HEI SVEIS

For en herlig onsdag dere!
Jeg startet dagen med en treningsøkt. En god løpeøkt :grin:
Det ble en mil på knappe femtito minutter. Endorfinene ruste!
Da var jeg klar for frokost, jobb og resten dagens gjøremål.


På ettermiddagen tok jeg turen til Beauty House.
Lekkert og nyåpnet frisør- og skjønnhetssalong på Frogner. De tilbyr en rekke skjønnhetsbehandlinger; hudpleie, hårpleie, hår extensions, frisering, tannbleking, forming og farge av bryn, vippe extensions, hårfjerning og fettfjerning.
Baris tok meg i mot og gav meg ny sveis.
Baris har forøvrig også en frisørsalong i Sandvika, Baris Frisør og det kommer flere i nær fremtid.


Skadeomfanget!
Håret mitt var ille. Jeg har ikke vært hos frisøren på nærmere seksten måneder!
Jeg har ikke vært flink til å prioritere meg selv den siste tiden. Det har gått sterkt utover egenpleie og utseende. Da Baris tilbød seg å hjelpe meg, takket jeg gledelig ja.
Beauty House er blitt en av de mest anerkjente salongene i Oslo. Baris, som har jobbet på noen av verdens beste frisørsalonger, er ekspert på striping av hår og er også stylist. Herlig fyr er han også. Jeg var der i nærmere fire timer. Vi pratet og lo som bare det!
Håret mitt ble stripet og klippet.



Så fornøyd!
Håret føles nytt :mrgreen:   
Nå skal jeg ikke skryte uforskammet mye av Baris, men må likevel si ‘wow’!
Med mitt slitte og skadde hår som utgangspunkt, fikk han seg en real oppgave som han løste fenomenalt.
Håret er friskt, sterkt og vakkert igjen. For en herlig følelse!


Nå skal jeg fortsette denne perfekte onsdagen med sushi.
Jeg elsker sushi!
Ha en fortsatt fortreffelig onsdag.

Kristine 

22 kommentarer

Siste innlegg