KNEET


Hei dere. God torsdag!
Bare en dag igjen til helg. Og det ser ut til å bli en helg med godt vær, sol og varme. Herlig!

I dag var jeg en tur hos Anders på Klinikk For Alle. Det fikk virkelig fram smilet :grin:
Dere husker kanskje at jeg fikk veldig vondt i kneet for et par måneder tilbake?
Legen trodde jeg hadde en meniskskade og sendte meg videre til Martina Hansen. Heldigvis var det ikke så alvorlig. MR bildene viste at jeg har flere betennelser og at slimposene rundt kneet er oppsvulmede. Det er mulig å forbedre gjennom behandling og det er heldigvis ikke nødvendig med operasjon.



Dyktige Anders, som er muskelterapeut, ernæringsfysiolog og snart osteopat, har sagt seg villig til å hjelpe meg.
Jeg er allerede evig takknemlig ovenfor Klinikk for Alle etter at de klarte å fjerne min benhinnebetennelse. Noe jeg aldri hadde trodd etter kronisk betennelse i tretten år! At de i tillegg ønsker å hjelpe meg med kneet, gjør meg målløs. Jeg føler meg enormt heldig. Hjertelig tusen takk :razz:
Anders jobbet hovedsakelig med hofte, rygg og ankel, da problemer i kneet ofte kommer fra andre ledd. Da jeg har en sykdomshistorie med problemer i både hofte, rygg, legger og føtter. Dette er etter min spiseforstyrrelse. Jeg har en skjevhet i den høyre hoften, noe som gjør at jeg påfører det høyre kneet mer belastning. Det er også dette kneet jeg har vondt i.

Kneet føltes lettere etter behandlingen og jeg hadde så lyst til å dra rett på trening!
Dessverre strekker ikke tiden til i dag. I morgen derimot, blir det en deilig løpetur.
Ha en nydelig torsdagskveld videre.

Kristine

16 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på om du kan skrive litt mer utdypende om hjelpen du fikk mot benhinnebetennelse? Har nemlig slitt med det selv i nesten ett og et halvt år, og har prøvd fysioterapi, manuelterapi og akupuntur uten at noe har hjulpet!
      Ha en fin kveld:)

    2. Mona:
      Ja, det er så kjedelig når man har skader, men jammen godt det går ann å reparere!
      Håper helgen din har vært bra Mona <3

    3. Det er bra at kneet er ok.
      Du har en vakker kropp. Hvor lenge og hvor mye du veier?
      HA EN FIN HELG!!!

    4. Så godt å høre at behandlingen hjelper.:-) Ønsker deg fortsatt masse god bedring videre fremover.:-) Håper du får en strålende fin og koselig helg.<3

    5. Så herlig med en gladnyhet som denne! Du må være superhappy for at det ikke ble operasjon 🙂 Puh! Hold på smilet, og ha en aldeles strålende torsdagskveld 😀

    6. Åå, nå ble jeg så glad for å høre at du slipper operasjon og at kneet føles bedre 🙂 God bedring videre og en nydelig torsdagskveld til deg også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg