SISTE

God morgen dere :grin:
Håper alt står bra til og at helgen har vært bra så langt!


Nå sitter vi her med frokosten.
Det er siste måltid her på Zeus Hotell.
Selvfølgelig ble det pannekaker med nutella samt egg og frukt. Det har vært standard frokosten her nede.

Vi drar med til flyplassen om en times tid og er i Norge rundt femtiden.
Dette har vært en ferie med bismak.
For all del, vi har kost oss masse i hverandres nærvær. Samtidig har det også vært mye tårer.
Å dra på ferie og vite at dette er siste ferie hvor mamma er i livet og at denne tiden skulle bli brukt sammen nettopp fordi hun snart forsvinner, er en merkelig, trist og utrolig vond følelse. Jeg kan ikke beskrive det.
Familien har fått vært sammen og delt en hel haug med kjærlighet. Det er det viktigste og denne kjærligheten kommer aldri til å forsvinne!

Vi snakkes i Norge!
Ha en god søndag.

Kristine

15 kommentarer
    1. Kjære Kristine <3 Jeg føler sterkt med deg. En ting jeg vet er å miste en jeg er kjempeglad i. Savner personen så inderlig mye hver dag. Klumpen i magen forsvinner ikke. Noe jeg derimot ikke vet, er hvordan det er å miste moren sin. Det må være helt grusomt! Forstår at du ikke kan beskrive følelsen. Men vennen, jeg må si det som flere over har sagt: Du er beundringsverdig sterk til å være i denne situasjonen!! Det merket jeg da vi møttes i Oslo også. Jeg skulle ønske jeg kunne trylle alt bra for deg, fordi du er en så fantastisk jente! Ikke nøl med å si ifra om jeg kan hjelpe deg på noen som helst måte. Det setter jeg bare pris på <3 Jeg vil være her og støtte deg så godt jeg kan. Sender mange gode klemmer til deg <3

    2. Fantastisk at dere tok denne ferien sammen. Det kommer dere til å huske for alltid, og alltid være glad dere gjorde. Mamman deres vet hvor høyt hun er elsket og dette kommer til å knytte dere ennå nærmere hverandre. Sender mange gode tanker og klemmer <3

    3. Jeg veit hvordan du har det.. Min mamma hadde MS, levde med det i mange år, fikk leverkreft og ble brått revet bort fra meg. Det gikk kun 5 uker. Vi hadde også planer om en siste ferie, men det rakk vi ikke likevel. Jeg har tenkt litt på hvordan det hadde blitt om vi hadde gjort det; det er ikke sikkert jeg hadde tatt det så bra. Du virker veldig sterk, og du innser at det som er i ferd med å skje – skal skje. Håper dere har hatt en fin ferie sammen, og at du har tatt mange bilder og tatt til deg alle øyeblikk og lagt det på den indre minnebrikka, slik at du senere vil minnes alt dette med et smil (og selvfølgelig tårer). Håper for dere begge at den siste tiden blir fri for lidelse og at dere får vært sammen til det siste.
      Tanker til dere fra meg.

    4. Det er helt utrolig hvor positiv og flink du er, med tanke på situasjonen. Jeg beundrer deg så, hadde det vært meg hadde jeg bare knekt sammen. Du er så sterk og står på, kommer med flotte og nyttige innlegg som jeg elsker å lese, hva kosthold og oppskrifter angår. Tusen takk for jobben du gjør, og for at du er så positiv og god. Du er et forbilde:) God tur hjem.

    5. Good morning sunshine <3 Du stråler virkelig om dagen, det skal du jammen meg ha! Du er så vakker 🙂 Vil du røpe hvor den stilige croptopen er fra? Elsket fargen 🙂 Kan godt skjønne at ferien har skapt blandede følelser, det er nok ganske naturlig for den situasjonen som er. Men jeg håper virkelig du tar vare på alle de gode øyeblikkene og stundene (noe jeg vet du er veldig god på!) sammen med moren din, og at de vil stå sterkt for deg i lange tider fremover. Samtidig skjønner jeg så godt de triste følelsene. Det må være helt forferdelig. Det er så lett å gi råd og oppmuntring til andre, men hadde jeg vært i din situasjon så vet jeg ikke hva jeg ville gjort, rett og slett. Tanken på at mamma ikke skulle være der lenger er fryktelig. Jeg synes du er så tøff, og jeg beundrer virkelig pågangsmotet, driven og ikke minst positivismen din oppi det hele! Ønsker deg en fin søndag og en riktig god reise hjemover igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg