MASSASJE & IS

Hei dere. God fredag!

Jeg koste meg utrolig mye i går.
Det var fantastisk deilig!
Først ble det femti minutter aromamassasje. Deretter bar det ut i boblebadet sammen med en god venn. Kvelden ble avsluttet hjemme hos et vennepar hvor vi fikk servert god middag.

Jeg var så fornøyd da jeg tok en klein selfie etter massasjen.
Kjempe stemning hele kvelden og masse latter :grin:

Det er faktisk første gangen jeg har fått massasje!
Tidligere hvor jeg har fått massasje i gave eller lignende, har jeg alltid gitt det videre, da jeg synes det er vanskelig å unne meg selv noe slikt. Jeg har følt at alle andre fortjener det mye mer enn det jeg gjør. Noe jeg for øvrig fortsatt føler, men jeg ser at dette er noe jeg må forsøke å endre.
Når jeg fikk forespørsel om jeg ville være med på massasje, kunne jeg ikke annet enn å si nei når det var i så godt selskap. Og det gikk jo så bra. Det blir desidert ikke siste gang!



Forresten, siden det er helg må jeg fortelle dere om Menys gode tilbud på Ben & Jerry’s. Det er 28 -30 % rabatt på alle smaksvariantene.
Gjett om jeg har hamstret is!
Alle favorittene, elleve stykker, ble plassert i fryseren min i går. Nå blir en real is-helg!

Ha en riktig god fredagskveld.
God god helg :grin:
 
Kristine 

26 kommentarer

Siste innlegg