BEANS GIVEAWAY

Jeg har brukt Beans Coffeescrub en stund.
En kroppsskrubb som er hundre prosent naturlig med innhold av blant annet kaffebønner som exfolierer, kokosolje som gir fuktighet og brunt sukker som gir en fin glans til huden.
Chocolate bean er min favoritt.
Den lukter fantastisk godt og gjør under for hunden. Etterpå ser huden sunn og frisk ut!




Ettersom jeg er stor favoritt av Beans produkter, har jeg fått lov til å gi bort en coffeescrub til en av dere.
Alt du trenger å gjøre er å like Beans på Facebook her og legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Jeg trekker en vinner fredag kveld.

Vinneren ble Johanna.
Jeg har sendt deg mail.

Ønsker dere en riktig god onsdag.
Nyt ettermiddagen :grin:

Kristine ♥ 

39 kommentarer
    1. Kjempespennende! Har sett mye om den her, hadde vært spennende å fått prøve den 🙂

    2. Så kult! Det ville jeg prøvd 😀 Trenger det som fattig student 😛

    3. Oi, kult, det vil jeg gjerne prøve! Har likt på Face 🙂
      Masse varme tanker din vei <3

    4. Du er utrolig inspirerende og liker bloggen din veldig godt, stå på videre, du er flink 😀
      Håper selvfølgelig du vil sende meg en skubb, virker som et spennende produkt! Har ikke hørt om det, men er veldig opptatt av naturlige produktet selv:))
      Klem

    5. Hva er det man IKKE kan bruke kaffe/kaffegrut til? 😀 Denne var ny, må prøves en gang!

    6. Hei! Jeg har lest at du også er i en vanskelig situasjon der du etterhvert skal miste moren din. Jeg befinner meg i en liknende situasjon, da jeg også skal miste mamma snart. Jeg skal på ingen måte si at jeg vet hvordan du har det, for det kan ingen andre enn deg selv vite og hver eneste familie og hvert tilfelle er unikt. Men om du har lyst til å lese litt om hvoran vi takler denne situasjonen så publiserte Kreftforeningen i dag en tekst jeg har skrevet. Du finner den ved å gå inn på Kreftforeningens side på facebook:) KLem til deg! 🙂

    7. jaaaaa takk, veldig gjerne, er fri for skrubb og vil veldig gjerne ha akkurat den 🙂 :p
      også vil jeg bare si, siden jeg ikke skriver kommentar så ofte, at jeg har fulgt deg i noen år nå og jeg har lært så utrolig mye av deg, om så mye forskjellig. Det begynte med at jeg ville lage noen av de fristende oppskriftene dine, men jeg fortsatte å komme innom hver dag fordi du er den du er, hvordan du ser på ting, dine erfaringer, hvor ærlig og ekte du er og ikke minst kunnskapen din om mat og hva den kan gjøre for kroppen og sjelen våres. Du inspirerer og hjelper meg (og sikkert mange flere) til å bli en bedre utgave av meg selv, samtidig som det er fint å bare vite at mennesker som deg eksisterer 🙂
      så takk for det 🙂

    8. Syns det er kjempeflott at det er så stort fokus på naturlige produkter både innen mat og skjønnhet. Man har mye mer kunnskap om hva man faktisk tilfører kroppen sin!
      Jeg kunne godt tenke meg å prøve denne! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg