SMITTSOM POSITIVITET


Jeg ble så glad av dagens ord.
Ja, det er virkelig smittsomt å være positiv!
Et smil smitter. En god klem varmer. Hyggelige ord gleder.
Spre det!


Smil mest mulig!
Livet vårt er her og nå.
Isteden for å klage over alt jeg synes er urettferdig og trist, forsøker jeg heller å gjøre det beste ut av hver dag og det jeg har.
Å være sammen med mennesker jeg bryr meg om, å føle kjærlighet, å smile, å kunne glede andre, er alle ting som gir meg positivitet i hverdagen.
Lykke handler om å kunne glede seg over de små tingene.


Nå har jeg akkurat spist middag og skal snart komme meg på trening.
Kjøleskapet bar preg av at jeg må handle snart. Dermed ble det en blanding av mye godt.
Salat med erter, stekte egg, kidneybønner, linser og parmesan, en skål med ananas og eple, og en proteinkaffe (20 g mocca-protein blandet med svart kaffe).
MyoProtein, mitt favoritt proteinpulver, er forresten på tilbud nå med en rabatt på 150,-. Gratis frakt får du også.

Etter en god hviledag i går, er jeg veldig klar for en herlig treningsøkt i dag.
Ben står på planen.
Kneet mitt er kranglete for tiden. Hvilke øvelser jeg gjør, er derfor veldig avhengig av hvordan kneet oppfører seg.
Slow squat med stopp i bunnposisjonen blir hovedøvelsen.

Ha en positiv mandag.
Smil mye :mrgreen:  
Jeg ønsker deg en herlig uke!

Kristine

26 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug:
      Hjertelig Linda 🙂 Jeg forsøker å gjøre det beste ut av hver dag, selv om ting er vanskelig. Ha en super onsdag du også 🙂

    2. momoiro:
      Slike ord og kommentarer hjelper veldig på humøret. Det skal jeg ærlig innrømme 🙂
      Jeg prøver å gjøre det beste ut av hver dag, selv om jeg ikke alltid er like positiv.
      Sender deg en ekstra stort smil 🙂

    3. Ingrid:
      For noen herlige ord Ingrid. Tusen hjertelig takk 🙂 Det gir meg et ekstra stort smil å høre slikt.
      Ha en herlig onsdag 🙂

    4. Du er så fantastisk flott og det smilet ditt smitter i alle fall! Jeg er imponert over hvor sterk og tøff du er som alltid klarer å snu det negative rundt og finne noe positivt i alt. Etter å ha fulgt bloggen din i noen år har jeg sett at du har vært igjennom en god del hindre både for deg selv og din familie. Likevel er det et nydelig og smittsomt smil du viser oss på bloggen din! Du er en virkelig gledesspreder og et flott forbilde. Stå på videre! Jeg beundrer deg 🙂

    5. DU smitter, Kristine! 🙂 Det hjelper alltid å klikke seg inn på bloggen din skal du vite! Er mye sant i dagens ord i allefall 🙂 Har man ikke dagen kan et smil gjøre så uendelig mye! Og ellers også 🙂 Ha en nydelig kveld <3

    6. Så fint et smil du har Kristine! Du fikk meg til å smile 🙂
      Håper du får en fin kveld, fine deg 🙂 STOR KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg