LESESTOFF

Det er ikke mye å komme med på denne fronten.
Nå har jeg ikke sovet på fem dager, munnen verker og jeg er lei!
Etter å ha kontaktet oralkirurgen i dag, må jeg tilbake dit i morgen. Det skal vist ikke gjøre vondt og være hovent så lenge. Det er også merkelig at de sterke smertestillende jeg har fått, som faktisk er et opiat, ikke reduserer smerten. Det er mulig at jeg har fått en infeksjon eller lignende!
Mens jeg venter på undersøkelsen i morgen, fikk jeg beskjed om å ta det med ro videre og spise kalde og avkjølende ting.
Med andre ord; ligge på sofaen og spise is!
Jeg begynner å få ordentlig treningsabstinenser. Jeg vil så gjerne trene og være aktiv. Kroppen derimot er alt for trøtt og sliten, og har vondt!
Nå gleder jeg meg veldig til dette er over!


Jeg fikk BakeMag og Mat fra Norge i posten i dag.
Dagen store glede!
Da har jeg noe å kose meg med de neste timene.
Jeg elsker å lese kokebøker og kokemagasiner. Det gir så mye inspirasjon! 

Håper du har hatt en herlig start på uken.
Det er mandag!
Ny uke og nye muligheter :grin:
Ha en fantastisk kveld

Kristine

26 kommentarer
    1. Yvonne:
      Nå har det heldigvis gått bra. Men hjertelig tusen takk for tipset. Da vet jeg det til neste gang jeg skal ta en tann. Må nok ta tannen på andre siden også. Men den skal heldigvis bare trekkes og ikke opereres bort 🙂

      Ha en super søndag 🙂

    2. Hei kristine! Når jeg trakk de to visdomstennene på høyresida så fikk jeg også en infeksjon fordi det la seg matrester nedi “hullet” som irriterte og gjorde det betent. Løsninga var å spyle det rent hos tannlegen og så fikk jeg med meg en stor (100ml) sprøyte med sånn metalltupp som gjorde at jeg kunne spyle rent nedi der selv og da forsvant den dunkende forferdelige smerten!!! Jeg vet nøyaktig hvordan du har det – jeg syns det var helt grusomt. Nå når jeg tok de to siste visdomstennene fikk jeg med en slik “skyllesprøyte” med en gang og fikk ingen infeksjon! 🙂 Håper inderlig at det ordner seg for deg – du fortjener medvind nå… Stor klem!

    3. Marte:
      Jeg har vært litt uheldig i det siste. Kanskje jeg var veldig slem i mitt tidligere liv? 😉
      Det var virkelig et fint utsagn. Når det noen ganger kan virke som det er mye motstand, gjelder det å tenke positivt og vise hva man er laget av. Man blir sterkere av motgang.
      Tusen hjertelig takk. God klem tilbake 🙂

    4. Erica:
      Jeg håper i hvert fall at jeg får en smertestillende som virker. Vil så inderlig ha en natt med søvn nå.
      Mange klemmer til deg Erica 🙂

    5. lovelyliller.com sunne oppskri:
      Hehe… Så noe godt kommer ut av det, is, avslapping og godt lesestoff. Man får se det positive 🙂

    6. sukk! det var trist å høre 🙁 Håper infeksjonen forsvinner på et blunk etter tannlegetimen imorgen! Masse lykke til og god bedring. Mange klemmer <3

    7. Huff.. Jeg får litt vondt i magen av deg jeg, Kristine! Voldsomt til motgang du skal måtte møte da..! Å ha så mye vondt, og bli så satt ut er det siste du fortjener nå. Men at du takler dette også, det viser bare hvilken styrke som bor i deg. Litt klisje kanskje, men føler dette passet ganske bra nå; “Remember you were given this life, because you are strong enough to live it..” Har møtt mye motgang og følt at livet er så urettferdig opp gjennom livet, og da har jeg brukt dette som en litt fattig trøst. Hadde vi ikke vært sterke, så hadde vi ikke klart det, og vi hadde ihvertfall ikke vært hvor vi er idag..Og ikke minst, så blir man og kommer man bare enda sterkere ut av det. For hva skal vel kunne stoppe deg, når alt dette ikke tar knekken på deg? Lykke til i morgen, Kristine, og kos deg (så godt det lar seg gjøre) med is og godt lesestoff i kveld. Sender deg gode tanker og en riktig god bedringsklem! 🙂

    8. Ingrid:
      Tusen takk søte Ingrid.
      Man blir virkelig litt lei når man har vondt og søvnen uteblir. Alt blir mye verre når man ikke får sove!
      Klemmen din hjalp. Hjertelig takk.
      Nyt resten av mandagskvelden 🙂

    9. Karoline:
      Ja, nå har det vært mye rart den siste tiden. Krysser fingrende for at det snart går oppover. Takk 🙂

    10. Huff, det ble en trist start på uken for deg, Kristine 🙁 Føler med deg.. Skal sannelig ikke være enkelt å holde humøret oppe om du har vondt og er lei. Håper hvertfall is og blader kan hjelpe litt i det minste. Du får bare ta tiden til hjelp, du får nok trent og kommet deg i aktivitet tidsnok skal du se! Lykke til i morgen 🙂 Sender deg en real god-bedringsklem 🙂 Ha en så overhodet bra mandag som mulig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg