HELGEN

Hei dere. Håper helgen har vært herlig!
Min helg har bestått av mye latter og kos. Her er litt av den.

Jeg har vært en tur på Tusenfryd med P og brødrene.
Når vi er på Tusenfryd kommer selvfølgelig barnet i meg til syne.
Karuseller, sukkerspinn, tull og tøys!


Jeg har vært på besøk hos mamma og laget middag til hele familien.
Tacopai falt i smak hos alle og blir en ny favoritt!
Jeg serverte paien med salat, oliven, hjemmelaget salsa (tomat, koriander, løk, chili og lime) og hjemmelaget guacamole (avokado, salt, pepper, hvitløk, chili og sitron).

Taco pai

Poteter*, karbonadedeig, løk i biter, finhakket hvitløk, hakkede tomater på boks, en dæsj tomatpure, krydder (kjøp ferdiglaget taco krydder eller lag selv av salt, pepper, chili, hvitløk, oregano, cummin og sukrin / sukker) og ost

Skjær potetene i skiver og legg dem utover en bakplate. Stek på 225 grader i 15 minutter.
I mellomtiden steker du karbonadedeigen. Tilsett løk, hvitløk, hakkede tomater, tomatpure og krydder.
Når potetene er ferdige legger du de i bunnen av en form. Ha over tomatsausen og topp med ost.
Stek på 225 grader i 20 minutter.
Nyt.

*om du vil ha en lavkarboversjon kan du bytte ut potet med skiver av squash. Da er det ikke nødvendig å forsteke skivene.


Jeg har fått en pakke fra RunWild med nytt og fresht treningstøy.
Gleder meg til å vise det på.
De har forresten salg akkurat nå. Jeg kan anbefale dere å ta en titt her.


Jeg har tittet igjennom gamle bilder og vært nostalgisk med mamma.
Det er så koselig å se tilbake på fortiden og tenke på alle gode minner.
Jeg skulle så intenst ønske at vi hadde mye lenger tid til å lage flere minner
Her er jeg brudepike for 18 år siden.


Jeg har kost meg med min gode venn B & J.
Denne smaken hadde jeg ikke sett i butikken før og da måtte den selvfølgelig prøves. 
Peanut butter me up forsvant på en, to, tre. Den var g-o-d!!


Jeg har brukt mye tid med mine kosebamser, PØ og kattene.
Ikke noe gir like mye glede som å være sammen med de man er glade i. Kjærlighet gir lykke og smil!

Nyt siste rest av søndagen :grin:
Her skal vi en liten tur på trening nå, så blir det pizzakveld (hvit pizza denne gangen), yoghurtgodt og filmkveld. Herlig!
Fortsatt god helg.

Kristine

15 kommentarer
    1. Absolutt! Livet er til for å nytes, det har jeg troa på! 🙂 Og det virker for meg som du lever etter beste evne med den filosofien du også, Kristine! 🙂
      Tusen takk, dagen min har vært solrik og fin 😀

    2. Hei 🙂
      Kanskje litt off topic, men jeg lurte på om du hadde noe kjennskap til denne siden? http://www.youreatopia.com/ og hva tenker du evt om informasjonen der? det er mye å lese, og det er ikke sikkert du synes det er interessant engang, men det hadde vært morsomt å få høre hva en som har litt peiling om emnet tenker 😉

    3. Du er så flink til å nyte livet og finne gleder oppi sykdom og vanskeligheter. Det er missnunelsesverdig 🙂

    4. Godt at du har kost deg 😀 Fantastiske bilder! Elsket det med pusen 🙂 Nyt siste rest av søndagen til fulle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg