ORD

Hei dere :grin:
Tiden strekker rett og slett ikke til i dag! Mye som skal gjøres og mange som skal hjelpes.
Jeg titter bare innom for å dele dagens ord.


Hvordan kan du gjøre denne dagen til en god dag?
Det er ofte de små tingene som gjør dagen i dag enestående. Husk å se disse øyeblikkene!
For min del har jeg fått glede av nyte en lang og avslappende frokost med proteinpannekaker, å hjelpe flere av mine pt-online kunder, lage middag til samboeren og å hjelpe en eldre som dame slet på butikken. Etter at jeg er ferdig med dagens jobb, som trolig blir ganske sent, skal jeg sette meg ned i armkroken til Pø, lese en bok, kanskje spise noe godt og bare nyte. Slike ting får meg til å smile.
Ha en god dag – gjør dagen i dag til en god dag!

Kristine

17 kommentarer
    1. takk for ditt svar Kristine, om du gjøre det eller ikke er ditt valg. MEN du har jo så flott kropp og passelig store, mine er flate!!

    2. Gode ord i den kalenderen din altså 🙂
      Høres ut som dagen din bød på glede og produktivitet! Du er flink 🙂 Opp å hoppe til ny spennende dag i morgen!

    3. Anonym:
      Hei, du.
      Nei, jeg har ikke gjort det, men jeg skal ærlig innrømme at det er noe jeg har lurt på å gjøre. Hittil har jeg ikke klart å bestemme meg. Jeg skal verken si nei eller ja på at jeg vil gjøre det i fremtiden.

    4. Hei Kristine, Litt flaut å måtte spørre, men jeg lurer på om du har tatt silikon/ eller lignende for å få større bryst. Evt hva det koster, og hvilket navn er det på behandlingsplassen. Har vurdert det selv og lurer litt på dette…

    5. Jeg startet dagen med treningsøkt sammen med min beste venn. Har gått en lang tur i skogen med valpen, og i kveld skal jeg og min kjære lage middag sammen – Hverdagsgleder:)
      Det er viktig å huske på at man selv kan bestemme om dagene blir gode, eller i alle fall gjøre det beste ut av dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg