OFF WE GO

God morgen dere.
Da er jeg akkurat ankommet Gardemoen.
Vi dro mot flyplassen klokken tre i natt. Flyet går klokken syv.
Rett over tolv lokal tid, er vi i Hellas.


Jeg rakk akkurat å knipse et bilde før vi dro hjemmefra.
Ferie – here I come!  :mrgreen: 
Det blir to herlige uker med mamma og resten av familien.
Ja, jeg skal innrømme at det blir både vemodig og trist med tanke på at dette er vår adjø-ferie til mamma som snart går bort grunnet kreft. Mest av alt skal vi kose oss sammen, spre kjærlighet og skape gode minner.


Jeg ønsker dere alle en herlig søndag.
Vi snakkes i Hellas!

Kristine

17 kommentarer
    1. Så fin du er😉😘 Håper ferien deres blir så fin som overhodet mulig. Tenker på dere 💗

    2. Eg føler med deg og fine,men prøv å nyte ferien så godt dåkke kan. Kvar dag er verdifull. God tur, og du var veldig pen med utslått hår:)

    3. Ha tidenes ferie, Kristine!
      Sol og yoghurtnøtter:D
      Sees når du kommer hjem:)

    4. Synes det er så vondt å lese angående mammaen din. Dere virker som fantastiske damer begge to. Ironisk nok synes jeg du ser så veldig vakker ut fortiden, med en nydelig glød. Kanskje ikke slik du føler deg innvendig, men uansett, ville bare si det. NYT ferien 🙂

    5. Ha en fantastisk ferie og skap mange flotte øyeblikk.
      Ikke kommentert før, men du virker som en nydelig person inni og utpå. 🙂

    6. Så kjempe fin du er!:-) Håper ferien blir så koselig som overhodet mulig.<3 God klem til deg.<3

    7. Såå fine bilder ^^ Riktig god tur og ønsker om en herlig og minnerik ferie med din familie <3

    8. Ha en fantastisk ferie! Jeg reiser i morgen (via gardemoen uhu) til spania med min kjære og pappa… Mamma blir igjen hjemme pga ekstrem flyskrekk og terrortrusselen var dråpen som gjorde at hun rett og slett ikke takler det. Jaja. Håper du og dine har en fantastisk tid. Du ser nydelig ut forresten 😉 God tur!

    9. Såå pen du er 😀 Håper dere får en fantastisk ferie, selv om det blir trist også :/

    10. For en fresh frøken 😀 Du er nydelig altså! Måtte ferien svare til forventningene! Kos dere, nyt tiden og skap de gode minnene sammen med de du er glad i <3 Gleder meg til update fra Hellas! Riktig god tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg