SOL OG SOMMER – GIVE AWAY

Er det ikke deilig med sol og sommer dere?
Jeg synes det er fantastisk!
Været er meldt  bra resten av uken med god temperatur. Rett og slett nydelig :grin:

Med sol og sommer, er det viktig med god beskyttelse for solen.
I sammarbeid med Nivea deler jeg ut diverse solprodukter.
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Jeg vil også, ettersom jeg setter utrolig pris på alle kommentarene og mailene jeg har fått i det siste, dele ut en boks med Questbarer i valgfri smak. Hjertelig takk til dere. Jeg har virkelig verdens beste lesere
Jeg trekker en vinner i morgen kveld.

Nivea befinner seg på Hukstranden i helgen hvor det blir utdeling av solprodukter og tips om soling.
Er du i området? Ta en tur innom!

Vinnerne er trukket:
Linda vant solkremer fra Nivea og Karianne får en boks med Questbarer.
Jeg har sendt dere mail begge to.


Kristine

106 kommentarer
    1. Jeg har også nytt varmen denne uken. Resultatet er at jeg er solbrent fra topp til tå, hehe! Hadde nok vært fint med ny solkrem 🙂 Og, har nettopp smakt nye Questbars – ELSKER DEM! 🙂
      God sommer til deg, du er en såå stor inspirasjon på alle måter! 🙂 <3

    2. Hei😊 jeg slenger meg på konkurransen om det ikke er forsent;-) leser bloggen din jevnlig, og elsker alle oppskriftene du legger ut. Syns du er super som står frem med alt du har opplevd. Fantastisk jente, stå på:-D

    3. Hei Kristine!
      Jeg trener mye og jobber en del, så hadde vært supert å vinne en boks med questbarer!
      Da kan jeg spise noe sunt og godt, som også er raskt å få i seg, særlig når det er travelt! 🙂
      Klem!

    4. Herlige Kristine, Du er så skjønn! Jeg har fulgt deg lenge, faktisk helt siden eg gikk i 1.klasse på ungdomsskolen, og det er så fantastisk å følg utviklingen din 🙂 Prøv å holde motet oppe selv om det er tungt for tiden, for du har alltid noen som bryr seg om deg! Sommerklem <3

    5. Du er helt fantastisk, Kristine <3 ønsker deg alt det beste! Håper du klarer å nyte sommeren litt, selv i tunge tider 🙂 sender varme tanker til deg og dine

    6. Jeg er med 🙂
      Ønsker deg en god sommer Kristine, takk for solstråla du er 🙂

    7. Jeg er med! Har veldig lyst til å prøve Quest barene med Cookie Dough.

    8. Jeg henger meg på! 😀
      Ønsker deg en fin dag i varmen, og sender varme tanker til deg og familien din!

    9. Hadde passet så godt med solkrem ettersom været på vestlandet er helt nydelig og jeg reiser til Santorini om et par uker 🙂
      Kunne også tenkt meg å prøve Questbarene som alle snakker om!
      Ønsker deg en strålende dag!

    10. Kanskje man skulle ta sjansen og slenge seg med på denne 🙂 Ønsker deg en solfylt og flott fredag, Kristine! 🙂

    11. Litt solkrem hadde ikke vært feil siden jeg skal utveksle i Australia i høst! Er alt for dårlig på å bruke det forsåvidt.. Tenker alltid “blir ikke brent jeg”..
      Håper det går fint med deg forresten, du er sterk!

    12. Questbarene er jo så gode, spesielt cookie dough, så må henge meg på!
      Ellers håper jeg du har en fin sommer til tross dine ting på det private, krysser fingrene at dey kan gå så bra det kan for dere. Synes det er veldig fint du fortsetter å skrive og gi oss tips og inspirasjon her på bloggen 🙂
      – Jane

    13. Sol og quest bar er fantastisk bra. Har aldri smakt disse populære barene men vil gjerne delta og håper på å vinne en pakke til å smake på.
      Utrolig snilt og gavmildt av deg, tusen takk Kristine. For at du deler din hverdag med lesere, både gode og tunge dager, ja takk til begge deler.
      Ønsker deg en god dag og takk for gaver du deler med oss alle.
      PS. Quest bar i en anbefalt smak, f.eks chocolate chip cookie

    14. Så herlig! Det hadde vært deilig å ha på ferie som jeg snart har! God sommer <3

    15. Jeg er med! God sommer til deg. Stå på så godt du kan gjennom alt som går i mot deg <3

    16. Har blitt solbrent kun to ganger i mitt liv takket være mine greske aner – så pakken er vel fortjent av noen andre 😛 Men hadde ikke takket nei til questbars:D
      Har dere fint vær sørpå om dagen? Hørte det regnet en del her til dagen, men det har vel tatt seg opp?:D

    17. Håper du nyter sommeren og friperioden. Har slitt med det samme selv, og håper du kommer deg gjennom det med både psyken og helsa i behold.

    18. God sommer Kristine! Du er virkelig en sterk person, som jeg har respekt for ..Selv når du er i en vanskelig situasjon, klarer du å motivere og spre glede i andres hverdag. Hvertfall er du min største inspirasjon, og jeg er sikker på at mange andre føler det samme!
      Ellers håper jeg at du får en super sommer videre! Så gleder jeg meg til flere spennende og sunne oppskrifter og oppdateringer om hvordan det går!
      Sommerklem fra fast leser 🙂

    19. Jeg er med (: Har vært fast leser av bloggen det siste halve året, og finner masse motivasjon og inspirasjon i bloggingen din, stå på Kristine! Ønsker deg også en riktig god sommer ((:

    20. Jeg er med!
      God sommer,:D håper alt går bra med deg under omstendighetene, og at du fortsatt klarer iå kose deg i den grad det er mulig, det fortjener du. Stå på, og takk for stor motivasjon til både trening og hosthold!!

    21. Hei og god sommer! Jeg stiller gledelig med i konkurransen 🙂

    22. Jeg legger gjerne igjen en kommentar, selvsagt fordi jeg vil vinne, men også fordi jeg vil ønske deg en riktig god sommer! Du er en inspirasjon for meg og veldig mange andre 🙂

    23. Jeg er med 😀 Elsker å lese bloggen din! Du gir så my glede og inspirasjon til å lage god mat. Håper alt er bra med deg.

    24. ååh jeg er med! <3 ps, håper ting går greit med deg, stor klem. Alt blir bra til slutt, husk det <3

    25. Jeg er med og krysser mine fingre ^^,
      Veldig herlig med sol og sommer ja! Kos deg i godvêret <3

    26. Perfekt kombo! Questbarer er NAM og solprodukter er et must nå – flotte deg, tusen takk som byr så mye på deg selv; du er en sann inspirasjon!

    27. Åh, jeg ønsker meg virkelig en pakke med quest barer! trenger ekstra påfyll i sommerjobben der jeg går og står på bena dagen lang.
      Håper alt går bra med deg, og at du klarer å se fremover! 🙂

    28. Kos deg masse i sommer! 🙂 Jeg er så “heldig” at jeg har fått slimposebetennelse i hofta akkurat nå som ferien startet. Så det er lite jeg kan gjøre 🙁 Får ligge og sole meg mens jeg drømmer om trening. *sukk* Jeg prøver å se det fra den lyse siden: Det er ikke permanent, så hvis jeg bare tar det med ro, kan jeg trene igjen in no time 🙂 Det lønner seg virkelig å se ting fra den positive siden – slik som jeg oppfatter at du gjør 🙂

    29. Eg er med! Alltid greitt å ha solkrem i hus, det samme gjeld jo barane! 😉 Håpar du får ein god sommar vidare, det fortjener du! 🙂

    30. hver gang jeg går inn på bloggen din blir jeg alltid i godt humør:) elsker hvor positiv du alltid er! jeg er med 🙂

    31. Ha en super sommer og håper alt er bra med deg 🙂 Ha en fin ferie 🙂

    32. Jeg er fast leser av bloggen din! Du inspirerer meg med mange positive og motiverende innlegg:)

    33. Åh, for en fin og passende konkurranse nå som sommeren i Norge virkelig har slått inn!! Jeg skal flytte til Thailand for å prøve å bli frisk fra min kroniske sykdom ME (er i siste stadiet, så er overbevist om at jeg skal klare det) og datoen er 8.september! Da hadde det vært supert med litt ekstra solkrem i skapet! Lykke til til alle sammen og håper du får en fin dag i solen Kristine!:):)

    34. Jeg viiiil! 😉 hadde blitt superhappy om jeg fikk både solprodukter og questbar!😀
      Du er en herlig jente, Kristine! En mer Inspirerende og godhjertet person skal en lete lenge etter!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg