I DAG

Hei dere!
Håper alt er bra.
Her koser vi oss som bare det:grin:
Det går stort sett i soling, bading, avslapping og masse samvær.



I dag var jeg en tur i byen, Heraklioen. Den ligger cirka seks kilometer unna hotellet.
Mamma er i for dårlig form til å bevege seg for langt, så jeg dro alene mens hun sov.
Heraklion er hovedstaden på Kreta. En nydelig havneby med god stemning.
Jeg gikk rundt og tittet, shoppet litt og koste meg.


Jeg fant Ben & Jerry iskrembar og måtte selvfølgelig kjøpe meg en (les: fire) is!
Salted caramel blondie, chocolate fudge brownie, everything but the… og new york super fudge chunk.
Oh, det er desidert min favoritt is!


Så fornøyd!
Det finnes knapt noe bedre i varmen enn is. Spesielt B&J!

Nå skal vi ut å spise middag.
Ha en herlig torsdag.
Håper alt står bra til i Norge :grin:

Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg