SUNNE FROKOST PREFERANSER

God mandag dere!
Håper du har hatt en super start på uken.

I dag ligger det en artikkel om frokost på KlikkHelse.
Du kan lese den her.
Jeg anbefaler også at dere leser Per Øysteins kommentar helt nederst på siden.
Dette er en artikkel som trolig gjør leseren mer forivret. Den personen sier at frokosten er dagens viktigste måltid, mens den andre, jeg, hevder at frokost avgjøres av den enkelte og absolutt ikke er nødvendig. .
Det er ikke noe magisk ved å spise frokost eller å droppe frokosten. Det er kun snakk om personlige preferanser.
Er du sulten – spis.
Har du dårlig matlyst om morgenen – ikke spis.
Lytt til kroppen din og gjør det du føler for.

Kristine

11 kommentarer
    1. Mari:
      Jeg har vært både frokost person og en droppe frokost person. Nå har jeg funnet ut at en mellom ting er det beste for meg.
      Og det er det som er så viktig. At vi aller er forskjellige og må finne ut hva vi trives best med.
      Du har tydeligvis funnet din greie 🙂

    2. Kjempefin artikkel! Og kommentaren til Per Øystein tok de bastante “forkost – dagens viktigste måltid” mytene helt på kornet! Selv spiser jeg ikke før lunsj i hverdagene, men i helgene hender det jeg koser meg med en sen frokost, særlig om en er sammen med familie eller venner (sover jo alltid litt lengre og). Ser ikke verdien av å på død og liv skulle presse ned en frokost klokken halv 7 om morgenen, for bare å gjøre seg selv dobbelt så sulten når det begynner å nærme seg lunsj 🙂

    3. Hei, jeg har nettopp skrevet et innlegg på bloggen min om religion. Det jeg skriver er noe svært få snakker om, men noe vi rett og slett må skape en revolusjon på. For slik kan det ikke være. Det hadde betydd mye for meg om du hadde lest innlegget. Det er noe vi må formidle, det er noe vi må skjønne og det er noe vi må stå for. Jeg er selv kun 14 år, men allerede nå er jeg lei av å sitte stille. Vi må tørre å gå imot strømmen og vi må skjønne at det er noe vi absolutt må gjøre for å klare å utvikle et bedre samfunn. Vær så snill, les innlegget og spre dette. Ikke bare for deg selv, men for alle menneskene på jorden som ikke får lov til å tro på det de egentlig tror på.
      Ha en herlig kveld videre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg