I SKOGEN









Hei dere!
Håper dere har hatt en riktig så glad torsdag så langt :grin:
I formiddag gikk jeg en nydelig tur i skogen. Det er så deilig å bare gå rundt, nyte det fine været, gruble og slappe av.
Jeg har mange tanker i hodet for tiden. Det å komme seg ut i frisk luft, hjalp virkelig på humøret og energien.

Nå er jeg på besøk på pleiehjemmet mamma bor på.
Vi håper hun kan flytte hjem snart. Først må det riktignok legges til rette slik at førsteetasjen er rullestolvennlig, og det må settes i gang et apparat slik at hjemmehjelpen kommer flere ganger daglig. Når dette er i orden, kommer jeg til å flytte hjem med henne.
Jeg ønsker å være mest mulig sammen med min kjære mamma før hun går bort.
Det kommer til å bli noen veldig tøffe måneder fremover. Det skjærer i hjerte mitt og gjør enormt vondt å se henne nå, slik hun forfaller hver dag. Men det skal gå! Jeg vil klemme henne så mye som mulig, få henne til å le og vise masse kjærlighet. Annet enn det er det ikke så mye jeg får gjort. Jeg tar en dag av gangen og håper på det beste.

Kristine

13 kommentarer
    1. Jeg er i samme situasjon som deg (pappa), og kjenner meg godt igjen i alt du skriver. Det er godt å lese bloggen din, du setter ord på tanker som er vanskelig å beskrive.
      Klem

    2. Beundrer din utrolige styrke og positive holdning til tilværelsen trossalt. Tenker på deg og sender deg en god klem <3
      Ha en så fin ettermiddag som overhode mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg