, Kristine. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du og din familie har det. Sender deg mange gode tanker og klemmer. Tenker på deg. Ta vare på deg selv, kjære du.
      Store klemmer fra meg. <3

    14. Tenker masse på deg, Kristine <3 Så trist at en god jente som du må oppleve noe så vondt!

    15. Åj, for en belastning du har hatt og ennda bærer på.
      Håper det ordner seg og at det blir bedre dager/tider.
      Masse god bedring til din mor og ta vare på deg selv.
      Klem (“,(“,)

    16. Kommenterer ikke her så ofte, men nå klarte jeg ikke la være!
      Jeg kan selvfølgelig ikke sette meg inn i din situasjon da jeg aldri har opplevd lignende(bank i bordet), men jeg vet hvordan det er å elske mammaen sin! Jeg håper så inderlig at dere finner en løsning på dette, og at du får mange, mange fine år sammen med moren din. Familie er viktigst av alt, og når det er noe som ikke er som det skal, gjør det vondt langt inn i sjelen. Sender alle mulige lykkeønskninger, og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra! Sammen er dere sterke <3
      Klem

    17. Sender deg varme tanker og klemmer! <3
      Husk å ta vare på deg selv i denne vanskelige tiden!
      Du er en fantastisk inspirerende person!

    18. Får utrolig vondt av å lese dette. Selv om du selv mener du ikke takler situasjonen,
      synes jeg du mestrer den bra! Tørr ikke engang tenke på hvordan jeg ville taklet
      en slik situasjon… Varme tanker til deg og familien!

    19. Kjære nydelige Kristine,
      Kunne ikke unngå å gråte av historien din! Jeg har rett og slett blitt glad i deg etter å ha fulgt deg gjennom flere år, og det var tungt å lese dette innlegget. Vær så snill og ikke stress med bloggen, vi vil være her når du gjør comeback til “gamlesporet” igjen også.
      Ta vare på deg selv <3

    20. Dette fikk meg til tårer. Det er utrolig sterkt av deg å dele dette, og det står det respekt av. Synes ikke du skal tenke på bloggen i det hele tatt, med mindre den gir deg et pauserom.. Sender varme tanker.

    21. Ta akkurat den tiden du trenger, og tenk at dette er en blogg, som selvsagt er elsket av menge, men alle skjønner at familie kommer LANGT foran! Ta vare på deg og dine som best du kan! Jeg synes du er kjempe modig og sterk som skriver så åpent, og det står det så respekt av! Du er en av de bloggerne som tørr å si at nå er ting helt grusomt tøft og med god grunn! Det tror jeg alle dine lesere, inkludert meg selv fortsår! Jeg kan ikke si så mye mer enn at jeg synes du er utrolig flink og for min egen del(jeg utviklet spiseforstyrrelse som følge av mange ting, men blandt annet død og skilsmisse), så må jeg si at jeg synes du er modig og valget om samtale terapi tror jeg er lurt! Jeg sender deg og dine varme tanker og ønsker dere alt det beste<3 Og prøv å vær god mot deg selv, for det fortjener du som er så omtenksom og snill med alle<3 Sender deg en god klem sammen med kommentaren:)

    22. Jeg kan umulig sette meg inn i din situasjon men jeg vil bare si at jeg sender deg alt det solskinn, varme tanker og gode følelser som jeg har. <3 Stor klem og ta vare på deg selv nå.

    23. Kjære deg vakre Kristine<3. Jeg feller tårer for deg og hvordan du har det. Ingen kan forstå din situasjon før de har vært i den selv, men de fleste som står nært sin mor vet hvor høyt man elsker dem. Det viktigste er at du tar vare på deg selv, slik at du bedre kan ta vare på din mor også. Hjelp er nok noe som er veldig lurt og det å være åpen hjelper deg på vei <3 skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg, så jeg sender de beste tanker til deg <3

    24. Mange gode tanker og klemmer til deg Kristine <3 Får tårer i øynene når jeg leser dette og tenker på alt det du går igjennom og har gått gjennom. Ta vare på hverandre !

    25. Kjære, kjære deg! Ta vare på deg selv, og mammen din. Bloggen kommer seg nok etterhvert igjen den 🙂 Det viktigste er at du tar vare på deg selv. Om det kommer noen oppdateringer som ikke er like sprudlende som før må man huske på at du er et menneske du også. Med oppturer og nedturer som alle oss andre. Kunne ønske jeg kunne gitt deg en god klem nå. Sender seg istedet masse gode tanker 🙂 Du er sterk Kristine! Og et forbilde mange ser opp til 🙂

    26. Varme tanker sendes til deg, Kristine.
      Får tårer i øynene av å lese dette.
      Unner ingen å være i en slik situasjon.
      Jeg håper på det beste for mammaen din, samtidig som jeg er sikker på at du kommer deg gjennom en hver situasjon. Bruk mye tid sammen med familien.
      Et slikt innlegg gjør at man tenker gjennom akkurat det å ikke ta tiden sammen med våre nærmeste for gitt.
      Takk for at du deler.
      <3

    27. Kjære vakre deg! Vondt å lese det du skriver…sender deg mange gode klemmer <3

    28. Kjære fine, flotte , sterke deg! Så vondt å høre. Sender deg og mammaen mange varme tanker!
      Opplevde å miste mammaen min for nesten 1,5 år siden av kreft. Mange mange tøffe stunder og plutselig ble døden realitet. Vær åpne og snakk masse sammen, om minner, døden osv..
      Har hatt mange nedturer og ting har vært tungt, men nå set jeg lysere på livet og ting går litt min vei igjen..
      Du er ei flott jente! Klem

    29. Vondt å lese dette. Ikke tenk på bloggen. Ta vare på deg selv! Varme tanker sendes din vei! <3

    30. Hold motet oppe, fine Kristine. Mange tanker går til deg og familien din <3

    31. Kjempetrist å høre, håper virkelig at dette går riktig vei og ordner seg! Mange klemmer til moren din og deg<3

    32. hei på deg.
      tenker på deg og du må vite at ingen forlanger at du skal være på topp hele tiden,man må noen ganger kjenne på følelsene sine og ha noe skikkelige drittalige dager. Det er din mor<3
      ta vare på hverandre
      Didiregine<3

    33. Jeg har tenkt på moren din og deg lenge, uten å tørre å spørre på bloggen om hvordan det går. Nå vet jeg. Varme tanker til moren din og deg<3

    34. sender deg varme tanker, kjærlighet og styrke. fint å høre om ekte kjærlighet, selv om den hadde med seg mye smerte. ta vare på deg selv <3

    35. Dette var veldig trist å lese, og jeg sitter med en klump i halsen og tårer i øynene. Moren min mistet sin mor da hun var i begynnelsen av tyveårene, og det var alt for tidlig. Jeg blir veldig trist av å tenke på det, selv om jeg aldri fikk møte min mormor.
      Jeg forstår godt at du har det vondt og at du ikke klarer å legge fra deg tankene. Det må være veldig vanskelig både for deg, din mor og de rundt dere. Jeg håper dere tar vare på de gode studene, og at du får hjelp i samtaleterapi. Jeg tror det er veldig lurt å prate med noen helt utenforstående når man har det vanskelig slik at man får luftet tankene sine.
      Du er flink som stiller sånn opp for din mor, og det setter hun nok veldig stor pris på. Men det er også viktig at du tar vare på deg selv.

    36. Huff, så forferdelig trist å lese. Sender veldig gode tanker i din retning. Jeg vet hvordan det er å ikke ha en frisk mamma, men dette høres skikkelig trist ut! Håper du klarer deg og at det blir greit til slutt. Livet er så urettferdig – men det er nok slik for en grunn <3 Jeg håper det ordner seg for deg! Klem

    37. Mange gode tanker til deg i en vanskelig tid. Håper du klarer å ta vare på deg selv også, det er viktig for å få overskudd til å hjelpe andre!

    38. Sender styrkende og gode tanker din vei! Forferdelig å høre. Jeg har selv gått i samtaleterapi og syns det hjalp, så håper det hjelper deg med å sortere tankene og følelsene dine også. Stor klem <3

    39. Så Utorlig leit Kristine. Unner ingen en så tung og trist situasjon. Ikke la mat og treningsvanene tyngr deg, det er jo helt uviktig i det store bildet. Stå på og bruk tid med din elskede mor så lenge du har henne. Sett pris på hver eneste dag uansett hvilket valg hun tar. Gjennom bloggen din har jeg fått et inntrykk av at du er en sterk, livsglad jente. Prioriter det viktige, det andre kan vente. Stå på! Sender varme tanker til deg..

    40. Sterkt av deg å dele, Kristine. Klarer ikke sette meg inn i hvor vondt dette må være. Sender deg og familien din gode og friske tanker.

    41. Ord blir fattige i slike situasjoner.. Skulle virkelig ønske jeg kunne gjort noe. Tenker masse på deg – du er en inspirasjon, og modig som legger ut en tøff historie som dette. Respekt!

    42. Kjære vakre Kristine.
      Nå fikk jeg tårer i mine øyne. Det gjør vondt å lese hva din mor og du går igjennom og ord blir så fattige i slike situasjoner, men vit at det er mange som tenker på dere og som vil støtte dere. Selv har jeg mistet broren min som stod meg veldig veldig nær og det gjør fremdeles vondt. Sender deg mange varme klemmer i denne tøffe tiden. Noen sier at tiden leger alle sår <3 - Jeg håper det 🙂 <3 stor klem <3

    43. Kjære Kristine.
      Du er en herlig jente, som daglig sprer glede, kloke ord og inspirasjon til alle oss som følger bloggen din. Jeg ble rørt til tårer av å lese din historie, og synes det er utrolig tøft av deg å dele den med oss! Du er sterk og reflektert, og virkelig et godt forbilde. Ta vare på deg selv, og prioriter deg og familien i en tid som denne. Bloggen kan vente. Vi følgere vil selvfølgelig daglig titte innom, som alltid, og sende deg våre varmeste tanker og støtte, men det viktigste nå er deg selv og mammaen din!
      Husk at du ikke kan gi mer enn du har kapasitet til. Ditt beste er godt nok <3

    44. Ord blir fattige i en slik stund og mine tanker går til deg og familien din! Husk at for at du skal kunne ta vare på moren din på best mulig måte må du selv være rustet for det! Ta vare på dine nærmeste, men også deg selv <3

    45. Det var trist lesning. Husk at det er lov og viktig å være trist, når triste ting skjer,
      men at man også må komme seg tilbake igjen også så man ikke bruker all tid,
      bekymringer får desverre ofte for mye plass over ting man ikke har noen
      bestemmelsesrett over.
      STOR KLEM TIL DEG, HÅPER DU FÅR MYE FIN TID SAMMEN MED MAMMAN DIN

    46. tøfft gjort av deg å dele (deler av) din historie med oss. sender deg varme tanker og kommer til å fortsette å følge bloggen din. du er flott <3

    47. Vil bare sende deg en klem.
      Du må ikke føle forpliktelse for bloggen, med å oppdatere.
      Alle har forståelse for at du skal ta vare på deg selv og familien din nå.
      Dette må være utrolig vanskelig, jeg klarer ikke forstille meg hvor fælt det må være for deg og alle andre rundt mammaen din.

    48. Dette var veldig sterkt å lese, og veldig trist å høre. Samtidig er det beundringsverdig at du skriver så ærlig og åpent om dette. Håper alt det beste for deg og familien din !

    49. Ubeskrivelig trist å høre
      Du er tapper, vennen <3 Mange gode tanker til deg og dine <3

    50. Sender mange varme tanker og klemmer til deg og familien din <3 tror jeg aldri har kommentert bloggen din før, selv om jeg leser hvert eneste innlegg, så nå var det virkelig på tide. Ord blir fattige i en slik situasjon, og jeg kunne ønske du slapp å gå gjennom dette..

    51. Så utrolig trist å lese at moren din er så syk. Det er ikke rart at det går og har
      gått inn på deg tidligere. Jeg ønsker din mor, deg og familien din alt godt!
      Uansett så er du er en utrolig sterk og klok jente! Familien kommer først, noe som
      inkluderer deg, og du er flink som søker hjelp og råd.
      Mamman din er nok stolt at den fine jenta si! Du inspirerer flere folk enn du kan tenke deg,
      så det må du vite! =)

    52. Dette du går igjennom nå er ekstremt tøft!! Husk å ta vare på deg selv oppi dette, hvis ikke kan du ikke hjelpe din kjære mor! Masse varme klemmer fra meg til deg <3

    53. Så forferdelig trist å høre.. Har all forståelse for dette, ta den tiden du trenger! 🙂

    54. Dette var virkelig trist å høre. Sender deg masse varme tanker og håper at du klarer å ta vare på deg selv også oppi alt.

    55. Sender mange varme tanker til deg og familien! Leser bloggen fordi DU er bra, uansett om du har gode eller dårlige dager. Håper på det beste for deg og dine!

    56. Du er utrolig sterk, urettferdig at noen må gå gjennom så mye. Kan ikke forestille meg hvor fælt det må være. Ingen kan forvente at du skal være sporty og blid i en slik situasjon <3

    57. Har hatt følelsen gjennom bloggen din at det var noe slikt.. Små ting her og der.
      Men du er sterk og smart og du klarer dette også.
      Sender deg mange gode tanker. Ta vare på deg selv også.
      MvHilsen Ann Kathrin

    58. Jeg er litt ordfattig akkurat nå, håper virkelig at det går bra med deg og din mor! Det må være en utrolig tung tid for dere begge, ønsker dere masse lykke til og sender med både varme tanker og gode klemmer <3

    59. Jeg skjønner kjempe godt at du ikke har det bra nå som moren din er syk. Det må være helt forferdelig… Skal tenke på deg fremover

    60. Dette er ubeskrivelig trist 🙁 Ønsker deg og familien alt godt! Mange varme klemmer <3

    61. Ååh..jeg gråter for deg og dine..dette kjente jeg langt inn i hjerterota..kan ikke forestille meg hvirdan det må være når moren din er så syk…:'( Sender deg masse styrke og gode forhåpninger for mammaen din..<3

    62. Kjære deg, det er ingen som krever at du skal være positiv i en sånn situasjon. Huff, livet er så urettferdig noen ganger! Mange gode tanker til deg og familien din oppi alt dette vonde!

    63. Jeg kan ikke i mine villeste fantasier se for meg hvordan du har det, og sender varme tanker til deg!
      Ta vare på deg selv og prioriter dette framfor for det meste fordi det er så viktig!
      Stå på Kristine <3 <3

    64. Du har en veldig koselig, blid, pliktoppfyllende og hyggelig mor, Kristine! Det er ihvertfall det jeg har erfart utifra de gangene jeg har møtt/vært i kontakt med henne via organiseringer på skolen osv.
      Kan ikke beskrives hvor urettferdig det her er! Sender mange varme tanker til deg og Alexander, øvrig familie og venner! <3
      Masse lykke til både til din mor og ikke minst deg!

    65. Føler med deg. Du virker alltid så positiv og blid. Alltid mye fristende å spise og tips til trening så vi får bare håpe at du klarer deg gjennom dette selv om det ikke er lett. Får bare håpe at det blir lettere etter hvert. Alle gode ønsker.

    66. Tårene kom når jeg leste dette! Du er tøff som deler dette <3
      Ønsker deg og dine alt godt! Dere fortjener det beste, uansett!
      Livet er skikkelig urettferdig

    67. ord blir fattige. Jeg ønsker deg alt godt og håper du finner litt ekstra styrke i ikke bare deg selv, men også andre steder for å gjøre denne tiden litt lettere. Håper også du finner litt støtte i oss internett-venner, og hos de som står deg nær. Stor klem!

    68. Sku ønsk æ kuin gi dæ styrke og glede kjære dæ! Takk for at du dele og æ må bare si at du e hæli akkurat som du e om du sprudlende eller ikke så e d bare du som e dæ! Ta godt vare på dæ for du e helt 100% uerstatteli! Ønsker deg all mulig styrke framover! Og så syns æ d e bra at du har bestemt deg for å ta tak i situasjonen! Igjen lykke t hælie Kristine!

    69. Veldig sterkt og ærlig av deg og fortelle hele historien. Du er misunnelsesverdig sterk. Lykke til.

    70. Så helt forferdelig.. Du er så utrolig sterk, Kristine! Og tøff som deler historien med oss. Sender deg gode, varme tanker, klemmer og beste ønsker for deg og moren din! Vi lesere er her for deg! Ta vare på hverandre!

    71. Jeg kommenterer aldri, men dette kunne jeg ikke bare lese og gå videre. Du virker som en utrolig flott jente Kristine, og dette var forferdelig trist å lese! Sender dere mange gode tanker og klemmer <3 takk for din åpenhet om temaet!

    72. Alle gode tanker til deg og din mamma❤️❤️❤️❤️ Jeg står selv utrolig nært min mor og vil henne alt godt. Jeg kan ikke se for meg hvor vondt du må ha det i denne vonde tiden, men jeg ønsker deg alt godt! Ta vare på deg selv (også fremfor å prioritere bloggen! Leserne dine er her når du kommer sterkt tilbake). Gode klemmer fra en som setter stor pris på deg og bloggen din❤️

    73. Kjære, sterke, snille og flotte Kristine. Dette gjorde helt vondt inni hjerterota å lese.. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Er vel ingenting en kan si, som hjelper stort mot redselen, sorgen og tomheten du nok føler nå. Har selv et ekstremt nært forhold til mammaen min, og klarer ikke forestille meg hvordan jeg det hadde vært om jeg var i din situasjon nå. Begynner å gråte bare jeg tenker på det! Det siste du trenger å tenke på nå er bloggen, Kristine. Bruk tiden sammen med familien, og ikke minst ta vare på deg selv. Er ikke lett når den du er aller mest glad i har det vondt, men du må ikke glemme deg selv oppi det hele.. Da vil du til slutt ikke kunne være stort til hjelp eller støtte heller. Høres veldig lurt ut at du har søkt hjelp. Du skal ikke behøve å være alene om dette!
      Livet er så urettferdig noen ganger.. Dette fortjente hverken du eller familien din! Sender en haug med varme tanker til deg og familien din. Ta vare på deg selv, Kristine. Tenker og heier på dere. Dere er en tøff gjeng og du er ei vanvittig sterk jente, Kristine!

    74. Nå begynnte jeg å gråte også. Det er utrolig trist å høre om moren din. Jeg føler med deg. Min far gikk bort i april i år. Det var lungekreft han døde av. Det er forferdelig vondt å miste dem man er mest glad i. Bruk den tida dere har sammen godt. Selv om jeg bare kjenner deg via bloggen din, så føler jeg at du er ei fantastisk jente, som gir masse av deg selv til de rundt deg. Husk å ta vare på deg selv også.
      Klem fra Kristine

    75. Det krever mot og styrke å dele det du delte i dette innlegget! Jeg føler veldig med deg og synes fryktelig synd på deg, mamman din og de rundt dere! Det er så vanskelig å akseptere at man ikke kan gjøre noe for å endre eller reversere sånne situasjoner, og den mølja av sorg, skyldfølelse, smerte og fortvilelse man sitter igjen med er nok til å tynge ned selv de aller sterkeste. Du er bare et menneske Kristine, og du har lov til å være menneskelig! Ingen er på topp hele tida, og når ting står på som verst blir blogging, sunt kosthold og trening ikke lenger prioritert! Det er helt naturlig, og helt greit! Ta vare på deg selv!! Vit at du er en person som motiverer og inspirerer så mange, og at veldig mange bryr seg om deg og er takknemmelige for at du er den du er! Klemmer til deg!!

    76. Kjære deg <3
      Kjenner deg bare via bloggen. Jeg er fast leser og du er så utrolig inspirerende!
      Dette var rørende å lese. Jeg tenker på deg <3 Gode klemmer til deg <3

    77. Fikk tårer i øynene av dette innlegget. Så utrolig fantastisk å lese om det tette båndet og kjærligheten du har til din mor. Mange klemmer og gode ønsker sendes i din retning i kveld. Vakre Kristine. <3

    78. Det var leit å høre om moren din. Så trist at hun er så syk. Skjønner veldig godt at det går sånn inn på deg. Det er ikke noe rart at du ikke klare å sprudle på bloggen din, og det er selvfølgelig helt greit! Det må du jo få lov til! Samtidig må jeg få si at det var et veldig fint, åpent og ærlig innlegg. Du er flink til å jobbe med ting, tror jeg. Fortsett med det! Jeg liker deg og bloggen din kjempegodt, og gleder meg til å fortsette å følge deg. Krysser fingrene for moren din og håper at det blir et greit valg hun tar uansett. Tenker på deg og dere! Varm klem fra meg.

    79. Selv om jeg bare kjenner deg via bloggen har jeg fått inntrykk av at du er et fantastisk menneske! Husk at verden alt har nok av overfladiske mennesker, så du skal ikke trenge å gjemme deg bak falske smil og gode ord som skjærer på innsiden, heller ikke på bloggen! Tenker på deg og din kjære mor! Varm klem

    80. Åh… Nå begynte jeg å gråte … Jeg har to små barn og tanken på å dø fra den er grusom. Du må nok bare bruke mye tid med mammaen din, hun må kjempe!! <3 skal tenke på dere!! Håper det går bra og at det ordner seg. Tusen klemmer fra meg!

    81. Mange mange gode klemmer og tanker din vei! Ord blir alltid fattige i sånne situasjoner, men jeg sender en dose mot og gode tanker til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg