καλησπέρα


καλησπέρα!
Altså god kveld på gresk. 

Hjertelig takk for alle gode ønsker for turen.
Vi kom frem til vakre Neptun hotell på Amoudara i går rundt klokken to. 
Det er å speide utover havet og det nydelige været.
Det er nydelig her!



Dette er usiktet fra hotellrommet.
Jeg klager absolutt ikke!
Det er rett over tredve grader i luften og rundt tjuefem i vannet.
Dagen i dag har stort sett bestått av spising (vi bor på all inclusive), bading, soling og avslapping.


Jeg har selvfølgelig få jente-uken på besøk.
Nå er magen oppblåst, vannete og vond, og jeg har de verste pms cravingsene.
Det er typisk når jeg skal sprade rundt i bikini døgnet rundt!
Sånn er det nå å være kvinne. Uken blir nok veldig bra uansett.
Nyt mandagen :grin:
Jeg ønsker deg en fantastisk uke!

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg