FROKOST

God morgen mine fine
Nå har vi akkurat spist frokost.


Trøtt i tryne.
Kaffe og god mat gjør underverk!


Det er virkelig ren luksus å bo på all inclusive hotell.
Da kan man spise og drikke så mye man orker!

Frokosten er mitt favorittmåltid her.
Du finner alt du kan ønske! Fra gresk yoghurt, frukt, pannekaker og croissanter til egg og bacon.
Pannekakene deres med nutella og gresk yoghurt har blitt en slager hver morgen. De er fantastisk gode!
Sammen med frukt, egg og annet spennende som jeg finner i buffeten (i dag ble det fritert pannekake), blir det en frokost verdig en konge.

For all del, jeg kunne aldri spist slik frokost hver dag hele året. Da hadde jeg både blitt lei, fått et enormt søtsug og dårlig helse.
På ferie derimot, som ikke er mange dager i løpet av et helt år, nyter jeg akkurat det jeg føler for der og da.


Som regel blir det en tallerken i tillegg med egg og noe annet proteinrikt.
Da får jeg i meg en god dose proteiner og holder meg lenger mett.

Nå skal vi komme oss ned på stranden.
Ha en herlig torsdag :grin: 

Kristine

25 kommentarer

Siste innlegg