PANNEKAKER OG LAKS

Håper dere har hatt en god start på uken.
Mandag, min favorittdag nummer to!
Søndag er nok min absolutte favoritt.
Det er noe fresht, nytt og givende med mandager, som gjør at jeg nesten alltid våkner full av energi og klar for fine dager.


Dagens middag ble pannekaker med laks, philadephia, agurk og tomat.
Kjempe godt og enkelt!
Jeg liker stort sett pannekakene mine med søtt tilbehør. Ettersom jeg laget pannekaker til middag, serverte jeg dem med fisk.
Røkelaks og pannekaker blir en ny slager. Så smakfullt!

Pannekaker
6 stykker, 1 porsjon

2 egg
4 ss mandelmel
1 ss fiberfin, kan sløyfes
3 ss kesam eller gresk yoghurt, eventuelt mer væske
1/2 ts salt
1 ts sukrin
1 dl væske som melk eller vann

Bland sammen alle ingrediensene.
La røren svelle et par minutter.
Stek pannekakene på middels varme et par minutter på hver side.
Spis pannekakene som de er eller ha på godt pålegg.
For en søtere versjon kan du tilsette mer sukrin og gjerne litt vaniljepulver.

Nå skal jeg komme meg på trening.
I dag blir det mye rulling med rumble roller og støtteøvelser for kneet. Det er utrolig kjedelig, men må til for at kneet skal bli bedre!
Ha en fortsatt god mandag :grin:

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg