MIDT I UKEN

Da er vi midt i uken allerede.
Som tiden flyr!

I går hadde jeg en god styrkeøkt på rygg sammen med PØ.
Jeg liker i grunn best å trene alene, da finner jeg riktig fokus. Av og til er det likevel koselig å ha med samboeren og å trene sammen.
I dag hadde jeg egentlig tenk til å ta en hviledag. Da en kompis lurte på om jeg ville være med å gå en tur, måtte jeg svare ja :grin:  Fint vær, godt selskap og skog, det er herlig!


Grillmat er favoritten på sommeren.
Bare lukten av grill, gir meg en god følelse.
Middagen i dag ble grillet kylling, grillet spekeskinke, maiskolbe og søtpotetmos.
En fargefest som smaker utrolig godt! 
Har du prøvd å grille spekeskinke? Det må prøves! De blir sprø og ekstra smakfulle. Kjempe godt!


Start med søtpotetmosen.
Skrell søtpotetene og del dem i biter. Kok dem møre i omtrent 20 -25 minutter. Mos dem så med en god klatt creme fraiche og litt salt.
Mens søtpoteten koker, lager du resten.
Del kyllingfilet i strimler. Ha på salt og pepper. Grill 3 -4 minutter på hver side. Grill maiskolber samtidig.
De siste 2 minuttene legger du på spekeskinkeskiver og griller dem raskt på begge sider.
Har du ikke grill, kan du bruke en vanlig stekepanne isteden.
God middag!


Jeg testet denne frukt sorbee fra Dugg i dag.
Tidligere har jeg smakt frossen yoghurtis fra samme merke. Den var jeg ikke fan av.
Denne derimot, med bringebærsmak, var kjempe god.
Frisk, søt og syrlig.
Perfekt på varme dager!


Pusekos er også viktig uansett hvilken dag det er!
Jeg tror vi har verdens mest kosete katter. Det er ikke mulig å sette seg ned, uten å få en pus på fangen.
De små kosebamsene være gir utrolig mye glede.

Ha en herlig onsdag :grin:

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg