VIPPER

Til tross for at jeg er opptatt av helse, trening og kosthold, er jeg også relativt interessert i mote og skjønnet.
Den siste tiden har dette vært veldig nedprioritert. Nå som jeg har en syk mor som dessverre går bort om ikke lenge, blir livet snudd opp ned. Jeg for min del prioriterer helt annerledes og setter meg selv sist.
Dette er noe jeg skal forsøke å bedre fremover.
Selv om noen nære er syke, er det viktig å ta vare på seg selv. Nettopp nå trenger man ekstra egenpleie!


Før ferien skjemmet jeg meg selv bort!
Jeg satte på nye vipper hos dyktige Silje på Beauty House, altså Pure Lash vippe extension. Her limes single hår på dine egne vipper som gir mer fylde, tykkelse og lengde.
Jeg hadde nok så korte vipper fra før av, som dere kan se på det lille bildet.
Nei, dette er ikke en sponset behandling. Jeg vil rett og slett bare vise dere fordi jeg føler meg så fresh og fin med nye vipper.
Jeg valgte lange og naturlige vipper. Dette var det Silje anbefalte for meg.

Resultatet ble utrolig bra. Jeg er kjempe fornøyd :grin:
En slik liten behandling utgjør virkelig en stor forandring.
Jeg føler nærmest at jeg har dådyr vipper!

Det er fantastisk deilig å kunne stå opp og ikke bruke noe tid på badet.
Her i Hellas kan jeg gå rett på stranden.  Jeg ser rett og slett mer våken ut tjuefiretimer i døgnet!
Til kvelds bruker jeg fortsatt litt sminke som fondation, concealer, blush, øyenskygge og leppestift.


Jeg og Leif (lillebror) var i byen og spiste lunsj i dag.
Her har jeg ikke på meg noe makeup. Likevel ser jeg fresh ut.
Nå skal det riktignok sies at vippene er blitt noe slitte da jeg snart har hatt dem i tre uker og to av disse ukene har de blitt utsatt for saltvann, sol og klorvann. Enkelte av vippene har falt av, men fortsatt ser de fantastisk ut.
Spørs om jeg ikke må fortsette med vippe extension!

Ha en herlig lørdag og en super duper helg :grin:

Kristine

11 kommentarer
    1. Du må være forsiktig med å anbefale vippeextensions. Det er lett å bli avhengig av fordi
      man plutselig føler seg naken uten, og dermed ender man som regel opp med å ha det
      veldig lenge. Når du til slutt tar det av har du ikke mer vipper igjen. De vokser jo ut igjen,
      men tre måneder uten vipper er ganske jævlig.

    2. Isabella:
      Jeg tok dessverre ikke noe bra etterbilde. Det burde jeg gjort. Du ser likevel stor forskjell på det lille bildet og bildet fra i dag. Vippene er både lengre, fyldigere og mørkere. Absolutt verdt pengene 🙂

    3. Skulle gjerne sett før og etterbilder, da det ikke går an å se noe på det bittelille bildet du la ut :O Vil også prøve meg på vippe-extension en gang!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg